quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
2 wedstrijden minder gespeeld dan de rest is tegenwoordig competitie vervalsing volgens calimero ajacieden![]()
Wat een crybabys
Calm your tits.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
2 wedstrijden minder gespeeld dan de rest is tegenwoordig competitie vervalsing volgens calimero ajacieden![]()
Wat een crybabys
Je kan nu op woensdagavonden om 21.00 uur terug.quote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme oplossing.
Het is gewoon een probleem dat de meeste mensen niet normaal kunnen doen. En dat geldt voor alle idioten binnen en buiten het stadion, bij Ajax, bij MVV etc.quote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadion
Ja knap waardeloos maar beter dan zonder supporters.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan nu op woensdagavonden om 21.00 uur terug.
En voller dan jouW hersencapaciteit, debielquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar wel voller dan jou portemonnee
Sow.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En voller dan jouW hersencapaciteit, debiel
Dat moet je dan ook doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:57 schreef cherrycoke het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar hij blijft vragen om in te loggen
Hihaho dat ben ik ookquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja hihaho ik heb er vandaag alweer een paar gezien die niet wisten dat je als je ingelogd de wachtrij door komt gewoon ff opnieuw moet inloggen.quote:
Helaas alles uitverkocht, best wel pisnijdig nu ben al vanaf 10 uur ermee bezigquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hihaho ik heb er vandaag alweer een paar gezien die niet wisten dat je als je ingelogd de wachtrij door komt gewoon ff opnieuw moet inloggen.
Hij is nog groenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker je naam online plempen, goed bezig.
Het kan nog veel erger: als er straks Europese wedstrijden niet gespeeld kunnen worden, dan kan dat wel eens heel vervelend uitpakken. Volgens mij krijg je dan gewoon een reglementaire 0-3 om je oren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Calm your tits.
Punt is vooral, dat als dit zo doorgaat, er nog wel eens 4-5 wedstrijden geschrapt kunnen worden.
Dan wordt het wel een vrij scheve boel.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Calm your tits.
Punt is vooral, dat als dit zo doorgaat, er nog wel eens 4-5 wedstrijden geschrapt kunnen worden.
Dan wordt het wel een vrij scheve boel.
Mooi die foto van de ArenA bij een artikel over de Champions Leaguequote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het voetbal wordt nu al een paar jaar misbruikt voor politieke doeleinden en diepere agenda's (ook in het buitenland)
[ x ]
Beetje net als de vroegpensioenregeling inderdaad, das war einmal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi die foto van de ArenA bij een artikel over de Champions League
Denk dat Ajax wat sneller terugkomt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje net als de vroegpensioenregeling inderdaad, das war einmal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |