Ik heb het hele topic even doorgelezen. Ik denk niet dat haar gedrag voortkomt uit mentale problemen. Dan zou je verwachten dat ze hetzelfde gedrag dat ze thuis vertoont, ook op haar werk vertoont, en dan zou ze binnen de kortste keren ontslag krijgen.quote:Op maandag 9 september 2024 03:12 schreef Nats100 het volgende:
Ik heb serieus ook het gevoel dat zij gewoon mentale problemen heeft en dit allemaal onbewust doet.
Over een paar maanden wellicht op een derde accountquote:Op maandag 9 september 2024 22:29 schreef TornadoDK het volgende:
Nu Nick ontmaskert is zal die wel niet meer reageren
Ligt eraan. Narcisten doen aan isolatie. Anderen kunnen hun slachtoffer immers proberen over te halen om bij ze weg te gaan.quote:Op maandag 9 september 2024 22:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic even doorgelezen. Ik denk niet dat haar gedrag voortkomt uit mentale problemen. Dan zou je verwachten dat ze hetzelfde gedrag dat ze thuis vertoont, ook op haar werk vertoont, en dan zou ze binnen de kortste keren ontslag krijgen.
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ze maakt jou kapot.
Vraag jezelf eens af, waarom heb je een relatie?
Dat doe je toch omdat je dolgraag met die andere persoon samen wilt zijn. Omdat je denkt dat die het leven nog beter maakt. En je kan jezelf niet gelukkig zien worden zonder haar etc enzovoorts.
Je hebt het over wekelijks ruzie. Elkaar dagen niet spreken.... Waarom zou je met zo'n persoon samen willen zijn? Wat is het dat je niet wilt opgeven?
R&P / Naar hotel?quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Hoe stop ik in dit geval? Moet ik weg uit huis? Als ik er over wil hebben noemt zij mij een mietje en loopt ze vloekend weg.
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.quote:Op maandag 9 september 2024 22:31 schreef Ricje het volgende:
Ligt eraan. Narcisten doen aan isolatie. Anderen kunnen hun slachtoffer immers proberen over te halen om bij ze weg te gaan.
Aangezien ze beiden werken waar men aardig wat verdient zal ze haar opties dan ook openhouden en geen ruzies uitlokken daar denk ik zo.
"You don't shit where you eat".
Ouders van TS zijn behoorlijk geduldig maar zoals hij zelf al aangaf wilden ook zij dat hij gewoon een keuze zou maken (en gaven ook aan dat hij maar moest scheiden of zo) maar zouden hem schijnbaar steunen ongeacht zijn keuze. Zelfs als die keuze hem kapot maakt.
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.quote:Op maandag 9 september 2024 13:11 schreef Werkman het volgende:
Gevalletje borderline.
Inpakken en wegwezen.
En dan hier voor de zoveelste keer komen vragen wat je moet doen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.
Na dit gesprek ben ik naar werk gaan en mijn ouders zijn naar mijn huis gegaan op te praten, misschien dat ze alleen wat meer open kan zijn. Het eerste wat ze heeft geroepen: "Wat komen jullie hier doen? Ik moet dit oplossen met mijn man en niet met jullie. Ga maar weg." Mijn ouders zijn toch naar binnen gegaan en 30 min lang heeft zij geklaagd over mij; dat ik geen man ben die verantwoordelijkheid draagt, dat mannen in haar eigen familie anders zijn, een huis hebben gekocht en geen geld vragen van hun vrouw en ga zo maar door. Vervolgens hebben mijn ouders gezegd jullie botsen te veel, dit is toch ook niet meer leuk voor jou, heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Daarnaast denk ik: als zij mij zou respecteren of om mij zou geven, zou zij toch niet zo omgaan met mijn ouders? En als zij oprecht dingen wil oplossen, zou ze toch hulp van mijn ouders waarderen en dit samen oplossen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een open en eerlijk gesprek gehad met mijn ouders, dat ik er niet uitkom en iedere week ruzie hebben al drie jaar. Dat die 5 maanden break ook niets heeft opgelost en we weer bij af zijn. Zelfs tijdens vakanties hebben wij ruzie. Achteraf kan ik niet eens meer benoemen waarom wij ruzie hadden, maar ineens praat ze niet als we het oneens zijn met elkaar en doen 3 dagen of we niet bestaan voor elkaar.
Na dit gesprek ben ik naar werk gaan en mijn ouders zijn naar mijn huis gegaan op te praten, misschien dat ze alleen wat meer open kan zijn. Het eerste wat ze heeft geroepen: "Wat komen jullie hier doen? Ik moet dit oplossen met mijn man en niet met jullie. Ga maar weg." Mijn ouders zijn toch naar binnen gegaan en 30 min lang heeft zij geklaagd over mij; dat ik geen man ben die verantwoordelijkheid draagt, dat mannen in haar eigen familie anders zijn, een huis hebben gekocht en geen geld vragen van hun vrouw en ga zo maar door. Vervolgens hebben mijn ouders gezegd jullie botsen te veel, dit is toch ook niet meer leuk voor jou, heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Nja, hij valt wel in herhaling ....quote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Seven. het volgende:
Ik moet zeggen TS, het leest best lekker weg. Geslaagde kloon.
Als dit serieus is en geen trol:quote:Op maandag 9 september 2024 23:14 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat alle vrouwen/huwelijk dezelfde zullen uitzien. Ik ben dat ik van de regen naar de drup zal gaan ne misschien onbewust niet wil stoppen.
Hoe stop ik in dit geval? Moet ik weg uit huis? Als ik er over wil hebben noemt zij mij een mietje en loopt ze vloekend weg.
Dude, are you stupid? Ze houdt je keihard aan het lijntje.quote:Op maandag 9 september 2024 23:20 schreef Nats100 het volgende:
[..]
heeft ze gezegd dat iedereen dit wel een tijdje meemaakt en dit zal volgens haar nog wel 2/3 jaar duren
En hier zijn de twijfels weerquote:, voordat ik alles op rit heb. Ik ben niet drugsverslaafd of gok ook niet, rook niet zelfs, dus wat bedoelt zij met alles op rit krijgen? Niet meer vragen naar haar financiële inbreng? Weet het echt niet.
Zoals ik eerder dus al zei, probeert ze anderen tegen jou te keren.quote:Ze heeft ook aangegeven dat er niet met mij valt te praten, omdat ik boos zou worden. Zij wordt juist boos als ik iets waarneem en vertel. Zij gaat dan boos opstaan en schreeuwend met stoelen gooien.
Zij draait dingen om.
Dit kan niet serieus zijn......quote:
Respect begint bij jezelf. Waarom moeten jouw ouders jouw (overduidelijk) slechte keuzes oplossen?quote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik: als zij mij zou respecteren of om mij zou geven, zou zij toch niet zo omgaan met mijn ouders? En als zij oprecht dingen wil oplossen, zou ze toch hulp van mijn ouders waarderen en dit samen oplossen.
quote:Op maandag 9 september 2024 23:21 schreef [b]Nats100[/b] het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.
Zelfde persoon. Inmiddels sinds 2023 bezig op meerdere accounts.quote:
Ben gewoon benieuwd naar andere inzichten. Dank voor je reactie.quote:Op maandag 9 september 2024 23:28 schreef Ricje het volgende:
Zelfde persoon. Inmiddels sinds 2023 bezig op meerdere accounts.
Dit kan gewoon niet serieus zijn, sorry.
Dit gaat niet meer goed komen dus? Geen tijd en energie meer steken?quote:Op maandag 9 september 2024 23:54 schreef Ricje het volgende:
Nats/Nick als dit serieus is:
Zoals ik eerder heb aangegeven lijkt het mij dat zij een narcist is. Je gedrag is een patroon van twijfels en onzekerheid.
Al die vragen die jij stelt en beantwoordt krijgt leiden tot meer twijfels en onzekerheid. Je valt in herhaling, elke keer weer.
Stappenplan om hier vanaf te komen en te herstellen:
1: Foto's maken van al je inboedel
2: Screenshots maken van al je rekeningen
3: Naar advocaat stappen om scheiding aan te vragen. Terwijl je bezig bent met de advocaat (ZEGT HIER NIETS OVER TEGEN JE VROUW, VOOR JE EIGEN BESTWIL) vraag je welke stappen jij moet nemen om jouw vermogen en bezittingen te beschermen.
4: Je volgt de stappen van de advocaat op. Als de advocaat jou zegt om de rekeningen te bevriezen, dan bevries jij die. Als de advocaat zegt dat jij de login gegevens moet wijzigen om ervoor te zorgen dat zij niets steelt en verkwast, dan volg jij die instructies op.
5: Je pakt je spullen
6: Je geeft de scheidingspapieren aan je vrouw en zegt tegen haar (je neemt desnoods het gesprek op, als bewijs om jezelf te beschermen) dat alle communicatie vanaf dat punt via jouw advocaat zal gaan. Je geeft haar de contactgegevens van je advocaat (als deze niet meegegeven worden).
7: Je gaat (tijdelijk) elders wonen. Gedurende deze periode staat zij geblokkeerd in jouw telefoon. Elk contact zal via jouw advocaat gaan.
8: Je zoekt ondertussen professionele hulp want als ik dit allemaal zo lees dan heb je dit duidelijk nodig om te herstellen.
9: Alle vragen die je hebt met betrekking tot haar gedrag kan je op den duur gaan stellen aangezien je, doordat je afstand hebt genomen van haar en niet meer beïnvloedbaar bent, meer mentale ruimte hebt en je rustiger kan nadenken. Zodoende kan je alle reacties weer doorlezen en zal alles duidelijker worden.
Je zal een lastige periode tegemoet gaan maar je zal er sterker door worden.
Jij wilt kinderen? Hoe sneller jij begint met deze stappen, hoe sneller dit realiteit kan worden.
Geen vragen meer stellen over de gedragingen van jouw vrouw, geen dingen meer vertellen over hoe zij zich gedraagt. Het wordt tijd dat je actie onderneemt.
Zodra je je zelfrespect terug hebt genomen, gescheiden bent en je leven voort hebt gezet, laat ons dan weten hoe het met je gaat.
Sterkte!
Correct.quote:Op maandag 9 september 2024 23:59 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer goed komen dus? Geen tijd en energie meer steken?
Gewoon 2 tot 3 jaar wachten zoals je vrouw wilt en dan regelmatig hier updates posten.quote:Op maandag 9 september 2024 23:59 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar andere inzichten. .
Ja he...hij verbeterd wel zijn schrijfstijlquote:Op maandag 9 september 2024 23:23 schreef Seven. het volgende:
Ik moet zeggen TS, het leest best lekker weg. Geslaagde kloon.
Omdat ik op dezelfde schuit gevaren heb maar op tijd met reddinsvest overboord ben gesprongen.quote:Op maandag 9 september 2024 23:21 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Verklaar nader aub.
Ik vind het juist wel plausibel klinken. Ze verdienen goed maar zijn niet verschrikkelijk rijk. Dat betekent dat je je uitspattingen kunt permitteren, maar ook dat je nog altijd voor grotere aankopen moet sparen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Drie jaar getrouwd, alles wordt betaald van jouw inkomen. Jullie wonen aan de zuidas, dus flinke huur. Je spaart een jaar voor een motor en een rolex, zij trekt iedere keer de spaarrekening leeg als er fikse ruzie is. Jullie willen een huis kopen. En dan maak jij ons wijs dat je nog ergens 20.000 euro had liggen om afgelopen zomer duur van op vakantie te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |