Ik dacht al een zekere volgorde te herkennen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps, Uncertain Smile vergeten, die zat niet goed in de Mex2000 sheet. Achja.
Haha, same here.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht al een zekere volgorde te herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agnes Obel - Riverside
Aldous Harding - Treasure
Alex Lahey - Don't Be So Hard On Yourself
Arlo Parks - Caroline
Beabadoobee - Beaches
Beach House - Myth
Big Thief - Not
Billie Eilish - Everything I Wanted
Blondie - Atomic
Boygenius - Not Strong Enough
CHVRCHES - The Mother We Share
Courtney Barnett - Pedestrian at Best
Daughter - Youth
Eefje de Visser - Scheef
Evanescence - My Immortal
First Aid Kit - My Silver Lining
Florence + The Machine - Shake It Out
Girl In Red - I Wanna Be Your Girlfriend
Grimes - Genesis
HAIM - Don't Save Me
Imogen Heap - Hide and Seek*
Jade Bird - Lottery
Jamie XX & Romy - Loud Places
Jessie Ware - Wildest Moments*
Julia Jacklin - Pressure to Party*
Kate Bush - Cloudbusting
King Princess - 1950
Lana del Rey - Venice Bitch
London Grammar - Hey Now
Lorde - Green Light
Makthaverskan - Asleep*
Mazzy Star - Fade Into You
Nena - Nur Getraumt
PJ Harvey - Down by the Water
Phoebe Bridgers - Kyoto
Pip Blom - Is This Love?
Robyn - Dancing on My Own
Republica - Ready to Go
Santigold - Disparate Youth
Sinead O'Connor - Troy
Sharon Van Etten - Seventeen
Sky Ferreira - Everything Is Embarrassing*
Suzanne Vega - Luka
Taylor Swift & Bon Iver - Exile
The Beaches - Blame Brett
The Cranberries - Just My Imagination
The Knife - Heartbeats
The Last Dinner Party - Nothing Matters
The Pretenders - Brass in Pocket
The Sundays - Here's Where The Story Ends
Ting Tings, The - Shut Up And Let Me Go
Tori Amos - Winter
Warpaint - Undertow
Wies - Soms Is Het Te Laat
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
*Vrije keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gretzl op 18-10-2024 19:03:22 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Met jou kan ik praten met deze Wolf Ellie bovenaan en dan nog zoveel fijne plaatjes van o.a. Chrvches, Haim, Lorde, Alex Lahey, Bombay Bicycle Club, TLDP en The 1975quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de verandering eens gestemd op een lijstje. Geniet van mijn elitaire smaak:
Als de nieuwe nummers steevast van artiesten als QOTSA, Royal Blood en Wodan Boys zijn.. de nieuwe Eefje de Visser, met misschien wel de meest gelauwerde alternativeplaat van de afgelopen vijf jaar, heb ik precies NUL keer gehoord op Kink. Nul keer. Dit is overigens een probleem wat verder gaat dan vrouwen - alles wat niet een grote naam is of QOTSA/Offspring achtige gitaarmuziek wordt stelselmatig genegeerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:52 schreef Gretzl het volgende:
Never forget deze twitterdraad van 5 jaar geleden![]()
[ x ]
Jup. De last.fm-cijfers (en die zijn bij het nieuwe Kink wel compleet) spreken wat dat betreft boekdelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is overigens een probleem wat verder gaat dan vrouwen - alles wat niet een grote naam is of QOTSA/Offspring achtige gitaarmuziek wordt stelselmatig genegeerd.
Het is oke, maar er is een reden dat ik per dag maar 3 uur luister tijdens werk en afwissel met andere radio en eigen muziek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. De last.fm-cijfers (en die zijn bij het nieuwe Kink wel compleet) spreken wat dat betreft boekdelen.
Ik stem omdat ik het gewoon leuk vind om lijstjes te maken en enige invloed uit te oefenen. Maar als ik dagelijks naar Kink had moeten luisteren was ik het station waarschijnlijk allang zat. Ze hebben zoveel meer potentie om een écht alternatief en verrassend radiostation te zijn, maar doen er niks mee.
Het is heel selectief, bijvoorbeeld Phoebe Bridgers en Big Thief komen ook maar zelden voorbij, maar als er een gitaartje (of beatje) inzit dan wil t nog wel, zoals bij Last Dinner Party of the Beaches. Al blijft het vooral een riedeltje Foo Fighters, Muse en Pearl Jam. De doelgroep is daar dan ook naar. Daardoor wordt je uiteindelijk wel een soort nieuwe Arrow of Veronica , maargoed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de nieuwe nummers steevast van artiesten als QOTSA, Royal Blood en Wodan Boys zijn.. de nieuwe Eefje de Visser, met misschien wel de meest gelauwerde alternativeplaat van de afgelopen vijf jaar, heb ik precies NUL keer gehoord op Kink. Nul keer. Dit is overigens een probleem wat verder gaat dan vrouwen - alles wat niet een grote naam is of QOTSA/Offspring achtige gitaarmuziek wordt stelselmatig genegeerd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heb je een 2024 editie playlist gemaakt?
Gorillaz - Baby Queen maar even vervangen door Republica - Ready to Go.quote:
Nee. Of ze spelen met onze kloten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
Er zal wel gewoon een lijst komen maandagochtend.
Waar kunnen we dan zien dat we de lijst niet kunnen zien?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Of ze spelen met onze kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |