Volgens Ten Hag kwam hij uit het netwerk van United.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat Ten Hag toch weer in De Ligt is getrapt, die man herkent geen kwaliteit meer.
Het is Tong en tong80. En ik mis de juiste interpunctie bij je waardeloze post.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
tong heeft nog veel te leren zo te zien
Vreemd, want heel Nederland inclusief Te Ligt zelf vond dat wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd was geen fout van hem.
Waarom niet ? Altijd die zelfde ouwe hap.quote:
Madquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. En ik mis de juiste interpunctie bij je waardeloze post.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk gezegd.
"Heel Nederland" stemt ook op een VVD'er in schaapsklerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, want heel Nederland inclusief Te Ligt zelf vond dat wel.
wtfquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Febo Theo en Raffie dachten dat het een goed idee was als hij centrale verdediger werd in Oranje
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, meer in het algemeen. Virgil laat vaak zijn mannetje aan een medespeler over waardoor deze in een heel kwetsbare positie komt. Dat kan prima in het clubvoetbal waar teams vaak in een gestroomlijnd systeem spelen maar in het Nederlands elftal is het vaak heel vervelend.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb je het nu over de 1-2? Dat lijkt mij echt totaal niet Van Dijk's fout.
Het is beide warm kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
3rror zoekt tong80 op en vervuilt het warme bad zodoende weer met stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |