Leuk snobistisch gedoe, maar genoeg bands die nu op KINK te horen zijn die toen gewoon airplay op TMF kregen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zapte er zelfs niet eens langs. In die tijd moest je op een televisie nog zelf de zenders instellen en TMF zat er bij mij niet eens op.
MTV had nog programma's als 120 Minutes en op sommige tijden kwam daar ook best aanhorenswaardige muziek langs. Van TMF kreeg je geen signalen die het aantrekkelijk maakten om het eens te kijken.
Dat begrijp. De humor moet je er dan ook rectaal met een shovel inschuiven bij jou. Eerst het zilte niet te zuinige Zeeuwse zand verwijderen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek niet zo goed horizontalig.
Dat was eerder al.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer. Nadat die zendercoördinator werd aangesteld werd ook de horizontalige programmering ingevoerd. Niet gelijk maar een tijdje daarna. De downfall kende daarna geen grenzen.
MTV had zelfs geweldige programma's Ray Cokes, Headbangers Ball met Vanessa Warwick, 120 minutes met Marcel van Tilt. Heb veel live concerten en unplugged van ze. Of docu....Clash, REM etc.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zapte er zelfs niet eens langs. In die tijd moest je op een televisie nog zelf de zenders instellen en TMF zat er bij mij niet eens op.
MTV had nog programma's als 120 Minutes en op sommige tijden kwam daar ook best aanhorenswaardige muziek langs. Van TMF kreeg je geen signalen die het aantrekkelijk maakten om het eens te kijken.
Feiten en Tong gaan niet zo samen.quote:
Lekker raaskallenquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp. De humor moet je er dan ook rectaal met een shovel inschuiven bij jou. Eerst het zilte niet te zuinige Zeeuwse zand verwijderen.
Ik ben je spuugzat. Flikker eens op halve gare.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feiten en Tong gaan niet zo samen.
Och iets eerder dan. Het werd er iig niet beter op.quote:
Ff nog deze afmaken.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je verder niet begrijpt dat het vertrek van onder andere Isabelle en West Henkbroek de opkomst van de 'gouden generatie' inleidde dan houdt het wel een eind op.
Isabelle op KINK lijkt me verder een prima match, haar leeftijd moet daar geen issue in zijn.
1992 kwam ie overdag al meen ik. Ik was er nog niet eens.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Och iets eerder dan. Het werd er iig niet beter op.
Ha ha ha. Je lijkt me ook een type die alles dat niet in je zotte doodlopende straatje past woke noemt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk snobistisch gedoe, maar genoeg bands die nu op KINK te horen zijn die toen gewoon airplay op TMF kregen.
Oh ja, als je niet van hoempa houdt ben je meteen snobistischquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk snobistisch gedoe, maar genoeg bands die nu op KINK te horen zijn die toen gewoon airplay op TMF kregen.
We weten dat je antiek bent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ff nog deze afmaken.
Noem die gouden generatie eens. Dat zijn voor mij Fons Dellen, Lotje, Bram van Splunteren. Hubert van Hoof. John Peel. Jaap Boots. Jan Donkers. Gerard Walhof. Wim t. Schippers. Hanneke Kappen.....etc.....
Ja rond die tijd. Ik schat 1995 ofzo de hele dag.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1992 kwam ie overdag al meen ik. Ik was er nog niet eens.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet van hoempa houdt ben je meteen snobistisch
Ik mis de absolute radioGod nog: Luc Janssen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ff nog deze afmaken.
Noem die gouden generatie eens. Dat zijn voor mij Fons Dellen, Lotje, Bram van Splunteren. Hubert van Hoof. John Peel. Jaap Boots. Jan Donkers. Gerard Walhof. Wim t. Schippers. Hanneke Kappen.....etc.....
Wel als je een hele zender negeert 'want Nederlands dus hoempagevaar'. Maakt mij verder niet uit hoor, maar nou niet doen alsof er op TMF niets boeiends te zien was. Wat je dus sowieso helemaal niet kunt weten omdat je nooit keek omdat... nou ja, een cirkeltje zeg maar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet van hoempa houdt ben je meteen snobistisch
Ga door jongen. Zet ik even Fountains DC op. Voor mij de plaat van het jaar. Ook snobistisch, of meelopen met de meute ?quote:
Tuurlijk. Tussen 19:00. Crapuul de Lux.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik mis de absolute radioGod nog: Luc Janssen.
Uitstekende band. Denk dat die vroeger aardig vaak op TMF te zien zouden zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga door jongen. Zet ik even Fountains DC op. Voor mij de plaat van het jaar. Ook snobistisch, of meelopen met de meute ?
Ik kan me ook niks goeds of leuks van TMF herinneren. Je gebruikt altijd hetzelfde argument. Als ik het absurd vind dat er in de TOP2000 30 keer Bloff staat kom je met de dooddoener: 'Dan luister je toch niet." Bij VI op FOK! zeggen ze dat ook. Ik zei maanden geleden al dat het snel achteruit ging. 'Dan kjk je toch niet.' Nu post er vrijwel niemand meer .quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel als je een hele zender negeert 'want Nederlands dus hoempagevaar'. Maakt mij verder niet uit hoor, maar nou niet doen alsof er op TMF niets boeiends te zien was. Wat je dus sowieso helemaal niet kunt weten omdat je nooit keek omdat... nou ja, een cirkeltje zeg maar.
Die bedoel ik. Lijkt me juist geen TMF band. Eerder MTV.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uitstekende band. Denk dat die vroeger aardig vaak op TMF te zien zouden zijn geweest.
Als je Fontaines DC bedoelt natuurlijk.
Dat is niet zo gek.quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niks goeds of leuks van TMF herinneren. Je gebruikt altijd hetzelfde argument. Als ik het absurd vind dat er in de TOP2000 30 keer Bloff staat kom je met de dooddoener: 'Dan luister je toch niet." Bij VI op FOK! zeggen ze dat ook. Ik zei maanden geleden al dat het snel achteruit ging. 'Dan kjk je toch niet.' Nu post er vrijwel niemand meer .
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je zapte er gewoon langs.
Mij ook jarenlang. Maar dit album bevalt e. Dan steek ik m'n kop niet in het zand. De nieuwste hype Home Front, ga ik onmiddelijk in mee. Geweldig. Net als Idles vanaf het begin goed wS. mAAR DAAR HAAK IK JUIST AF BIJ HET LAATSTE ALBM. bEN WEG NU. pRETTIGE DAG. :dquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:28 schreef pipster het volgende:
Ik vind dat Fontaines wel prima als het langskomt, maar de enorme gekheid voor deze snobistische band gaat dan weer compleet langs mij heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |