abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214932780
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Wil iets niet kapot maken. Ik ben ook geen opgever, maar dit duurt al 3 jaar.
Iets wat niet functioneert is al kapot en de kans dat je deze vreemde relatie ooit voor jezelf goed gaat laten werken is een utopie.
pi_214932784
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
We lezen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal. Dat de ts zijn eigen ouders gaat betrekken in een ruzie tussen hem en zijn partner vind ik ook niet zo volwassen.
Ik deal al drie jaar hiermee. Ik wil niet aan vrienden of familie vertellen waar ik mee zit, zodat zij geen slecht beeld krijgen van mijn vrouw. Ik heb daarom op hele erge / benauwde momenten mijn ouders ingeschakeld, want ik kwam er vaak niet uit. Bij ruzies wilde ik de woning verlaten, ging ze keihard schreeuwen dat ik haar alleen liet, de hele straat hoorde het. En als ik in de woning bleef maakten we grotere ruzies.
pi_214932789
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gebruikt ze alcohol of drugs?
Nee, maar haar vader is depressief. Broertje is depressief. De broer zit ook in een ingewikkeld huwelijk. Denk dat het genetisch is of dat er iets mis is bij de opvoeding.
pi_214932796
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heel.slecht.idee.

Doe het niet. Er is tussen jullie geen liefde. Doe dat een kind niet aan.
Dan heeft dit toch geen zin. Ik heb ook vaak gezegd dat het niet loopt. Ze negeert het en verandert ook niet.
  maandag 9 september 2024 @ 11:56:00 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932802
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ik deal al drie jaar hiermee. Ik wil niet aan vrienden of familie vertellen waar ik mee zit, zodat zij geen slecht beeld krijgen van mijn vrouw. Ik heb daarom op hele erge / benauwde momenten mijn ouders ingeschakeld, want ik kwam er vaak niet uit. Bij ruzies wilde ik de woning verlaten, ging ze keihard schreeuwen dat ik haar alleen liet, de hele straat hoorde het. En als ik in de woning bleef maakten we grotere ruzies.
Wat vinden jouw ouders van het idee dat je zou gaan scheiden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_214932807
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:54 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Nee, maar haar vader is depressief. Broertje is depressief. De broer zit ook in een ingewikkeld huwelijk. Denk dat het genetisch is of dat er iets mis is bij de opvoeding.
Je praat wel met veel respect over haar. De liefde is zichtbaar/voelbaar iig!
  maandag 9 september 2024 @ 11:56:36 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932808
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:55 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Dan heeft dit toch geen zin. Ik heb ook vaak gezegd dat het niet loopt. Ze negeert het en verandert ook niet.
Nee. Ze verandert niet. Trek je conclusie.
pi_214932814
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik kan me werkelijk niet voorstellen wat je bezielt om nog een toekomst te zien met iemand die jou ‘gaslight’ aan alle kanten, je zelfvertrouwen voortdurend ondermijnt (en gewoon echt niet van je houdt).

Trap niet nog langer in de val van proberen te voldoen aan haar eisen en ideeën omdat je denkt dat je dat iets gaat opleveren.
Ik ben wel iemand die eigen keuzes maakt en nog steeds doet wat ik belangrijk vind. Zij zit ook erg hiermee en is daarom continu ongelukkig, omdat ze blijkbaar merkt dat ze mij niet gaat kunnen veranderen / manipuleren. Ik heb ook gezegd als het de auto is waarom je hier bent, neem maar mee, als het de spaarrekening is, neem maar mee. Zegt ze: ga jij maar weg.
pi_214932818
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Iets wat niet functioneert is al kapot en de kans dat je deze vreemde relatie ooit voor jezelf goed gaat laten werken is een utopie.
Als er niets aan de hand is, dan is het ook goed. Alleen als ze haar zin niet krijgt of ik wil iets wat zij niet wil, dan escaleert het echt snel van 0 naar 100. En ik heb ook door dat is geen goede basis is voor een gezin en een kind.
pi_214932819
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:49 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Wat wil ze hiermee bereiken?
Wat denk jezelf?
Zij wilt niks aan de vaste lasten bijdragen maar lekker luxe leven.....ook al heeft ze ruim eigen inkomen.
Geloof me, als ze een rijke gast tegen komt die daar geen probleem mee heeft is ze weg.
Life is a highway...let's ride it!
  maandag 9 september 2024 @ 11:57:55 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932820
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:57 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ik ben wel iemand die eigen keuzes maakt en nog steeds doet wat ik belangrijk vind. Zij zit ook erg hiermee en is daarom continu ongelukkig, omdat ze blijkbaar merkt dat ze mij niet gaat kunnen veranderen / manipuleren. Ik heb ook gezegd als het de auto is waarom je hier bent, neem maar mee, als het de spaarrekening is, neem maar mee. Zegt ze: ga jij maar weg.
Stop ermee.
pi_214932822
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:57 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Doe dat dan gewoon. Ga weg. Soms kost het je wat om een relatie te verbreken en alles achter je te laten. Dat is dan maar zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214932826
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat vinden jouw ouders van het idee dat je zou gaan scheiden?
Toen we uit elkaar waren, zeiden ze ga naar de advocaat en ik deed dat niet. Ze zeiden dan moet je haar terug nemen, want je maakt geen keuze. Ze willen niet dat ik opgeef en dat iedere relaties plus- en minpunten hebben. Ik weet het niet. Ze staan sws achter mij.
pi_214932833
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Ixia het volgende:

[..]
Je praat wel met veel respect over haar. De liefde is zichtbaar/voelbaar iig!
Nee, ik ben ook natuurlijk veel aan het denk en reflecteren geweest, waardoor het zou komen. Ze legt alles bij mij neer, schetst een verkeerd beeld van mij. Stel dat ik een zwakke man was, dan zou ik echt hier kapot van gaan.
pi_214932835
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee. Ze verandert niet. Trek je conclusie.
Hoe weet je dat zo goed? Vaak dit soort dingen gezien?
  maandag 9 september 2024 @ 12:00:24 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932836
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:58 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Toen we uit elkaar waren, zeiden ze ga naar de advocaat en ik deed dat niet. Ze zeiden dan moet je haar terug nemen, want je maakt geen keuze. Ze willen niet dat ik opgeef en dat iedere relaties plus- en minpunten hebben. Ik weet het niet. Ze staan sws achter mij.
Waarom kun je die knoop zo moeilijk doorhakken?
pi_214932843
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 11:57 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Wat denk jezelf?
Zij wilt niks aan de vaste lasten bijdragen maar lekker luxe leven.....ook al heeft ze ruim eigen inkomen.
Geloof me, als ze een rijke gast tegen komt die daar geen probleem mee heeft is ze weg.
Ze zei ook dat er genoeg mannen zijn die hun vrouw niks laten betalen. Dat zij ook graag een huwelijk had waarin zij haar man had gerespecteerd en wist dat die haar beschermde. Ik roep dan altijd succes, maar weet dondersgoed dat wat zij zegt niet hoort in in een huwelijk en dat het erg kwetsbaar is voor mij.
pi_214932846
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:59 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Nee, ik ben ook natuurlijk veel aan het denk en reflecteren geweest, waardoor het zou komen. Ze legt alles bij mij neer, schetst een verkeerd beeld van mij. Stel dat ik een zwakke man was, dan zou ik echt hier kapot van gaan.
Je kunt ook gaan reflecteren op jezelf, ipv het steeds bij je vrouw neerleggen. Je schetst hier het verhaal dat het allemaal bij haar ligt en dat geloof ik niet helemaal.
  maandag 9 september 2024 @ 12:02:20 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932851
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:00 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat zo goed? Vaak dit soort dingen gezien?
Dan geloof je het niet. Het is jouw leven. Als jij niet ziet dat je een keuze hebt, dan is dat jammer.
pi_214932856
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ze zei ook dat er genoeg mannen zijn die hun vrouw niks laten betalen. Dat zij ook graag een huwelijk had waarin zij haar man had gerespecteerd en wist dat die haar beschermde. Ik roep dan altijd succes, maar weet dondersgoed dat wat zij zegt niet hoort in in een huwelijk en dat het erg kwetsbaar is voor mij.
Daar heeft ze wel gelijk in. Genoeg mannen die hun vrouw financieel willen verzorgen en beschermen etc.

Beste is dus om uit elkaar te gaan, zodat jullie allebei een partner kunnen vinden waar jullie mee op 1 lijn zitten.
pi_214932857
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 12:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom kun je die knoop zo moeilijk doorhakken?
Ik ben 32, bijna 33. Het scheiden zal een jaar duren. Ik zal dan een jaar nodig hebben om met iemand weer samen te wonen. Dan zal het ook weer een jaar of twee duren dat ik vader zal worden (als alles volgens planning gaat). Ik vind dat gewoon te laat om vader te worden, denk ik in mijn onbewustzijn en probeer dit te redden ofso. Ik ben denk ik ook bang dat ik iemand zal ontmoeten met meer gebreken en dat het ook niet makkelijk zal zijn.

Ik geloof niet snel dat het gras groener is bij de buren.
pi_214932859
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Jullie hebben dit voor het huwelijk niet besproken? Woonden jullie al samen? Hoe lang hadden jullie al een relatie toen jullie gingen trouwen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 9 september 2024 @ 12:04:24 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214932860
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:03 schreef Nats100 het volgende:

[..]
Ik ben 32, bijna 33. Het scheiden zal een jaar duren. Ik zal dan een jaar nodig hebben om met iemand weer samen te wonen. Dan zal het ook weer een jaar of twee duren dat ik vader zal worden (als alles volgens planning gaat). Ik vind dat gewoon te laat om vader te worden, denk ik in mijn onbewustzijn en probeer dit te redden ofso. Ik ben denk ik ook bang dat ik iemand zal ontmoeten met meer gebreken en dat het ook niet makkelijk zal zijn.

Ik geloof niet snel dat het gras groener is bij de buren.
Nou, veel succes in je ongelukkige huwelijk.

Ik heb nu al medelijden met jullie kinderen.
pi_214932870
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2024 12:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jullie hebben dit voor het huwelijk niet besproken? Woonden jullie al samen? Hoe lang hadden jullie al een relatie toen jullie gingen trouwen?
Toen was ze heel anders. Zij dat ik alles beter zou weten en dat zij mij vertrouwde. Ze heeft nooit gezegd dat ze financieel niet wil bijdragen of wat dank ook.

Nu, als ik iets voor mijzelf koop een motor of een rolex na een jaar hard werken, zegt ze: ik moet bijdragen aan gezamenlijke lasten, maar je kan wel een rolex of een motor voor jezelf kopen. Ik vind dit soort uitspraken al zorgelijk.
pi_214932878
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef Ixia het volgende:

[..]
Je kunt ook gaan reflecteren op jezelf, ipv het steeds bij je vrouw neerleggen. Je schetst hier het verhaal dat het allemaal bij haar ligt en dat geloof ik niet helemaal.
Doe ik ook. Ik denk, wat doe ik verkeerd? Aangeven dat ik er niet mee eens ben, haar aanspreken op haar gedrag als ze weer heel vreemd doet bij mijn ouders. Ze wil nergens op aangesproken worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')