Gewoon kijken of er meer in zit? Jammer om te laten gaan, om wat andere zouden denken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb toch een partij sjans bij een jongedame van hier uit de wijk. Echt zo'n knappe keurige lieve zachte schat, maar ze is minstens 25 jaar jonger. Hoe kan dat nou en ik weet ook niet wat ik met 'r aan moet. D'r ouders zien me aankomen zeg.![]()
Ik heb er zelf geen moeite mee trouwens.
Ik werd er net al over aangesproken door jongelui of ik ook met haar chill. Diep respect toonden ze.
Hoe doen lieden als @Nattekat dit verklaren? Max was toch de beste?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles P1 WOW
George P5
Max P6
Norris P17superklote.
Welke soep?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo, dat wordt groot koken vandaag. Flink wat nasi en een grote pan soep.
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe doen lieden als @:nattekat dit verklaren? Max was toch de beste?
Babi Pagnang van Uitgekookt!quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo, dat wordt groot koken vandaag. Flink wat nasi en een grote pan soep.
Goedgevulde groente met balletjes biogehakt.quote:
Rijsttafelquote:
Gewoon de auto de schuld geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ze dit nu recht praten.
Ik zag het maat, ze nemen je hops. Niet beasted.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er wordt echt zo’n dude helemaal woest op me omdat ik blij ben dat Lando P16 start.
Man man man.
Eens. Maar we blijven gaan. We blijven beasting. Voor onze vrijhedenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zag het maat, ze nemen je hops. Niet beasted.
Maar laat je niet klein krijgen, mafkezen daar. Roepen dat jij niet goed bent terwijl ze zelf een incident liken.en dan niet willen toegeven dat ze fout zaten. Wat een kermis.
Ja, ik word soms ook verguisd, alleen omdat ik niet in de smaak val bij sommige.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Maar we blijven gaan. We blijven beasting. Voor onze vrijheden
Sommige mensen leven in hun eigen wereld. Zonde. Altijd boven blijven staan bro. Maar keep in touch. Lift them up.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik word soms ook verguisd, alleen omdat ik niet in de smaak val bij sommige.
Het is alleen gewoonweg gebaseerd op hun eigen smaak en niet op feitelijkheden.
Dat vind ik altijd het pijnlijke, ze denken het recht en de waarheid te hebben, maar zitten eigenlijk hoog in de emotie.
Dankjewel jij bent sowieso goated. Blijf gewoon lekker jezelf ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige mensen leven in hun eigen wereld. Zonde. Altijd boven blijven staan bro. Maar keep in touch. Lift them up.
Jij ook broquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel jij bent sowieso goated. Blijf gewoon lekker jezelf ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |