quote:
Dankjewel voor het posten van al deze cartoons! Ik wil heel graag ook tegen Trump stemmen om te voorkomen dat er hele nare dingen gebeuren met de wereld. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat doe? Weet jij dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:42 schreef AnneX het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
😎 graag gedaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dankjewel voor het posten van al deze cartoons! Ik wil heel graag ook tegen Trump stemmen om te voorkomen dat er hele nare dingen gebeuren met de wereld. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat doe? Weet jij dat?
Het is helaas niet gelukt AnneX! Volgend jaar een nieuwe kans? Misschien nog meer cartoons posten en dat het dan wel lukt!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎 graag gedaan.
De cartoons zijn een rake beschrijving zonder / met weinig woorden van een situatie.
Vanzelfsprekend staat het je vrij om toe te voegen.
Wist ik maar hoe je als niet Amerikaan kunt stemmen. Behalve door je uit te spreken tegen dergelijke politiek, dแar of in Europa of of of of of in Nederland. 😇
Ik mis Erdogan, netanjahu en von der Leyen. Ook allemaal bezig met gebiedsuitbreidingquote:
Roosevelt was natuurlijk veel fatsoenlijker in de omgang, maar qua positie moest Churchill zich net zo inslijmen. Voor WO II lag Churchill absoluut niet goed bij Roosevelt.quote:
Is dit een 'politieke cartoon' of jouw eigen mening??quote:
Volgens mij wil hij zeggen dat hij niet zo onder de indruk is van dit lijstje:quote:Op zondag 23 maart 2025 11:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dit een 'politieke cartoon' of jouw eigen mening??
Ja zeg, jij begint.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil hier cartoons zien. Geen discussie
Goed dat je een screenshot gemaakt hebt van die tekst, dat telt immers kennelijk als een cartoon.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zeggen dat hij niet zo onder de indruk is van dit lijstje:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie zo slecht is getekend, maar ik denk inderdaad dat die 4 niet eens een paar uur bij elkaar op 1 kamer kunnen zijnquote:
Links is stom!!!!!1!quote:
Je memes zijn saai en telkens hetzelfde stupide riedeltje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:21 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dit topic is voor memes, geen huilbuien.
huilen danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je memes zijn saai en telkens hetzelfde stupide riedeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |