SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
dr uiers staan er niet opquote:
alle fokkers maken dus kansquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef Karzai het volgende:
die mensen hebben wel ervaring en pikken je er zo uit als je vreemd gedrag vertoond
fokkers zijn heel braaf hoor, itt henk en anita die voor 2000 euro namaak merkkleding meenemen uit turkijequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er weer lekker uit.
Leuk dat Ballie dit nog mee mag maken.
Das het planquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je dan echt definitief weg hier?
Als het aan mij lag wel maar ik word gebracht dus heb het niet voor het zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan niet voor de zekerheid al op vrijdagavond?
Die gaat nooit op reis??quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het aan mij lag wel maar ik word gebracht dus heb het niet voor het zeggen.
Zei al dat ik 4 uur van te voren op schiphol wilde zijn maar dat was wat overdreven vond ze
jawel maar die is niet zo van het vroegequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat nooit op reis??
Nou lijkt me dat jij juist moet aangeven wanneer je er wil zijn. Als die persoon je op die tijd niet kan brengen is één ding, maar voor jou bepalen dat het te vroeg is...quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het aan mij lag wel maar ik word gebracht dus heb het niet voor het zeggen.
Zei al dat ik 4 uur van te voren op schiphol wilde zijn maar dat was wat overdreven vond ze
mjaquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou lijkt me dat jij juist moet aangeven wanneer je er wil zijn. Als die persoon je op die tijd niet kan brengen is één ding, maar voor jou bepalen dat het te vroeg is...
Het blijft pijn doen dat je ooit vertrokken bent uit Den Haag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan ben ik geen verrader meer toch?
Of gewoon dag van tevoren al op je gemak gaan en hotel nemen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
ik had er graag vroeger willen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |