SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie gaat er naar de bios?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Moontje heeft ook goed gescoord vannacht 94 punten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drakinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik alleen om daar te kotsen of een potje te schijten als ik toevallig langsloopquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Die kon zeker niet slapenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Moontje heeft ook goed gescoord vannacht 94 punten![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik kon en niet slapen en slecht gescoord afgelopen nacht. Wat een flutnachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij scoort genoeg overdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier is 23 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nog best warm in huis met 24.5 graden
Blij ermee'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Buiten lekker met 18They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik nu warm en ook een dekentjequote:Op dinsdag 10 september 2024 14:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb koud
Zoals @:lovely ook trui aan nog steeds koud en lig nu ook nog onder dekens![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: