Lekker heen en weer rennen meer kan die nietgenotquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zag ik deze week bij Denemarken
Wat is die nog steeds walgelijk slecht. Even gekeken en speelt nog bij Frankfurt ook.![]()
Ah kijk dat is mooi nieuws.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
van Axel Dongen zit eindelijk weer bij de selectie van jong. Hopelijk kunnen we die nog een paar wedstrijdjes laten invallen zodat Godts niet ALLES speelt. Tot die weer stuk is uiteraard.
Fijn voor Paul dat ie eindelijk wat afgevallen is. Ga zo door.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:39 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een extreem PSV hoofd ook deze man. Gaan dus trouwens ingrijpen aanstaande zondag bij die demonstratie, want missie was al geslaagd door Ajax - Utrecht gestaakt te krijgen. En de man hierboven krijgt daar een enorm harde plasser van.
Als Steijn er nog was stond Olij nu op doel en zijn zoon op 10. En was er niet van NAC verloren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ah kijk dat is mooi nieuws.
Als Steijn er nog was zou hij tegen Fortuna al basis staan.
Ja dan waren we ook kampioen geworden en favoriet voor het winnen van de CL dit seizoen. Maurice steijn de goat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 02:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Als Steijn er nog was stond Olij nu op doel en zijn zoon op 10. En was er niet van NAC verloren.
quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
@:wotte je mening hierover graag
Je omcirkelt nu bijna drie clubs Klaasie. Volgende keer wat strakker graag.quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
De op één na minst gepasseerde verdediging van Nederlandquote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Even vaak gewonnen als Feyenoord en slechts de helft van de wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Terroristische aanslag en de straf is een wedstrijdje zonder publiek. Het waren echt andere tijden.quote:
ME moet toch in actie komen dit weekend bij ajax....quote:Ajax-supporters vernielen politiebureau en politievoertuigen in Amsterdam, ME grijpt in
Ajax-supporters hebben zondag een politiebureau vernield in Amsterdam. Ook werden politieauto's vernield. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet om de fans te verdrijven.
Binnenlandredactie 15-09-24, 16:09 Laatste update: 16:13
De fans demonstreerden op het Leidseplein tegen stakingsacties van de politie. Door de stakingsacties werden al twee duels van Ajax afgelast. De wedstrijden tegen Feyenoord (uit) en FC Utrecht (thuis) worden op een later moment ingehaald.
Later meer.
Aanhangers van Ajax zijn bijeen gekomen op het Leidseplein uit protest tegen de acties van de politie voor een vroegpensioen. Door de acties kwamen wedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht te vervallen.
Aanhangers van Ajax zijn bijeen gekomen op het Leidseplein uit protest tegen de acties van de politie voor een vroegpensioen. Door de acties kwamen wedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht te vervallen. © ANP
Er staan nu meer politiebusjes dan wat ze bij de wedstrijd nodig hadden gehadquote:
Zag nergens die eventuele ouders op het filmpje, maar verder vrij kansloosquote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Lekker met je moeder dagje amsterdam
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.quote:Op zondag 15 september 2024 16:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zag nergens die eventuele ouders op het filmpje, maar verder vrij kansloos
Ook afvoeren dan, gemiste kans.quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.
ah ok. Ja vrij kansloos.quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |