quote:
Lara heeft nu al een mes in de pamper.quote:Op maandag 9 september 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
De tijd begon natuurlijk ook wel aardig te dringen, al heb je sowieso een grote kans dat er een debieltje uitkomt als het in Oss geboren wordt.
Tjonge tjonge jonge jonge wat een simpele doorsnee gemiddelde matige afgezaagde "grap". Je moet het maar willen.quote:Op maandag 9 september 2024 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of, zoals bij deze dame, hou je helemaal niet van voetbal en word je Feyenoord fan.
Ik via een klacht. Had je verder nog wat?quote:
We kunnen niet allemaal de ene na de andere hilarische post afleveren zoals jij...quote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tjonge tjonge jonge jonge wat een simpele doorsnee gemiddelde matige afgezaagde "grap". Je moet het maar willen.²
Titel lijkt nu de titel van de Joop website of van het SP partijblad.quote:Op maandag 9 september 2024 17:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik via een klacht. Had je verder nog wat?
Spreek voor je zelf.quote:Op maandag 9 september 2024 19:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal de ene na de andere hilarische post afleveren zoals jij......
Was Joop zwanger ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Titel lijkt nu de titel van de Joop website
Lijkt me niet hier op NWS. Eerder Televaagfakenews.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Titel lijkt nu de titel van de Joop website of van het SP partijblad.
En wat voor tokkie-trol ben jij dan?quote:
Ga jij maar eens tegen zo’n hormonenoverschot, die net helse pijnen heeft lopen beleven, benoemen dat de zojuist geworpene niet om aan te zien is..quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat er bijna altijd 'prachtige' Ze zijn toch niet om aan te gluren
Dat zeg ik al tegen haar voordat ze weet dat ze zwanger is. Dat je 's ochtends wakker wordt na het stappen en je de pleuris schrikt van de one-night-stand.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ga jij maar eens tegen zo’n hormonenoverschot, die net helse pijnen heeft lopen beleven, benoemen dat de zojuist geworpene niet om aan te zien is..
Ja, leuk, maar daar loop je bij weg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik al tegen haar voordat ze weet dat ze zwanger is. Dat je 's ochtends wakker wordt na het stappen en je de pleuris schrikt van de one-night-stand.
Gewoon net uit arm’s length reach blijven. Lachen!quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ga jij maar eens tegen zo’n hormonenoverschot, die net helse pijnen heeft lopen beleven, benoemen dat de zojuist geworpene niet om aan te zien is..
Blauw of groen van binnen lijkt me ook wel wat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |