Ik weet dat er zo'n straat is ja, een vriend van mij is daar eens in terecht gekomen. Dat is een grappig verhaal op zich maar goed. Laten we dan zeggen grofweg 50 man nodig?quote:Op maandag 9 september 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarbij er vaak een hele snelrechtstraat is ingericht op die festivals, wat denk je dat dat aan mankracht kost?
Een heeft Wout al 666 keer een jongetje laten verkrachten door zijn sekte.quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey is tegen die tijd weer 15 kilo aangekomen.
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.quote:Op maandag 9 september 2024 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet dat er zo'n straat is ja, een vriend van mij is daar eens in terecht gekomen. Dat is een grappig verhaal op zich maar goed. Laten we dan zeggen grofweg 50 man nodig?
En hoeveel heb je dan nodig voor Ajax - Utrecht? 200 gereedstaande agenten?
Ajax - Fortuna staat dan op programma, uitgesteld vanwege voorrondes tegen de waardeloze Polen lolquote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit potje kunnen ze toch gewoon gelijk volgende week woensdag spelen of ben ik ik nou gek?
Nee, dan spelen ze al een inhaalpot.quote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit potje kunnen ze toch gewoon gelijk volgende week woensdag spelen of ben ik ik nou gek?
Zal de KNVB al spijt hebben?quote:Op maandag 9 september 2024 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax - Fortuna staat dan op programma, uitgesteld vanwege voorrondes tegen de waardeloze Polen lol
Het is een beetje een race to the bottom zo, het kabinet gaat niet toegeven, agenten fokken elkaar op dat ze heul erg gelijk hebben en blijven hiermee doorgaan en het voetbal wordt als ‘bystander’ gedupeerd. En het is als voetbal-supporter inmiddels zo ontzettend vermoeiend dat je continu gestraft wordt omdat anderen zich niet kunnen gedragen of omdat de politie niet hun zin krijgt maar blijkbaar is dat jouw verantwoordelijkheid ofzo.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk om voetbal te pakken maar ze zullen al genoeg acties hebben gevoerd hiervoor. Nu zie je dat ze de media halen en de aandacht krijgen die ze willen. Doel bereikt.
Of we kunnen ook de tokkiefans bedanken. Na dit weekend hebben we gelukkig niet zoveel risicowedstrijden meer
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal de KNVB al spijt hebben?
snap ik ook nietquote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.
Niet helemaal eens, juist aan het begin van het seizoen is dat zwaar, uiteindelijk viel het mee voor Ajax en stond Twente een beetje voor lul maar dat is uiteraard makkelijk achteraf.quote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.
Ze zijn vooral bang dat het goed gaat. Het is gewoon een debiele angst reflex van burgemeesters om 256 agenten in te zetten tijdens Ajax - RKC of Feyenoord - Almere. Is er zicht op onrust (wat ze gewoon weten) omdat het bestuurlijk kut is en je 5x punten hebt verspeeld snap ik het. Maar dat is niet perse voetbal gerelateerd. Tijdens het zomercarnaval zijn er ook meer agenten op straat, tijdens een demonstratie van antifa ook.quote:Op maandag 9 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.
Het zijn dikbetaalde profs, dan lopen ze maar wat harder.quote:Op maandag 9 september 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, juist aan het begin van het seizoen is dat zwaar, uiteindelijk viel het mee voor Ajax en stond Twente een beetje voor lul maar dat is uiteraard makkelijk achteraf.
Wat dat betreft hebben ze nog hetzelfde draaiboek als in 1975 en toen werkte het ook al niet.quote:Op maandag 9 september 2024 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bang dat het goed gaat. Het is gewoon een debiele angst reflex van burgemeesters om 256 agenten in te zetten tijdens Ajax - RKC of Feyenoord - Almere. Is er zicht op onrust (wat ze gewoon weten) omdat het bestuurlijk kut is en je 5x punten hebt verspeeld snap ik het. Maar dat is niet perse voetbal gerelateerd. Tijdens het zomercarnaval zijn er ook meer agenten op straat, tijdens een demonstratie van antifa ook.
Mijn luier zit scheefquote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme oplossing.
zal er dan wel politie zijn?quote:Op maandag 9 september 2024 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon de wedstrijd omdraaien? Dus a.s. zondag Utrecht-Ajax?
Jup, ik sluit zelfs niet uit dat ze weer gaan staken bij Feyenoord - Ajax, gewoon omdat ze die eerste keer al beloofd hadden er te zijn (tijdens het maken van speelprogramma Eredivisie), dus wat let ze deze keer om het alsnog te doen?quote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een beetje een race to the bottom zo, het kabinet gaat niet toegeven, agenten fokken elkaar op dat ze heul erg gelijk hebben en blijven hiermee doorgaan en het voetbal wordt als ‘bystander’ gedupeerd. En het is als voetbal-supporter inmiddels zo ontzettend vermoeiend dat je continu gestraft wordt omdat anderen zich niet kunnen gedragen of omdat de politie niet hun zin krijgt maar blijkbaar is dat jouw verantwoordelijkheid ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |