Blijkbaar hebben ze daar geld over, maar ik zie de logica ook totaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tijd voor een nieuw topic.
Gran Salida in 2025 in Piemonte. Zo goed als zeker schijnbaar.
Waarom?
Maar het is in Italië.quote:Op maandag 2 december 2024 19:01 schreef franklop het volgende:
Jeetje een unipuerto in Spanje. Zoiets verwacht je niet
Even aangepastquote:
Wanneer komt je analyse van het (best prima) Tour parcours?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt een Vuelta van de herhaling, zo op het eerste oog. Bijna alle plaatsen die ze bezoeken hebben we de afgelopen jaren al gezien. Een aantal aankomsten bergop om het niet heel erg warm van te krijgen, zoals Cerler. De terugkeer van Bola del Mundo, maar tijdens de voorlaatste rit is dat dan eigenlijk weer geen ideale aankomst.
Het onvermijdelijke Andorra is er ook weer eens, maar Igor Anton won de laatste keer dat we naar Pal gingen dus ondanks het feit dat het een klim van niets is ga ik toch juichend op de banken staan. Sowieso komen er veel odes aan Igor aan, met ook een aankomst in Bilbao en een aankomst op de Morredero, waar hij ooit Contador in de luren wist te leggen.
Valdezcaray als ouderwetse Unipuerto, Escartin en Guillen leveren weer hoor.
Woensdag schijnbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer zouden we uitsluitsel krijgen over Pogacar?
Hij oogt zowaar eens echt uitgeput en de Vuelta komt er toch eigenlijk best snel aan.
Dat vermoed ik ook. Opladen om weer wereldkampioen te worden zal belangrijker zijn. De Vuelta kan die beter een keer doen als er een WK is dat hem minder past.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Woensdag schijnbaar.
Het lijkt me logischer dat ie skipt en dat Almeida en Ayuso als kopmannen namens UAE de Vuelta gaan doen.
Vingegaard gaat wel sowieso toch? Benieuwd of dit tandem het hem lastig kan maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Woensdag schijnbaar.
Het lijkt me logischer dat ie skipt en dat Almeida en Ayuso als kopmannen namens UAE de Vuelta gaan doen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Woensdag schijnbaar.
Solerquote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En 6 renners die zich niks aantrekken van die 2 kopmannen
Dat Bisiaux de Vuelta zou gaan rijden is wel altijd het plan geweest bij AG2R vanaf het begin van het jaar. In het voorjaar hadden ze specifiek opgebouwd naar Romandië, maar een ziekte heeft dat verpest.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Seixas werd door Serieys al richting de Tour van volgend jaar geduwd, en ik ben geneigd dat te geloven want ze zijn van plan om Bisiaux al dit jaar mee te nemen naar de Vuelta.
Dit seizoen te vaak gevallen om echt ergens naartoe te werken, maar ach joh, kan vast geen kwaad.
quote:La Vuelta, ce sera le grand rendez-vous de sa première saison avec la WorldTeam française. “Après le Championnat, je vais prendre quelques jours pour me reposer avant de repartir en altitude pour refaire une bonne préparation”. Il a déjà hâte de vivre sa première expérience sur un Grand Tour. “J’ai envie de savoir ce que ça donne dans la troisième semaine pour voir comment j'arrive à récupérer. Normalement, cette année, la Vuelta sera encore très relevée avec (Jonas) Vingegaard et (Tadej) Pogacar qui devraient être au départ. Ça permettra de prendre des marques sur trois semaines”.
2/6quote:Op dinsdag 29 juli 2025 01:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Soler
Christen
Baroncini
McNulty
Vine
Sivakov
?
Dan had ik Del Toro ipv Sivakov gedaan. Maar ze lijken inderdaad muv Soler redelijk plichtsbewuste renners gekozen te hebben helaas.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was niet mijn gok voor de selectie maar meer de verzameling van de grootste eigenpijpers
Del Toro heeft naar mijn idee altijd wel redelijk in de pas gelopen. Al was hij toen nog niet zo goed als hij in de Giro was.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had ik Del Toro ipv Sivakov gedaan. Maar ze lijken inderdaad muv Soler redelijk plichtsbewuste renners gekozen te hebben helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |