abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214968986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:58 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je kunt het risico niet nemen natuurlijk. Je (niet jij persoonlijk uiteraard) hebt het er helemaal zelf naar gemaakt dat het nodig is
Bij risicowedstrijden is het niet verbazingwekkend, nee. Maar we moeten wel eens stoppen met dat overdramatiserende gedoe.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2024 @ 14:10:19 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_214969062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Bij risicowedstrijden is het niet verbazingwekkend, nee. Maar we moeten wel eens stoppen met dat overdramatiserende gedoe.
"Vroeger" was het tig keer erger. Heel de maatschappij is op hol. Niks kan en mag meer. Alles wordt uitvergroot en men lult over niks en dan weer niks. Fucking plastic bekertjes en een lege aansteker. Ik ga geen voorbeelden uit het verleden meer post. Maar ik kan het niet op twee handen tellen hoe vaak ik zelf heb moeten rennen. Hele vakken werden schoongeveegd. Etc............

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214969073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef tong80 het volgende:

[..]
"Vroeger" was het tig keer erger. Heel de maatschappij is op hol. Niks kan en mag meer. Alles wordt uitvergroot en men lult over niks en dan weer niks. Fucking plastic bekertjes en een lege aansteker. Ik ga geen voorbeelden uit het verleden meer post. Maar ik kan het niet op twee handen tellen hoe vaak ik zelf heb moeten rennen. Hele vakken werden schoongeveegd. Etc............

Het zorgwekkendste is dat er buiten de voetbalwereld amper discussie over is. Het lijkt of de rest van het land het wel best vindt dat tienduizenden mensen moeten boeten voor de hersenscheten van de mentaal kansarmen in de samenleving.
pi_214969142
quote:

[..]

De meeste rellen zijn er ook omdat de politie het escaleert.
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 september 2024 @ 14:20:14 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_214969154
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 september 2024 14:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De meeste rellen zijn er ook omdat de politie het escaleert.
Rode lap vaak idd. Net zoals de PVV angst creëert.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214969331

Echt een extreem PSV hoofd ook deze man. Gaan dus trouwens ingrijpen aanstaande zondag bij die demonstratie, want missie was al geslaagd door Ajax - Utrecht gestaakt te krijgen. En de man hierboven krijgt daar een enorm harde plasser van.
pi_214969622
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 september 2024 11:24 schreef Tjacka het volgende:
Maarten Brink,

Nu is het echt wel klaar. Voor de tweede keer staken jullie tijdens een wedstrijd van Ajax, en jullie hebben aangekondigd dit vaker te gaan doen. We weten allemaal dat een wedstrijd met 50.000 mensen politie nodig heeft. Jullie weten dat dondersgoed, en toch doen jullie het weer, waardoor wij supporters nu worden neergezet alsof wij degenen zijn die altijd politie nodig hebben.

Wat jullie doen is gewoon kinderachtig. Jullie weten precies dat dit een grote impact heeft, en toch kiezen jullie ervoor om deze acties tijdens een voetbalwedstrijd te houden. Het voelt alsof wij supporters misbruikt worden voor jullie staking, terwijl er genoeg andere momenten en plekken zijn waar jullie dit ook hadden kunnen doen, zonder dat het de fans raakt.

Na het overleg van afgelopen woensdag gebeurt er nog steeds niets vanuit de politiek. Wij supporters worden dubbel gepakt. De politiek blijft stilzitten en ondertussen moeten wij weer de dupe zijn van jullie acties. Begrijp goed dat Ajax voor ons meer is dan alleen een wedstrijd – het is onze passie, onze trots. Jullie verstoren niet alleen een voetbalwedstrijd, maar iets waar wij diep om geven en wat ons als supporters verbindt.

Zouden jullie het leuk vinden als iemand je eigen padelwedstrijd komt verstoren? Vast niet. Maar precies dat doen jullie nu met ons: jullie verstoren iets waar we ons al lange tijd op verheugen, iets wat voor ons belangrijk is. Het is gewoon respectloos.

Hopelijk beseffen jullie de impact van deze acties en stoppen jullie ermee om ons telkens de dupe te laten zijn. Zoek andere manieren om je punt te maken, want dit gaat ten koste van de supporters en de sport.

Met vriendelijke groet,
Tjacka
Een trotse en gepassioneerde Ajax-supporter die er helemaal klaar mee is
bovenstaande geeft ook wel een beetje de leegheid van je eigen bestaan aan als dit de impact is van het wegvallen van een voetbalwedstrijd op de zondagmiddag.

Kom op! over 2 weken is er weer een wedstrijd, doe een keer een zondag wat anders.

Ja voetbal is leuk, maar als het je zo erg aangrijpt moet je wellicht voor jezelf even kijken of je het niet ietwat teveel waarde geeft.
  vrijdag 13 september 2024 @ 15:10:21 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214969638
quote:

[..]

Those were the days

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214969681
D'n Deef een contractvoorstel. @PowerLoungen gooit nu met deuren.
pi_214969755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
D'n Deef een contractvoorstel. @:PowerLoungen gooit nu met deuren.
En je bron is Transferwatch?
pi_214969762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
En je bron is Transferwatch?
Je twijfelt serieus aan zijn komst?
pi_214969768
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:08 schreef koemleit het volgende:

[..]
bovenstaande geeft ook wel een beetje de leegheid van je eigen bestaan aan als dit de impact is van het wegvallen van een voetbalwedstrijd op de zondagmiddag.

Kom op! over 2 weken is er weer een wedstrijd, doe een keer een zondag wat anders.

Ja voetbal is leuk, maar als het je zo erg aangrijpt moet je wellicht voor jezelf even kijken of je het niet ietwat teveel waarde geeft.
Heb al 3 maanden wat anders gedaan halvie.
Groot fan van User Wotte
pi_214969785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:21 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Je twijfelt serieus aan zijn komst?
Waar schrijf ik dat?
pi_214969796
De politie zal aanstaande zondag wel aanwezig zijn bij de aangekondigde demonstratie van Ajax-supporters op het Leidseplein in Amsterdam, bedoeld om onvrede te uiten over de politiestaking die opnieuw een streep zette door een wedstrijd van Ajax. Dat heeft het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC) vrijdag laten weten aan ANP. Volgens een woordvoerder is de demonstratie op het Leidseplein geen onderdeel van de door de politie aangekondigde stakingsacties voor een betere vroegpensioenregeling.

Dit is triester dan ik dacht.
pi_214969803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Waar schrijf ik dat?
Dan begreep ik je post verkeerd. Maar ja, de bron is de geruchtensectie van AS, die op hun beurt weer Transferwatch noemen.
pi_214969807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De politie zal aanstaande zondag wel aanwezig zijn bij de aangekondigde demonstratie van Ajax-supporters op het Leidseplein in Amsterdam, bedoeld om onvrede te uiten over de politiestaking die opnieuw een streep zette door een wedstrijd van Ajax. Dat heeft het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC) vrijdag laten weten aan ANP. Volgens een woordvoerder is de demonstratie op het Leidseplein geen onderdeel van de door de politie aangekondigde stakingsacties voor een betere vroegpensioenregeling.

Die hebben ook wel zin in een matpartijtje. Ik zet de popcorn vast koud.
pi_214969843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Die hebben ook wel zin in een matpartijtje. Ik zet de popcorn vast koud.
Hooligans van de staat
Groot fan van User Wotte
pi_214969849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:

Kunnen ze die staking dan niet verplaatsen naar de Arena? Kunnen we meteen voetballen :+
No bitch to me
  vrijdag 13 september 2024 @ 15:55:12 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214970007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
D'n Deef een contractvoorstel. @:PowerLoungen gooit nu met deuren.
Heb toch al vrede mee dat technische voetballers VERBOTEN zijn bij dat volk . Graag dan ook in de winterstop draufganger Kristensen terughalen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_214970119
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2024 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Heb toch al vrede mee dat technische voetballers VERBOTEN zijn bij dat volk . Graag dan ook in de winterstop draufganger Kristensen terughalen .
kan je op dit moment er wel bij hebben lijkt me. Klaassen dan.
  vrijdag 13 september 2024 @ 16:18:34 #221
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214970233
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
kan je op dit moment er wel bij hebben lijkt me. Klaassen dan.
Een moeilijk dilemma : Taylor wiens schottechniek nog steeds lijkt op die van een 8-jarige en verzuipt als het niveau omhoog gaat of onzichtbare Klaassen die zichzelf steeds redt met een goaltje om de 8 wedstrijden.
RED ONS HENNIEGOD
pi_214970450
We hebben wel een beetje veel middenvelders nu
pi_214970467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:53 schreef Scorpie het volgende:
We hebben wel een beetje veel middenvelders nu
Ja dat wel.
pi_214971139
quote:

[..]
Deef-Hendo-Berghuis

FC Huize Avondrust
pi_214971196
quote:

[..]
Die zag ik deze week bij Denemarken :D

Wat is die nog steeds walgelijk slecht. Even gekeken en speelt nog bij Frankfurt ook. _O-
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')