quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat ze met die Jan Slachter samen was, maar die schiet natuurlijk losse flodders.
Zou dit een Top supporter worden?quote:Op maandag 9 september 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
De tijd begon natuurlijk ook wel aardig te dringen, al heb je sowieso een grote kans dat er een debieltje uitkomt als het in Oss geboren wordt.
Dat denk ik wel maat. Als je uit Oss komt, ben je namelijk voor TOP.quote:Op maandag 9 september 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou dit een Top supporter worden?
Same. Maar goed dat was alleen voor de macht. Baas van een NPO omroep dus gratis zendtijd bij de oudjes.quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat ze met die Jan Slachter samen was, maar die schiet natuurlijk losse flodders.
Of onderdeel van de oplossing.quote:Op maandag 9 september 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Op je 39e je eerste kind werpen, dan ben je onderdeel van het probleem.
Samequote:Op maandag 9 september 2024 13:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Same. Maar goed dat was alleen voor de macht. Baas van een NPO omroep dus gratis zendtijd bij de oudjes.
quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maat. Als je uit Oss komt, ben je namelijk voor TOP.
Dit. En ook precies voor een fontein als Feijenoorder.quote:Op maandag 9 september 2024 13:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
PR
Alles om die paar pvv'ers uit Rotterdam weg te trekken naar de SP.
Nee dit is zo gepland vanwege de overlijdensdag van Mao Zedong.quote:
Of voor Top Oss, OSS'20, Margriet, Cito, Ruwaard, FC Schadewijk, Deso...quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of, zoals bij deze dame, hou je helemaal niet van voetbal en word je Feyenoord fan.quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Of voor Top Oss, OSS'20, Margriet, Cito, Ruwaard, FC Schadewijk, Deso...
TT netjes gecorrigeerd!quote:
Jan doet zijn achternaam eer aan.quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Het refereerde wel naar een mogelijke Rotterdammer.quote:Op maandag 9 september 2024 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of, zoals bij deze dame, hou je helemaal niet van voetbal en word je Feyenoord fan.
Goede punten zeker. Ook politiek.quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
Ik gun het haar zo, lieve vrouw en vaak ook wel goede punten politiek al stemde ik er niet op.
Alle pasgeboren baby's lijken op Winston Churchill.quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat er bijna altijd 'prachtige' Ze zijn toch niet om aan te gluren
quote:Op maandag 9 september 2024 13:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alle pasgeboren baby's lijken op Winston Churchill.
quote:Op maandag 9 september 2024 13:08 schreef Nober het volgende:
Alvast gefeliciteerd met het voorzitterschap van de SP in 2054 Lara.
[..]
Nee dit is zo gepland vanwege de overlijdensdag van Mao Zedong.
Niet per sé, maar sowieso: altijd 16 jaar wachten om op kraamvisite gaan.quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2024 13:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Alle pasgeboren baby's lijken op Winston Churchill.
Hoezo ? Omdat-ie met Kim van Kooten heeft geneukt ? Freek heeft het met Eva Jinek gedaan.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
Nee gewoon Freekquote:Op maandag 9 september 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Omdat-ie met Kim van Kooten heeft geneukt ? Freek heeft het met Eva Jinek gedaan.
Zoals de Grote Rotterdamse Denker ooit zei. Terecht.quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je niet op haar gestemd hebt als je het vaak eens was met haar?quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
Ik gun het haar zo, lieve vrouw en vaak ook wel goede punten politiek al stemde ik er niet op.
Compleet waar. Alle babies zijn lelijk. Spuuglelijk. ALLE babies.quote:Op maandag 9 september 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
Omdat de koers van de SP me veel te link(s) is. Neemt niet weg dat ze vaak een menselijke benadering had in de debatten waar de andere partijen louter over geld spraken.quote:Op maandag 9 september 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je niet op haar gestemd hebt als je het vaak eens was met haar?
Ze was te links? Maar ze zocht wel de menselijke benadering op waar andere partijen louter over geld spraken.quote:Op maandag 9 september 2024 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de koers van de SP me veel te link(s) is. Neemt niet weg dat ze vaak een menselijke benadering had in de debatten waar de andere partijen louter over geld spraken.
Vooral rondom De Toeslagenaffaire en Covid vond ik haar te prijzen in de debatten.
De SP heeft het balletje aan het rollen gebracht en Omtzigt ging er met de eer vandoor.quote:Op maandag 9 september 2024 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de koers van de SP me veel te link(s) is. Neemt niet weg dat ze vaak een menselijke benadering had in de debatten waar de andere partijen louter over geld spraken.
Vooral rondom De Toeslagenaffaire en Covid vond ik haar te prijzen in de debatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |