quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat ze met die Jan Slachter samen was, maar die schiet natuurlijk losse flodders.
Zou dit een Top supporter worden?quote:Op maandag 9 september 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
De tijd begon natuurlijk ook wel aardig te dringen, al heb je sowieso een grote kans dat er een debieltje uitkomt als het in Oss geboren wordt.
Dat denk ik wel maat. Als je uit Oss komt, ben je namelijk voor TOP.quote:Op maandag 9 september 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou dit een Top supporter worden?
Same. Maar goed dat was alleen voor de macht. Baas van een NPO omroep dus gratis zendtijd bij de oudjes.quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Ik dacht dat ze met die Jan Slachter samen was, maar die schiet natuurlijk losse flodders.
Of onderdeel van de oplossing.quote:Op maandag 9 september 2024 12:58 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Op je 39e je eerste kind werpen, dan ben je onderdeel van het probleem.
Samequote:Op maandag 9 september 2024 13:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Same. Maar goed dat was alleen voor de macht. Baas van een NPO omroep dus gratis zendtijd bij de oudjes.
quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maat. Als je uit Oss komt, ben je namelijk voor TOP.
Dit. En ook precies voor een fontein als Feijenoorder.quote:Op maandag 9 september 2024 13:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
PR
Alles om die paar pvv'ers uit Rotterdam weg te trekken naar de SP.
Nee dit is zo gepland vanwege de overlijdensdag van Mao Zedong.quote:
Of voor Top Oss, OSS'20, Margriet, Cito, Ruwaard, FC Schadewijk, Deso...quote:Op maandag 9 september 2024 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maat. Als je uit Oss komt, ben je namelijk voor TOP.
Of, zoals bij deze dame, hou je helemaal niet van voetbal en word je Feyenoord fan.quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Of voor Top Oss, OSS'20, Margriet, Cito, Ruwaard, FC Schadewijk, Deso...
TT netjes gecorrigeerd!quote:
Jan doet zijn achternaam eer aan.quote:Op maandag 9 september 2024 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
Het refereerde wel naar een mogelijke Rotterdammer.quote:Op maandag 9 september 2024 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of, zoals bij deze dame, hou je helemaal niet van voetbal en word je Feyenoord fan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |