Dat dus, godsamme niks mis met wat variatie, maar als niet alle checkboxjes worden afgetikt en er niet minstens drie donkere omgebouwde lesbiennes in een rolstoel in beeld komen, is het weer complete heisa zeker…quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef DKUp het volgende:
Zo de vakjes qua representatie kunnen weer aangevinkt worden
quote:
Ik tel dubbel schijnt.quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef DKUp het volgende:
Zo de vakjes qua representatie kunnen weer aangevinkt worden
Als dat daadwerkelijk goed gaat werken, is dat wel echt indrukwekkend!quote:Op maandag 9 september 2024 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
Anyway wat ik hier eigenlijk kwam posten: ik vind het toch wel mooi hoe Apple best veel functies naderhand uitbrengt. Nu krijgen AirPods Pro 2 er ineens een complete healthcare set bij
Hetzelfde gelul als in juni nu. English US only als het goed is.quote:Op maandag 9 september 2024 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
Nu een hoop dingen over Apple Intelligence die wij wellicht niet gaan krijgen.. hopelijk heeft de 16 Pro ook andere features want ik ben wel toe aan een nieuwe
AI generated emojisquote:Op maandag 9 september 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hetzelfde gelul als in juni nu. English US only als het goed is.
Die troep mag US Only blijvenquote:Op maandag 9 september 2024 19:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
AI generated emojisMag nog wel even wegblijven ook dan
Dat zei ze gisteravond ook!quote:Op maandag 9 september 2024 20:18 schreef DKUp het volgende:
6.7 inch is nu al groot. Groter gaat lastig worden.
Want je wilt niet vergelijking met de voorgaande modellen hoeveel je er op vooruit gaat of juist niet? Ok.quote:
Dan wil ik de specificaties van de 16 serie erbij zien.quote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Want je wilt niet vergelijking met de voorgaande modellen hoeveel je er op vooruit gaat of juist niet? Ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |