Klopt. Op een gegeven moment komt een wedstrijd zonder publiek weer dichtbij.quote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, ik sluit zelfs niet uit dat ze weer gaan staken bij Feyenoord - Ajax, gewoon omdat ze die eerste keer al beloofd hadden er te zijn (tijdens het maken van speelprogramma Eredivisie), dus wat let ze deze keer om het alsnog te doen?
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadionquote:Op maandag 9 september 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Op een gegeven moment komt een wedstrijd zonder publiek weer dichtbij.
Was dat laatst niet bij Utrecht? Het gaat een grote shit show worden met die stakingen en dan is voetbal een makkelijke prooi aangezien heel veel antivoetbalfans sowieso niet verder kunnen denken dan hun eigen interesses. 'Het is ook altijd dat voetbal, laten we ermee stoppen', dat soort lui. En dan straks kunnen ze boos worden op protesten in de binnenstad. Ik houd mijn hart vast, maar ik hoop dat dit soort shit met de nieuwe burgemeester weer voorbij gaat. En de politiek geeft sowieso niet om voetbal, misschien maar eens gaan staken tijdens koningsdag en prinsjesdag.quote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadion
Intreeprijzen?quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
In Rome pakken ze dat anders aan, daar komen teveel mensen telkens bij elkaar met alle gevolgen van dien. Daar denken ze aan het vragen van intreeprijzen, dat zouden ze in het voetbal ook eens moeten doen, misschien zelfs met BTW of iets dergelijks. Misschien moeten ze ook een beginnen met belasting over de salarissen van spelers en staf, naast de belasting bij transfers.
Oh wacht....
Wat zijn intreeprijzen?quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
In Rome pakken ze dat anders aan, daar komen teveel mensen telkens bij elkaar met alle gevolgen van dien. Daar denken ze aan het vragen van intreeprijzen, dat zouden ze in het voetbal ook eens moeten doen, misschien zelfs met BTW of iets dergelijks. Misschien moeten ze ook een beginnen met belasting over de salarissen van spelers en staf, naast de belasting bij transfers.
Oh wacht....
quote:
Dat zijn prijzen voor een totaal leven in een tree bier. Maar soms wordt het ook wel eens gebruikt bij hele domme fouten van users met een dier in hun username.quote:
Ambtenaren die janken moeten zich KAPOT schamenquote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh ACAB lol, zou eerder overheid de schuld geven maar goed wie ben ik
Bolle Brianquote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey is tegen die tijd weer 15 kilo aangekomen.
Dat gaat met kabinet circus 1 dus nooit gebeurenquote:Op maandag 9 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.
precies wie ben jijquote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh ACAB lol, zou eerder overheid de schuld geven maar goed wie ben ik
Dat klopt.quote:Op maandag 9 september 2024 22:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ambtenaren die janken moeten zich KAPOT schamen
Het hele voetbal kan me onderhand totaal de bulten krijgen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Dit wordt zo natuurlijk wel een onbedoelde competitievervalsing. Er zullen vast nog wat meer wedstrijden geannuleerd gaan worden, dus dan ga je maanden achter elkaar 2x per week spelen. Terwijl je tegenstanders 1x per week spelen..
Mwah, dat uitstellen Europees heb je zelf om gevraagd en wordt binnenkort ingehaald, klassieker wordt over een maandje al ingehaald. Valt allemaal best mee (als het hierbij blijft natuurlijk).quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Dit wordt zo natuurlijk wel een onbedoelde competitievervalsing. Er zullen vast nog wat meer wedstrijden geannuleerd gaan worden, dus dan ga je maanden achter elkaar 2x per week spelen. Terwijl je tegenstanders 1x per week spelen..
GODTSGOD gaat vlammenquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Niet waar.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat uitstellen Europees heb je zelf om gevraagd en wordt binnenkort ingehaald, klassieker wordt over een maandje al ingehaald. Valt allemaal best mee (als het hierbij blijft natuurlijk).
Een paar seizoenen geleden al afgedwongen bij de KNVB door de clubs die Europees gaan spelen. Dus daar hoorde Ajax ook zeker bij.quote:
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden al afgedwongen bij de KNVB door de clubs die Europees gaan spelen. Dus daar hoorde Ajax ook zeker bij.
Voor Henk met zijn onderbuik zal dit ongetwijfeld een goed argument zijn. Ik denk dat het alleen maar positief is dat je je clubs een zo groot mogelijke kans wil geven om Europees voetbal te spelen en juist aan het begin van een seizoen kan direct een zwaar programma daar nadelig in zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.
Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het hele voetbal kan me onderhand totaal de bulten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |