quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef vencodark het volgende:
Alsof hij is gestoken door een bij.
Maar: als ik die mensen samen zie (apart zijn ze nooit), is het vooral Suzan die door haar verschijning de aandacht trekt.
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
Freek (van Suzan & Freek)?
https://www.mediacourant.(...)zijn-hoofd-verbouwd/
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkankerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkanker ....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
Zo zie je maar weer dat je soms beter even uit kunt kijken met wat je zegt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Freek lijkt daar op een doorgesnoven cokeversie van zichzelf.
Hij had eerst een veel boller gezicht. Misschien zit hij aan de Ozempic?
edit; volgens mij een ooglidcorrectie gedaan en zijn baard sowiesie getrimd.
Wat ongepast ditquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef vencodark het volgende:
Alsof hij is gestoken door een bij.
Maar: als ik die mensen samen zie (apart zijn ze nooit), is het vooral Suzan die door haar verschijning de aandacht trekt.
Was jaren geleden bij Chadwick Boseman ook het geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Eightyone het volgende:
Maar wie verwacht nou ook een dergelijke reden.
Was ook ooit met Yolanthe. Bleek achteraf zwaar aan de hormonen te zijn .quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was jaren geleden bij Chadwick Boseman ook het geval.
Maar toch mens eigen om overal over te willen roddelen.
Ik ga even overleggen. Het is natuurlijk niet alleen van Fok! Is wel hoe de wereld gaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou m.i. netjes zijn om alle posts over Freek zijn uiterlijk te verwijderen.
Waarom overleggen? Er worden hier onaardige uitspraken gedaan over zijn uiterlijk wat zo later blijkt door een voor hem dodelijke ziekte wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen. Het is natuurlijk niet alleen van Fok! Is wel hoe de wereld gaat.
Het gaat hier om posts die er al waren voordat dit slechte nieuws bekend was. Op het moment van posten was het niet ongepast. Is ook lastig om dan een grens te stellen. Hoeveel tijd moet er dan tussen zitten?quote:
Het topic was zojuist een tijdje dicht, maar de post waarin dit gezegd werd is weggehaald. En ik dacht dat dat het moment was waarin actie ondernomen werd (of niet).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:37 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
[..]
Omdat er binnen een uur niet naar jouw mening wordt gehandeld, tjonge.
Dat lag vooral ook aan haarzelf omdat ze met allerlei smoesjes kwam en tot heden nog steeds durft te beweren dat ze geen cosmetische ingrepen heeft ondergaan terwijl ze bijna een wassen beeld is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Was ook ooit met Yolanthe. Bleek achteraf zwaar aan de hormonen te zijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |