Lekkerquote:Op maandag 9 september 2024 16:35 schreef Tele6 het volgende:
Manager zegt nu te gaan regelen dat ik 31 okt al stop hier. Dus een maandje vakantie. Ik kan daar wel wat mee![]()
Of het wordt ergens halverwege november, want kennelijk gaat het toch niet per eerste van de maand![]()
Echt CAOs en zo, schiet mij maar lek
kom je hier heen fietsen ?quote:Op maandag 9 september 2024 16:35 schreef Tele6 het volgende:
Manager zegt nu te gaan regelen dat ik 31 okt al stop hier. Dus een maandje vakantie. Ik kan daar wel wat mee![]()
Of het wordt ergens halverwege november, want kennelijk gaat het toch niet per eerste van de maand![]()
Oeh, dat is wel een idee!quote:
Geen garantiesquote:Op maandag 9 september 2024 16:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een idee!
Als het novemberweer een beetje meewerkt dan. Een week tegenwind & regen ga ik niet aan beginnen
Er zijn vlak voor het eind schitterende heuvels met bossige bossen te beklimmenquote:Op maandag 9 september 2024 16:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een idee!
Als het novemberweer een beetje meewerkt dan. Een week tegenwind & regen ga ik niet aan beginnen
Gewoon bij bedrijf zonder cao gaan werkenquote:Op maandag 9 september 2024 16:35 schreef Tele6 het volgende:
Als je een fatsoenlijke werkgever hebt is het prima.quote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon bij bedrijf zonder cao gaan werken
Ben je er sip over omdat zij het jammer vinden, of echt omdat je het zelf sip vindt niet meer met die mensen te werken straks?quote:Op maandag 9 september 2024 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Verder ben ik toch een beetje sip want iedereen hier die t nu weet, vindt het hartstikke stom en jammer dat ik weg wil.
Er zijn zat mensen hier die me echt waarderen en die me gaan missen. Het zou zoveel makkelijker zijn om met een triomfantelijke SORRY NOT SORRY DOEI EN DE GROETEN ervandoor te gaan maar zo is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het is wel redelijk van 0 naar 100 zo nu het academisch jaar weer gestart is. Maar na die eerste 7 weken wordt het wel iets rustiger. Dan heb ik wel een vak wat ik zelf samen met iemand coördineer, daar moeten ook wel dingen voor gebeuren, maar dat is wat beter te plannen en dus te verspreiden. Dat scheelt wel.
En dan is het alweer half december en zit ik weer een weekje op Centerparcs![]()
quote:
Met ons nieuwste bier (met limoensmaak) kreeg ik dit weekend ook wijndrinkers aan het bierquote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef Yinny het volgende:
@:sarabi Ik vind het echt zo jammer dat ik bier heel vies vind. Ik zou zo graag een keer een bierfestival willen bezoeken en dan van biertjes genieten, maar dat zit er niet in!
Achquote:Op maandag 9 september 2024 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Mooi opkikkertje, kon ik wel gebruiken want Bella wacht nog even tot mijn vrouw terug is uit Buenos Aires, maar dan wordt het toch haar laatste ritje naar de dierenarts helaas. Gisteravond nog naar de weekendarts voor een infuus, vanochtend nog naar onze eigen dierenarts voor nog een infuus maar die zei ook dat vandaag wel haar laatste dag zal zijn. Het lijf is op, ook niet zo gek, 15 jaar is aardig wat voor een grote hond. Wel verdrietig, het was onze eerste hond samen, net voordat we trouwden, dus ik kon altijd vragen "Hoe oud is Bella ook weer?" als ik weer eens vergat hoeveel jaar we getrouwd warennu ligt ze lekker buiten, half te slapen en gelukkig geen pijn. Wel een middeltje meegekregen van de dierenarts voor het geval ze rap achteruit gaat, om haar te geven zodat ze in slaap valt, dan kan ik haar zonder problemen nog naar de dierenarts rijden voor het laatste spuitje. Maar zoals het er nu naar uitziet blijft ze braaf op mijn vrouw wachten, nog 2,5 uur...
quote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef Yinny het volgende:
@:leeharveyoswald
Leuk artikel over de nieuwe huurders van je bakkerij!
quote:Op maandag 9 september 2024 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Mooi opkikkertje, kon ik wel gebruiken want Bella wacht nog even tot mijn vrouw terug is uit Buenos Aires, maar dan wordt het toch haar laatste ritje naar de dierenarts helaas. Gisteravond nog naar de weekendarts voor een infuus, vanochtend nog naar onze eigen dierenarts voor nog een infuus maar die zei ook dat vandaag wel haar laatste dag zal zijn. Het lijf is op, ook niet zo gek, 15 jaar is aardig wat voor een grote hond. Wel verdrietig, het was onze eerste hond samen, net voordat we trouwden, dus ik kon altijd vragen "Hoe oud is Bella ook weer?" als ik weer eens vergat hoeveel jaar we getrouwd warennu ligt ze lekker buiten, half te slapen en gelukkig geen pijn. Wel een middeltje meegekregen van de dierenarts voor het geval ze rap achteruit gaat, om haar te geven zodat ze in slaap valt, dan kan ik haar zonder problemen nog naar de dierenarts rijden voor het laatste spuitje. Maar zoals het er nu naar uitziet blijft ze braaf op mijn vrouw wachten, nog 2,5 uur...
Te veel herriequote:Op maandag 9 september 2024 19:42 schreef derLudolf het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/vPvnJ1osMXtbTh7D/
@:Kaatje1 kijk, zo wordt ook een naaimachine voor mij interessant - als je hem aandrijft met een V12 motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |