Driedubbel vermoeiend omdat ik iedereen onderdehand persoonlijk ken. En voor mediation met @houdjemond heb je wel een heeeeeul goede mediator nodig. Dat lukt zelfs mijn grote voorbeeld Bert van Leeuwen niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kssst, doeslief tegen Muis, die maakt ook maar een (akkoord, ietwat matig) geintje, @:PippenScottie wil niet al voordat het lijstjesseizoen begint alweer mediator moeten spelen lijkt me.
Laten we het verder vooral hebben over kwaliteit, en niet over een zoenende Suzan en Freek of over of we wel of niet in het topic van Kink zitten. Want we moeten het de komende twee weken - nee, twee maanden, toch maar mooi weer met elkaar doen.
Dat Nederland ineens muzieksmaak heeft gekregen en dat het mapje Coldplay verdwenen isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Aangezien volgens de kenners lijstjesseizoen nu echt begint en we direct in het diepe worden gegooid door 1 of andere grappenmaker die ieder weekend corvee heeft, zorgt dit ook voor wat nieuwe mogelijkheden.
Bijvoorbeeld de vraag: hopen jullie nog muzikaal gezien ergens op de komende twee weken?
Ik zal zelf beginnen met mijn wens dat er wat minder U2 uit de 21e eeuw in de lijst staat. En om dat kracht bij te zetten heb ik op Staring at the Sun gestemd, voordat N00bie me ermee om de oren slaat.
Ik hoop dat de artiest die ooit als eerst te horen was op Kink weer terugkeert in de Kink 1500. Dat wordt dus 2 weken tevergeefs hopen op The Velvet Underground.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Aangezien volgens de kenners lijstjesseizoen nu echt begint en we direct in het diepe worden gegooid door 1 of andere grappenmaker die ieder weekend corvee heeft, zorgt dit ook voor wat nieuwe mogelijkheden.
Bijvoorbeeld de vraag: hopen jullie nog muzikaal gezien ergens op de komende twee weken?
Ik zal zelf beginnen met mijn wens dat er wat minder U2 uit de 21e eeuw in de lijst staat. En om dat kracht bij te zetten heb ik op Staring at the Sun gestemd, voordat N00bie me ermee om de oren slaat.
Die komt maandagnacht tussen 03:00 en 03:30quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Driedubbel vermoeiend omdat ik iedereen onderdehand persoonlijk ken. En voor mediation met @:houdjemond heb je wel een heeeeeul goede mediator nodig. Dat lukt zelfs mijn grote voorbeeld Bert van Leeuwen niet.
Maar ik ga naar huis en ik ga de uren tellen voordat de Kink 1500 begint en me afvragen wanneer Breezeblocks wordt gedraaid.
Oh dat komt goed, ik werd een beetje moe van de keuzelijst, 100 x Queens of the Stone Age en niet 1 x Kyuss. En zo had ik wel meer voorbeelden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Gewoon een mening hebben, geen enkel punt.
Ik hoop dat ticketswap me goed gezind is en ik nog kaartjes voor Fontaines DC kan krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zal speciaal voor Fok! weer zoveel mogelijk op Coldplay stemmen dit jaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat Nederland ineens muzieksmaak heeft gekregen en dat het mapje Coldplay verdwenen is
Ja maar dat is bij een een andere lijst, die ik niet zal noemen omdat er anders mensen de TT moeten controleren of ze goed zitten, ook zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zie dat er hier enorm anders gestemd wordt dan hoe de bovenkant van die lijst er áltijd uitziet.
Dank mensen!
Juist in zo'n Kinklijst kun je behoorlijk losgaan qua stemmen op wat 'minder bekende' nrs
Emptiness Machine.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:04 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, stukje 2024 in de top 10 en een tactiek om de sociale profieltjes te stuwen dus. Hoezee voor hypelijsten. Wel zin in nu!
Het is altijd zo’n soort titel hè? Was het vorig jaar niet It might be time?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 1500 is ook 'verdacht' met die titel
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat zal de 2024 notering in de Top 10 zijn dan. Starburster?
quote:
Vorig jaar was Temple, daarvoor idd It Might Be Time en Rock Show.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is altijd zo’n soort titel hè? Was het vorig jaar niet It might be time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |