Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?quote:De vrijwillige brandweer in Loosdrecht is gefrustreerd omdat ze bij reanimatiemeldingen geen gebruik mogen maken van kleine, snelle busjes. De Veiligheidsregio eist dat ze met grotere en tragere brandweerwagens rijden, omdat dit professioneler zou overkomen. De brandweerlieden hoopten dat de burgemeester zou ingrijpen, maar hij liet vandaag weten geen actie te zullen ondernemen.
Venlose Floriade-geldverslinder Mark Verheijen, die later nog uit de Tweede Kamer vertrok na gedoe over declaraties. VVDED.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?
SYMBOOLPOLITIEKEDquote:Op woensdag 11 september 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Babbelbox vraagt u of u liever twee minuten langer wil wachten op een sjiek brandweerwagen terwijl uw partner op sterven ligt?
Et tu Brute moment van de BBBquote:Op donderdag 12 september 2024 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, moet de veestapel toch inkrimpen.
Tijd om de snelwegen weer te blokkeren, boeren!
De dictaten uit Europa!!!1! gaan sowieso de schuld krijgen nu, dit soort onzin willen ze juist alleen maarquote:Op donderdag 12 september 2024 11:47 schreef OProg het volgende:
Maar ze zouden toch met de vuist op tafels gaan slaan in Brussel???
Ik had het door bij de introwoorden van Lubachquote:Op donderdag 12 september 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat het gisteren 9/11 was. Daar was vroeger wel eens meer (namelijk veel te veel) aandacht voor.
Weer die onwijze vermoeiende act dat de BBB doet alsof ze niet weten wat de plannen zijn van een BBB minister, "we hebben via de media vernomen..."quote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef Szura het volgende:
Het is allemaal de schuld van het vorige kabinet en niet van ONZE Femke!
https://boerburgerbewegin(...)orgaande-kabinetten/
Ach, BBB
Volkomen normaal om je politieke toekomst te verbinden aan het behoud van de slachtvolumes in Nederlandquote:
Kabinet-we doen maar wat Iquote:Kamerleden van de oppositie wilden weten hoe het nu precies zit. BBB'er Vermeer, die zelf bij de onderhandelingen was, noemde de formulering in het akkoord "zeer ongelukkig". Volgens hem was duidelijk dat het alleen om het Groningenveld ging, maar is dat niet in de tekst gekomen. "Aan het eind van lange onderhandelingen waren we daar niet meer scherp op."
Wat een rotzooi is hetquote:Op donderdag 12 september 2024 14:50 schreef Szura het volgende:
Dit ook weer
https://nos.nl/artikel/25(...)s-in-coalitieakkoord
[..]
Kabinet-we doen maar wat I
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?quote:
quote:
Wacht maar af wat het volgende kabinet gaat worden, alle NSC'ers/BBB'ers gaan na deze afgang naar de PVV of het CDA, dus wie weet krijg je hierna nog een grotere ramp.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:52 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Insert willekeurige BBB'er
Het zou echt heel grappig zijn als het niet over de rug van de toekomst van dit prachtige doodzieke landje zou gaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt ge-wel-dig. Hoe gaan we dit ooit nog overtreffen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."quote:Op donderdag 12 september 2024 14:40 schreef VoMy het volgende:
Ik wil wel graag nú een plenair debat zodat Caroline niet de kans heeft om zichzelf te herpakken en dus torenhoog in de emotie honderden malen geconfronteerd wordt met deze 'gedwongen krimp van de veestapel'.
Dit is echt fantastischquote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-keer-zoveel-te-zijn
De bossen in Nederland hebben een aanzienlijk grotere hoeveelheid stikstof te verwerken dan er vanuit het RIVM bekend was. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Wageningen University en Research (WUR), waarover Trouw schrijft.
Aanleiding voor het nieuwe stikstofonderzoek was de kritiek die al tijden klinkt uit de agrarische sector. Critici hebben argwaan over de rekenmodellen van het RIVM. Die zouden geen betrouwbare afspiegeling bieden van de daadwerkelijke situatie.
Er werd gevraagd om een keer op de ouderwetse manier te meten, in het veld met een peilstok. Daarop besloot de WUR een nieuwe meting uit te voeren op 127 verschillende plekken.
Ach Meten Meten Meten.
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Wel kudo's voor de boeren, toch gelijk gekregen over het niet kloppen van de rekenmodellen
Vrees dat je gelijk hebt. Al zie ik een staatsgesubsidieerde frikandel om de veestapel ineens te laten krimpen ook wel gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Stijn?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:45 schreef VoMy het volgende:
Iets luchtigs tussendoor:
[ afbeelding ]
Ik lach maar ik huil van binnen.
Kijken daar nog mensen naar?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had het door bij de introwoorden van Lubach
Fascisten met behulp van wat christendemocraten het parlement buitenspel laten zetten, dat was in 1933 ook een groot succes.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Kabinet wil asielinstroom snel beperken, trekt deel asielwet in - https://nos.nl/l/2536904
Stukje dictatuur
Hierna natuurlijk weer 'D66 rechters' de schuld geven van het neersabelen van deze gammele "plannen"...
Gelukkig geen kritische noot bij de altijd ruggengraatloze NOS over het feit dat het gebrek aan opvang en de hele crisis te danken is aan 25 jaar VVD aan de macht, maar we gaan gewoon lekker door met de vluchtelingen de schuld ervan geven, TORIED
Nee vervolgpad wordt dat het allemaal niet zo erg is, de natuur verandert altijd. Het zijn natuurlijk ook types die daadwerkelijk liever een gehaktbal eten dan door de natuur wandelen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon het pad is dat ze gaan bewandelen.
Zie je wel dat de modellen onnauwkeurig zijn. Dus dan kunnen ze toch ook niet weten dat het van ons afkomstig is?!
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Het is geen gedwongen krimp, het Is EeN VeRpliChTe afNAmE."
Of zoiets semantisch
Wat is dat ontzettend kut zeg. Met zijn gilet.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijken daar nog mensen naar?
Die kop is er vandaag al!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stelt allemaal heel weinig voor als ik het zo lees. Afroming wanneer dierrechten worden overgedragen, behalve als je een heel bedrijf koopt of als het binnen de familie is.
Ik kijk al uit naar de kop over 2 jaar: "afroming heeft onvoldoende effect op krimp veestapel"
Er viel een totalen rust over mij heen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Froukje? Mateloos oninteressant.
Het is een mooie dag voor Heimwee.
Ik zou wel Froukje en Eefje een keer samen willen horen shinenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Froukje? Mateloos oninteressant.
Het is een mooie dag voor Heimwee.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:34 schreef VoMy het volgende:
Een regeerakkoord van 138 pagina's. OMPZIGGED.
ChatGPT heeft overuren gedraaid deze zomer.
quote:Verbeteren natuur in handen van boeren
Het verbeteren van de Nederlandse natuur legt het nieuwe kabinet voor een groot deel in handen van de Nederlandse boeren. Zij moeten daar hogere vergoedingen voor krijgen. Verder zoekt het kabinet naar nieuwe manieren om te beoordelen hoe de natuur ervoor staat, in de hoop dat dat gaat leiden tot meer gunstige uitkomsten.
Oppositie voeren tegen je eigen beleid.quote:
Dit is echt gênantquote:
Dit vind ik erg leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het grote gelijk van @:Pistolero
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het grote gelijk van @:Pistolero
Ach, Dennis te Kloese.quote:
Flink falen in de transferperiode en dan een huilie-interview in huiskrantje AD geven dat je kritiek krijgt. Fenomeen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Dennis te Kloese.
quote:
Nog nooit gezien dat een club in zo'n rap tempo volledig kapot wordt gemaakt door haar 'supporters'.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Dennis te Kloese.
Hebben jullie ook niet bijna 450.000 euro cash her en der liggen?quote:
Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. Je doet een paar slechte transfers, je haalt een slechte trainer en de prestaties gaan logischerwijs achteruit. Na de verwennerij van de afgelopen jaren ligt de lat nu hoger en dus neemt de kritiek uiteraard snel toe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit gezien dat een club in zo'n rap tempo volledig kapot wordt gemaakt door haar 'supporters'.
Heb je de reconstructie van vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstrafquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat Frits van Eerd een aanzienlijk probleem heeft.
Taakstraf bij de Appie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je het artikel vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstraf![]()
Jaartje of 5??
Dat was de aanleiding voor mijn post ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je de reconstructie van vandaag gelezen? Hier gaat Frits niet vanaf komen met een boete of taakstraf![]()
Jaartje of 5??
Het blijft wonderlijk dat mensen met zo veel geld zo de fout in gaan. Zeker nadat ze hem jaren geleden al verhoord hadden hiervoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was de aanleiding voor mijn post ja.
'Is goed Theo. Doen we het zo.'
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het blijft wonderlijk dat mensen met zo veel geld zo de fout in gaan. Zeker nadat ze hem jaren geleden al verhoord hadden hiervoor
Sowieso niet zo handig om je weer in te laten met een veroordeld crimineel ondanks allerlei waarschuwingen. En hij had natuurlijk voldoende middelen om deze man op afstand te houden als hij dat had gewild. Wel fraaie actie van de politie dat ze zijn werkplaats afgeluisterd hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.
Ergens te lezen zonder abonnement?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de invalshoeken was dat Fritsie zich liet chanteren uit angst voor die Theo, maar je kan je toch ook niet aan de indruk onttrekken dat hij het wel lekker vond om allemaal cadeautjes van die gast te ontvangen. Een afzichtelijke Hummer bijvoorbeeld, waar een mens zin in heeft.
Nee, is een premium artikel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens te lezen zonder abonnement?
Robin van Beenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog steeds alles op de aanval aan het gooien voor een eventuele comeback?
quote:Reactie Robin van Persie op recordnederlaag sc Heerenveen tegen AZ leidt tot applaus bij De Eretribune
Robin van Persie heeft gereageerd op de enorme nederlaag van sc Heerenveen tegen AZ zaterdagavond. De Friezen verloren met 9-1 van de Alkmaarders, en dat betekende een evenaring van de grootste nederlaag ooit voor Heerenveen in de Eredivisie.
“Dit is pittig”, begint Van Persie voor de camera van ESPN. “We hebben een wedstrijd verloren. We hadden vandaag drie punten kunnen winnen. Dat is niet gelukt. Natuurlijk is de uitslag groot, dat is vervelend. Maar ik heb tegen de jongens verteld dat ik trots op die gasten ben. Uiteindelijk proberen ze zo goed mogelijk uit te voeren wat ik en wij van hen vragen. Daar komen vandaag een aantal leermomenten uit. Die gaan we bekijken, en we gaan er dinsdag (tegen FC Twente, red.) vol gas weer tegenaan.”
“Ik heb geen trauma, en de jongens ook niet”, reageert de trainer desgevraagd. “Dit is een grote hobbel, maar hier gaan we weer van leren. Je verliest een wedstrijd, dat is vervelend. Maar meer ook niet. Ik geloof er niet in om tijdens de wedstrijd alles om te gooien, om een zogenaamd trauma te voorkomen dat andere mensen ongetwijfeld heel graag willen aanpraten.”
“Dit hoort bij voetballer zijn. Het hoort bij ieders reis richting de beste versie van jezelf worden. Dat is een weg van vallen en opstaan. Juist op dit soort momenten gaat het erom dat je hem ownt, als een kerel. Want de voetbalwereld kan natuurlijk best wel een harde wereld zijn.”
“Best veel mensen, of ze het nou toegeven of niet, vinden het leuk als het slecht gaat. Dat moet je ownen. Ook nu, in deze situatie. We hebben een wedstrijd verloren, we hebben alles eraan gedaan wat we konden doen, en het is niet gelukt. Vandaag. Maar dinsdag hebben we weer een wedstrijd.”
“Het gaat mij erom dat je juist in deze situaties met je borst vooruit staat en trots bent op jezelf. Maar ook op elkaar, en wat we iedere dag met elkaar doen. Dus we gaan niet nu heel veel dingen anders doen. Wij blijven onszelf, ook als het even tegenzit. Dat is waar ik in geloof, en de jongens ook. Ik ben er zeker van dat die gasten ook dinsdag weer vol goede moed op het veld staan”, besluit Van Persie.
Het interview met Van Persie wordt even later ook tijdens De Eretribune getoond. Na afloop wordt er met applaus gereageerd in de studio. “Het is natuurlijk fijn als je zo’n grootheid voor de groep hebt staan die dit ook verkondigt in de kleedkamer”, reageert Mario Been. “En als je daarachter staat en dit jouw filosofie is, is dat alleen maar geweldig. Als je dit uitstraalt, dat jij voor die groep staat, en eigenlijk door wil gaan met het proces, heb ik daar enorm veel bewondering voor.”
archive.phquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens te lezen zonder abonnement?
Lees dan ook gelijk deze treffende column over Kerrolainquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |