Pff ohja die meest vreselijke band uit de hele Kink 1500quote:

Die vindt de top 10 waarschijnlijk sowieso niet geweldig, met Muse en Pearl Jam. Het is dat er Nirvana in staat. En misschien Rammsteinquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar zal onze Linkin Park ‘fan’ blij mee zijn.

) maar ik moet helaas nog wel wat opdrachten oppakken en overleggen aan bureaus.
 ) maar ik moet helaas nog wel wat opdrachten oppakken en overleggen aan bureaus.  

Same. En hoe meer senior je wordt, hoe meer je sociaal moet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een IT'er moet ik verrassend vaak sociaal doen

Mja hoeft pas weer over 12 dagen, dat scheeltquote:

Stukje foreshadowing dat dit weer de nummer 1 is natuurlijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat geldt ook voor BLACKED natuurlijk.

Ff gemist maar waarom is Veenstra er dit uur niet danquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel raar dat lijstjeshater Corton ineens een uur extra moet

Ze hebben heel strak blokjes van drie uur gemaakt de hele dag door.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ff gemist maar waarom is Veenstra er dit uur niet dan

Geen ideequote:Op maandag 28 oktober 2024 09:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ff gemist maar waarom is Veenstra er dit uur niet dan

Ouwesok

Ouwesok

Tot nog toe was zijn succesfactor dat ie zo aandoenlijk op Bruce Springsteen lijkt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Same. En hoe meer senior je wordt, hoe meer je sociaal moet doen.
De eerste belafspraak dient zich al aan voor vanochtend. Het wordt weer zo’n dag, vrees ik.
Kan iemand me trouwens uitleggen waar het succes van Sam Fender vandaan komt? Ik heb hem en zijn muziek nooit echt begrepen.

Ik merk het, met The New Radicals.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:32 schreef pipster het volgende:
Oh ja de Kink 1500 is deze week, snel Radio2 in Kink omgezet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |