abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214947280
Altijd als ik die Kroes tussen andere personen zie staan moet ik denken aan die grap van Sneijder.
Dat ie geen stoel in z'n auto heeft maar achter het stuur staat.
  woensdag 11 september 2024 @ 13:46:45 #127
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214951438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 23:52 schreef AmenhotepIV het volgende:
Altijd als ik die Kroes tussen andere personen zie staan moet ik denken aan die grap van Sneijder.
Dat ie geen stoel in z'n auto heeft maar achter het stuur staat.
En nu?
pi_214952096
Wel fijn dat Brobbey gisteren zo'n goede wedstrijd speelde. Geeft hem hopelijk vertrouwen, en mocht het bij Ajax niet lukken, heeft het zijn marktwaarde flink verhoogd nu hij dit heeft laten zien tegen Duitsland. Ook al lukt het nu niet bij Ajax, dan nog levert hij 40 miljoen op.
pi_214952131
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:04 schreef papert het volgende:
Wel fijn dat Brobbey gisteren zo'n goede wedstrijd speelde. Geeft hem hopelijk vertrouwen, en mocht het bij Ajax niet lukken, heeft het zijn marktwaarde flink verhoogd nu hij dit heeft laten zien tegen Duitsland. Ook al lukt het nu niet bij Ajax, dan nog levert hij 40 miljoen op.
ja zeker fijn. Heeft genoeg potentie bleek maar weer maar moet er nu wel consistent uitkomen inclusief fitheid.

Wat die gaat opleveren gaan we dan wel zien.
pi_214952284
quote:
Als hij een half jaar bankt bij Ajax gaat dat zeker geen 40 miljoen meer worden
pi_214952316
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Als hij een half jaar bankt bij Ajax gaat dat zeker geen 40 miljoen meer worden
Half jaartje knallen, in de winterstop voor 40 miljoen naar Engeland, Weghorst 1e spits, Akpom slijten we aan een andere Engelse subtopper voor 20 miljoen, Rijkhoff 2e spits, geld over voor een fatsoenlijke linksbuiten waardoor we 3e worden in de Eredivisie.

Seizoen gered zowel op financieel als sportief gebied
  woensdag 11 september 2024 @ 15:50:39 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214952565
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Half jaartje knallen, in de winterstop voor 40 miljoen naar Engeland, Weghorst 1e spits, Akpom slijten we aan een andere Engelse subtopper voor 20 miljoen, Rijkhoff 2e spits, geld over voor een fatsoenlijke linksbuiten waardoor we 3e worden in de Eredivisie.

Ga jij eens solliciteren bij het T.M.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_214952639
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rijkhoff is echt nog lang niet klaar om tweede spits te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214952647
quote:
99s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:50 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ga jij eens solliciteren bij het T.M.
Ik hou het bij FM2024
pi_214952826

Nederlandse media is echt knettergek

denken dat weghorst gaat concurreren met broeby

broeby kan er geen reeet van maar nog altijd 5 klasse beter dan weghorst
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214952936
quote:
Als je zelfs bij dit Ajax niet slaagt, dan kun je die 40 miljoen natuurlijk wel vergeten. Met zijn blessuregevoeligheid al helemaal.
pi_214952993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je zelfs bij dit Ajax niet slaagt, dan kun je die 40 miljoen natuurlijk wel vergeten. Met zijn blessuregevoeligheid al helemaal.
Vraag ik me af. Tussen helemaal niet slagen, en niet top presteren zit natuurlijk nog veel tussen. Veel opportunistische scouts hebben hem goed zien spelen op het hoogste niveau, en in de winterstop gaan clubs een spits nodig hebben terwijl er maar weinig op de markt is.
Los daarvan heb ik liever dat hij fit blijft en bij Ajax naar behoren presteerd. En dat hij zo lang mogelijk blijft.
pi_214953004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, alleen al door de wedstrijd van gisteren is die 40 miljoen waard. Houd je nou niet zo van de domme.
pi_214953024
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, alleen al door de wedstrijd van gisteren is die 40 miljoen waard. Houd je nou niet zo van de domme.
Want 1 goede wedstrijd is allesbepalend? En dit komt van iemand die recent nog beweerde dat na een heel goed EK te hebben gespeeld Schouten absoluut geen 40 miljoen kan opleveren? Slechte act.
pi_214953036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Want 1 goede wedstrijd is allesbepalend? En dit komt van iemand die recent nog beweerde dat na een heel goed EK te hebben gespeeld Schouten absoluut geen 40 miljoen kan opleveren? Slechte act.
Zo simpel is het gewoon. Vraag maar aan Papert. Paar ippons en zijn grote kont erin en 40 miljoen krijgen. Wel even hopen dat ze zijn vuurpijl van gisteren niet hebben gezien. En dat zijn nieuwe club niet zoveel waarde hecht aan pingels.
pi_214953070
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst heeft weer gescoord

Hij is beter dan Broeby en Akpom

Hopelijk vindt die Italiaan dat ook
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nederlandse media is echt knettergek

denken dat weghorst gaat concurreren met broeby

broeby kan er geen reeet van maar nog altijd 5 klasse beter dan weghorst
Wat is het nou Klaas?
pi_214953100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bedoel overigens niet dat hij het echt waard is, maar dat er mogelijk een club gek genoeg is om dat te betalen in de winterstop.
Schouten weet ik niet, zou Schouten zo inruilen voor Brobbey overigens. Maar hij heeft een bepaalde uitstraling waardoor hij vaak een beetje wordt ondergewaardeerd. Maar echt heel erg zonde dat Ajax hem niet uit Italië gehaald heeft.
pi_214953185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zo simpel is het gewoon. Vraag maar aan Papert. Paar ippons en zijn grote kont erin en 40 miljoen krijgen. Wel even hopen dat ze zijn vuurpijl van gisteren niet hebben gezien. En dat zijn nieuwe club niet zoveel waarde hecht aan pingels.
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.

Die staat er de komende wedstrijden ook gewoon weer naast. Helpt ook niet.

Het is een hele sympathieke gozer en fysiek zodanig dat hij heel lastig te verdedigen is. Maar 40 miljoen, uitgaande van dat hij het bij Ajax niet gaat redden (wat ik niet heel waarschijnlijk acht, mits fit is hij de beste speler van Ajax). Nee.
pi_214953578
Wat laten de ajaxcalimeros zich weer kennen _O-

twitter
pi_214953588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:

[ x ]
Maar tegelijkertijd zit jij al te janken als er bij de NPO iemand voor een andere club is?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214953632
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar tegelijkertijd zit jij al te janken als er bij de NPO iemand voor een andere club is?
Wij zijn dan ook provinciale calimeros, ..dat kregen we althans altijd te horen van de ajaxsupporters.
Nu het een keer tegen zit bij hun doen ze precies hetzelfde.

Heerlijk die hypocrisie _O_
pi_214953645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.

Die staat er de komende wedstrijden ook gewoon weer naast. Helpt ook niet.

Het is een hele sympathieke gozer en fysiek zodanig dat hij heel lastig te verdedigen is. Maar 40 miljoen, uitgaande van dat hij het bij Ajax niet gaat redden (wat ik niet heel waarschijnlijk acht, mits fit is hij de beste speler van Ajax). Nee.
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.

Als we daar na een goed en consistent jaar 25 miljoen voor krijgen is realistischer denk.

Maargoed, toekomstmuziek. Laat het maar gewoon net als gisteren bij Ajax presteren.
pi_214953651
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wij zijn dan ook provinciale calimeros, ..dat kregen we althans altijd te horen van de ajaxsupporters.
Nu het een keer tegen zit bij hun doen ze precies hetzelfde.

Heerlijk die hypocrisie _O_
Je weet dat jij de hypocriet bent in dit verhaal hier?

Moet fijn zijn om zo simpel te zijn denk :)
pi_214953831
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:

[ x ]
Een supporter op Twitter die zich erg treurig uitlaat, en daar hier dan verbolgen over gaan zitten doen. Dat is toch ook een beetje zielig gedrag?

Als ik op Twitter ga zoeken kan ik ook wel treurige berichten van psv supporters vinden, en die dan in het psv topic posten. Zou alleen niet weten waarom ik dat zou doen.
  woensdag 11 september 2024 @ 18:19:40 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214953935
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:44 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.

Als we daar na een goed en consistent jaar 25 miljoen voor krijgen is realistischer denk.

Maargoed, toekomstmuziek. Laat het maar gewoon net als gisteren bij Ajax presteren.
Blij dat hij nog bij Ajax speelt en hij komt iig met zelfvertrouwen terug, ik weet niet wat z'n contractduur nog is, maar 25 lijkt me wat aan de lage kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')