SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sortoffquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel eens een olifant bereden dan?
sowquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die janken over fatshaming zijn zelf gewoon dikzakken die liever janken over hoe ze gezien worden dan dat ze de handen uit de mouwen steken om gezonder te leven.
Geeft wel aan hoe oud je bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Net als een niet-gestabiliseerde waterbed, de kenners weten wat ik bedoel.
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ozempic bestaat. Er is geen enkel excuus om obees te zijn
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Waterbedden heeft denk ik helemaal niemand meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe oud je bent.
Ja. Je kunt ook gewoon naar de huisartsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je die gewoon via Telegram bestellen bij jou in de buurt?
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hangen de onderdanige tiepjes in tuigjes te bengelen.
Teveel gedoetjes en teveel geslachten waardoor de dierlijke geilheid compleet verdwenen is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niet meer echt geneukt denk ik.
Ozempic geeft op lange termijn weer veel klachten. Waardoor je moet afbouwen. En weer terug af bent.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ozempic, val je hiephiephoera vijf kilo af flikkeren je zwarte tenen er na een jaar af door de suikerziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |