SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
dr uiers staan er niet opquote:
alle fokkers maken dus kansquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
die mensen hebben wel ervaring en pikken je er zo uit als je vreemd gedrag vertoond
fokkers zijn heel braaf hoor, itt henk en anita die voor 2000 euro namaak merkkleding meenemen uit turkijequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er weer lekker uit.
Leuk dat Ballie dit nog mee mag maken.
Das het planquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je dan echt definitief weg hier?
Als het aan mij lag wel maar ik word gebracht dus heb het niet voor het zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan niet voor de zekerheid al op vrijdagavond?
Die gaat nooit op reis??quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het aan mij lag wel maar ik word gebracht dus heb het niet voor het zeggen.
Zei al dat ik 4 uur van te voren op schiphol wilde zijn maar dat was wat overdreven vond ze
jawel maar die is niet zo van het vroegequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat nooit op reis??
Nou lijkt me dat jij juist moet aangeven wanneer je er wil zijn. Als die persoon je op die tijd niet kan brengen is één ding, maar voor jou bepalen dat het te vroeg is...quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zei al dat ik 4 uur van te voren op schiphol wilde zijn maar dat was wat overdreven vond ze
mjaquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou lijkt me dat jij juist moet aangeven wanneer je er wil zijn. Als die persoon je op die tijd niet kan brengen is één ding, maar voor jou bepalen dat het te vroeg is...
Het blijft pijn doen dat je ooit vertrokken bent uit Den Haag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan ben ik geen verrader meer toch?
Of gewoon dag van tevoren al op je gemak gaan en hotel nemen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
ik had er graag vroeger willen zijn
Oh okee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar die is niet zo van het vroege
sorryquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft pijn doen dat je ooit vertrokken bent uit Den Haag.
Net was Harrie Jekkers op TV, ik vond hem er slecht uit zienquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft pijn doen dat je ooit vertrokken bent uit Den Haag.
nou das ook wat overdreven welquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon dag van tevoren al op je gemak gaan en hotel nemen?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik heb in 2018 echt uren op het vliegveld in Praag zitten wachten tot mijn vlucht ging...
Vond ik helemaal niet erg. Had ook verwacht dat het even zou duren voor ik door de controles en zo heen was, maar dat was echt binnen 10 minuten na aankomst op het vliegveld gebeurd...
Oh kak, dat heb ik gemist. Wist wel dat het kwam. Zag hij er slecht uit ja?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net was Harrie Jekkers op TV, ik vond hem er slecht uit zien
Vond ik wel, maar dat kan ook aan mij en mijn beeld van hem liggen..quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh kak, dat heb ik gemist. Wist wel dat het kwam. Zag hij er slecht uit ja?
Het rentenieren in Spanje lukt niet meer zo goed, gaat weer een tour doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vond ik wel, maar dat kan ook aan mij en mijn beeld van hem liggen..
Ga je er heen??quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:17 schreef Haags het volgende:
Ben wel benieuwd waar JekkersGod nog mee aan komt zetten trouwens. Zijn verhalen van vroegah zijn wel een beetje op.
Weet ik niet, heb hem al aantal keren live gezien. Laatste show was met Jeroen van Merwijk (ripquote:
Twee uur is meer dan voldoende. Anders zit je je toch alleen maar te vervelen in de loungequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ben ik op tijdquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee uur is meer dan voldoende. Anders zit je je toch alleen maar te vervelen in de lounge
Ja maar jij weet niet of de wachtrij bij security anderhalf uur of drie minuten is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee uur is meer dan voldoende. Anders zit je je toch alleen maar te vervelen in de lounge
Dimmy mag gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij weet niet of de wachtrij bij security anderhalf uur of drie minuten is.
Ik heb nog nooit anderhalf uur in de rij gestaan. Meestal ben je binnen een half uur ingecheckt en door security.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jij weet niet of de wachtrij bij security anderhalf uur of drie minuten is.
Je gaat toch mekkie halenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ben ik op tijden moet nog wat eten en 10 keer kijken of de gate niet veranderd etc
ja misschien wel. Laatste keer viel tegen dus twijfelquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je gaat toch mekkie halen
Was met Privium wel chill vroegerquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy mag gewoon doorlopen.
bestaat dat niet meer?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was met Privium wel chill vroeger
Gewoon lekker sushi halen bij Two Tigers ofzo. Kun je ook nog mee aan boord nemenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel. Laatste keer viel tegen dus twijfel
hmm die ken ik niet. is dat nieuw?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker sushi halen bij Two Tigers ofzo. Kun je ook nog mee aan boord nemen
Na ik vind het leuk voor BB maar ik wil zelf niet ergens wonen waar het continue zo warm is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met de hele ksc naar thailand
Zoeken we haar gewoon op.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met de hele ksc naar thailand
Ja meestal wel. Maar ga je het risico nemen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit anderhalf uur in de rij gestaan. Meestal ben je binnen een half uur ingecheckt en door security.
En kaarsjes aan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gordijnen dicht licht aan. Het lijkt wel november.
wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
ik ben bijna geneigd een lange broek aan te trekken
Heb ik al aan. Morgen overhemd met lange mouwen ookquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
ik ben bijna geneigd een lange broek aan te trekken
Gaaf. Qua humor/cabaret heb ik niks staan momenteel, . Op Muzikaal gebied nog 4 dingen dit jaar sws. zit al wel een beetje te kijken naar 2025, maar nog niks definitiefs ..quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:29 schreef Haags het volgende:
@:Bomenverzameling ik heb volgende maand nog een komedie showtje gepland staan in het Paard in Den Haag. Kneiterharde en grove Haagse humor, hele avond lang.
In het begin - jaren terug - liepen er nog mensen weg voornamelijk vrouwen -vanwege de vrouwonvriendelijke grappen. Dat was toen best geinig.
Ik doe het niet. Morgenochtend ook mooi weer een jas aan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:02 schreef Karzai het volgende:
je mag van mij best halfnaakt rondlopen met 15 graden, respect
ja daarom, doe wat je lekker vindquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Morgenochtend ook mooi weer een jas aan.
Overhemden met korte mouwen kunnen sowieso nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik al aan. Morgen overhemd met lange mouwen ook
Maakte het leven wel een stuk gemakkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was met Privium wel chill vroeger
Denk dat ze mij dan naar huis toe sturen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:05 schreef Karzai het volgende:
het maakt mij ook allemaal geen flikker uit voor mijn part skeeler met een string naar het werk
Onzinquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Overhemden met korte mouwen kunnen sowieso niet![]()
M'n ogen vinden dat niet altijd leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:05 schreef Karzai het volgende:
het maakt mij ook allemaal geen flikker uit voor mijn part skeeler met een string naar het werk
mja was meer een sneer naar die mannen met korte broeken, doe het dan goedquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze mij dan naar huis toe sturen.
ach ik gun iedereen zijn vrijheid, maar het schijnt hier stoer te zijn als je nog met korte broek en t-shirt draagt met15 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
M'n ogen vinden dat niet altijd leuk
Ik liep vandaag nog gewoon in t-shirt inderdaad. Was warm zat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik gun iedereen zijn vrijheid, maar het schijnt hier stoer te zijn als je nog met korte broek en t-shirt met 15 graden
@:Haags @:dud0r
nee dat was het niet en het regende en waaide en er was geen zonquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik liep vandaag nog gewoon in t-shirt inderdaad. Was warm zat.
gaat nederland of duitsland winnen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook nog gewoon een t-shirt aan. Wel een lange broek
Ja prima toch, ieder z´n ding hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat was het niet en het regende en waaide en er was geen zon
dus ik trok gewoon een lerkker vestje aan
ach het maakt mij ook geen flikker uit allemaal, ik draag een jas als het koud isquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja prima toch, ieder z´n ding hoor.
Ik draag ook bijna nooit een jas, zelfs niet in de winter.
Ciao kerelquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:32 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later en een fijne avond
Nog maar 2 daagjes werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |