SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ehhm "donder op met je gewauwel" ?quote:Op zondag 8 september 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger een ketting van een ankh en werd weleens aangesproken door een reli waarom ik dat droeg en dat ik het niet moest dragen als ik niet christelijk was.
Die heeft ook een beetje zo'n hondenkop.quote:Op zondag 8 september 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bvmaar dat vind ik dan zelf weer geen leuke jongen
ja denk niet lelijk maar gewoon niet leukquote:Op zondag 8 september 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft ook een beetje zo'n hondenkop.
Nou ja dat soort mensen moeten eigenlijk opgenomen wordenquote:Op zondag 8 september 2024 10:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ben in de bus wel eens uitgemaakt voor heiden en dat ik naar de hel ging.
Zat zo'n bejaarde naast me. Die begon over een kerk waar we langs reden. Of ik wist of het protestantse of katholieke kerk was. Geen idee, ik ben niet gelovig dus heb daar weinig interesse in.
Begint dat wijf voluit te schreeuwen dat ik een heiden ben en naar de hel ga.
Zelfs de buschauffeur keek om om te zien of het wel goed ging.
Oortjes weer in gedaan om muziek te luisteren en gezegd dat ik haar over 50 jaar dan daar wel weer zie.
Die heeft het gebod over naastenliefde nog niet helemaal begrepen denk ik dus grote kans dat je haar in de hel weer tegenkomt.quote:Op zondag 8 september 2024 10:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ben in de bus wel eens uitgemaakt voor heiden en dat ik naar de hel ging.
Zat zo'n bejaarde naast me. Die begon over een kerk waar we langs reden. Of ik wist of het protestantse of katholieke kerk was. Geen idee, ik ben niet gelovig dus heb daar weinig interesse in.
Begint dat wijf voluit te schreeuwen dat ik een heiden ben en naar de hel ga.
Zelfs de buschauffeur keek om om te zien of het wel goed ging.
Oortjes weer in gedaan om muziek te luisteren en gezegd dat ik haar over 50 jaar dan daar wel weer zie.
das niet in thailandquote:Op zondag 8 september 2024 10:27 schreef Recce het volgende:
Je moet in Thailand wel uitkijken op de scooter, Bal:
https://www.tubantia.nl/v(...)s-van-scooter-713049
jaquote:
Was er gisteravond ergens een festival of zo (Zuiderpark?)? Echt veel vuurwerk en best lang ook.quote:Op zondag 8 september 2024 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft het gebod over naastenliefde nog niet helemaal begrepen denk ik dus grote kans dat je haar in de hel weer tegenkomt.
Thailand is 12 keer zo groot als Nederland en ook in Thailand zijn er dus grote onderlinge verschillen.quote:
Dat vuurwerk heb ik gehoord ja. Nu je het zo zegt kwam het wel uit die richting. Al vond ik het qua tijd dan weer wat vroeg voor vuurwerk. En teveel Cobra achtige knallen.quote:Op zondag 8 september 2024 10:30 schreef Haags het volgende:
Was er gisteravond ergens een festival of zo (Zuiderpark?)? Echt veel vuurwerk en best lang ook.
quote:Typhoon Gay, also known as the Kavali Cyclone of 1989,[1] was a small but powerful tropical cyclone which caused more than 800 fatalities in and around the Gulf of Thailand in November 1989.
In 2019 was er nog Pabuk:quote:
quote:Tropical storm Pabuk has lashed southern Thailand with wind and rain, in what is expected to be the worst storm to hit the region in 30 years.
The storm made landfall at 12:45 local time (05:45 GMT), sending trees crashing down into houses in the province of Nakhon Si Thammarat.
It is moving across southern Thailand, affecting popular tourist spots.
Thousands of people have left Koh Samui, Koh Tao and Koh Phangan islands but many are riding out the storm.
Dat was wel spannend allemaal!quote:Tens of thousands of tourists have fled the Thai resort islands of Koh Phangan and Koh Tao in a mass exodus ahead of Tropical Storm Pabuk which is set to bring heavy rains, wind and seven-metre (22ft) waves.
The islands, hugely popular with holiday-makers especially during the peak Christmas and New Year season, have emptied out since Wednesday as tourists packed onto ferries bound for the southern Thai mainland, with swimming banned and boats set to suspend services.
Pabuk, Thailand’s first tropical storm in the area outside of the monsoon season for around 30 years, is poised to batter Koh Phangan and Koh Tao as well as Koh Samui on Friday night, before cutting into the mainland.
Traffic in Bangkok, Thailand
Almost 200 die in three days on Thailand's roads as holiday carnage returns
Read more
No official evacuation order has been given but tourists are leaving in droves.
“I think the islands are almost empty ... between 30,000 to 50,000 have left since the New Year’s Eve countdown parties,” Krikkrai Songthanee, Koh Phangnan district chief, told AFP.
iets bekend over doden?\quote:Op zondag 8 september 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
In 2019 was er nog Pabuk:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zondag 8 september 2024 10:50 schreef mschol het volgende:
oftewel, ze wordt vanzelf teruggeblazen naar nederland?
quote:Op zondag 8 september 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets bekend over doden?\
ah lees nu je 2e bericht
quote:Pabuk killed 8 people in Thailand, including one Russian tourist.
Op het eiland viel het mee.quote:Koh Phangan district chief Krikkrai Songthanee said: "It's all over. All 10,000 tourists are safe... I am relieved."
kijk zie jequote:
quote:Op zondag 8 september 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die smiley vanwege die ene rus?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hurricane_Leslie_(2018)quote:Op zondag 8 september 2024 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was in Portugal toen er in 16 van de 19 of zo provincies code rood gold vanwege noodweer. Maar ik had er weinig last van
Best lastig in te schatten ook. Die stormen komen niet heel vaak voor daar, maar het kan dus wel.quote:Op zondag 8 september 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk zie je![]()
nou ja als ze echt zouden zeggen dat het een risico zou kunnen worden zou ik misschien ook weg gaan . Toch wel eng
ja nou dat wist ik niet.quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Best lastig in te schatten ook. Die stormen komen niet heel vaak voor daar, maar het kan dus wel.
quote:Op zondag 8 september 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hurricane_Leslie_(2018)
De dikste storm sinds 1842 en net toen ik er was
Daar heb je wel minder kans op bommen van Poetin naarling.quote:Op zondag 8 september 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat wist ik niet.![]()
Ik ga nog steeds
Mensen dood wensen omdat ze een gestoorde leider hebbenquote:
Storm Katrina was omdat God New Orleans strafte omdat er jaarlijks een Gay Pride gehouden wordt, dit zong rond tot in hoge kringen in Washington.quote:Op zondag 8 september 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Best lastig in te schatten ook. Die stormen komen niet heel vaak voor daar, maar het kan dus wel.
ja putin heeft helemaal geen interesse in thailandquote:Op zondag 8 september 2024 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb je wel minder kans op bommen van Poetin naarling.
Stikt er wel van de zwakzinnige Russen.quote:Op zondag 8 september 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja putin heeft helemaal geen interesse in thailand
Je vindt dat je het van geval tot geval moet bekijken?quote:Op zondag 8 september 2024 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mensen dood wensen omdat ze een gestoorde leider hebben
Ja natuurlijk, je kunt toch ook niet zeggen "alle negers zijn lui" of "alle zigeuners stelen en spelen gitaar"quote:Op zondag 8 september 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vindt dat je het van geval tot geval moet bekijken?
ja das wel jammer.quote:Op zondag 8 september 2024 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikt er wel van de zwakzinnige Russen.
In de KSC kan dat wel gewoon toch?quote:Op zondag 8 september 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kunt toch ook niet zeggen "alle negers zijn lui" of "alle zigeuners stelen en spelen gitaar"
Putin en z'n maten mogen dood maar behalve dat Russische toeristen asociaal zijn hebben ze mij niks gedaan zodat ze dood hoeven ofzoquote:Op zondag 8 september 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vindt dat je het van geval tot geval moet bekijken?
Ja dat ook. Ook veel sirenes trouwens.quote:Op zondag 8 september 2024 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vuurwerk heb ik gehoord ja. Nu je het zo zegt kwam het wel uit die richting. Al vond ik het qua tijd dan weer wat vroeg voor vuurwerk. En teveel Cobra achtige knallen.
Dan krik ik haar helemaal aan repen.quote:Op zondag 8 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat al smachtende en zachtjes koerende klaar in minilingerie
quote:Op zondag 8 september 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat al smachtende en zachtjes koerende klaar in minilingerie
Even een wasje ophangen zo en nog even langs de winkel voor snacks enz tijdens het chillen. Verder helemaal niks.quote:
Daar zijn zondagen voor, rest van de week weer keihard werken voor God, vaderland en de eigen beurs.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Het gaat hier volgende week alweer sneeuwen in de bergen
quote:This is your invitation to register for the private ballot for the chance to receive a code to join the ticket sale for the Oasis Live ‘25 added dates at Wembley Stadium on 27 & 28 September 2025.
You have been identified as someone who signed into your Ticketmaster UK account on Saturday 31st August and joined an event specific queue to purchase tickets, but were not successful in completing an order.
As such, you have been selected to enter this ballot.
Ik kom er aan!quote:Op zondag 8 september 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
Het gaat hier volgende week alweer sneeuwen in de bergen
vondeling van Amelandquote:
Dus je bent nu toegelaten tot een loterij waarin de hoofdprijs een plaatsje in de wachtrij voor de kaartverkoop is?quote:
Ik moet op tijd erbij zijn: A code does not guarantee tickets, which will be sold on a first come first served basis.quote:Op zondag 8 september 2024 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je bent nu toegelaten tot een loterij waarin de hoofdprijs een plaatsje in de wachtrij voor de kaartverkoop is?
"gewoon"quote:Op zondag 8 september 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Je had gewoon naar Dublin moeten gaan.
Ja en dan moet je eerst nog een code winnen dusquote:Op zondag 8 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet op tijd erbij zijn: A code does not guarantee tickets, which will be sold on a first come first served basis.
Als ik vrijdag mail krijg heb ik een code.quote:Op zondag 8 september 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst nog een code winnen dus
Oh okee. Nou succes er maar meequote:Op zondag 8 september 2024 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik vrijdag mail krijg heb ik een code.
Dublin, lekker eten bij Merchant's Arch, jezelf verbazen over de drank- en drugsverslaafden bij het postkantoor en in de ochtend uitwaaien op Howth bij de Baily Lighthousequote:Op zondag 8 september 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Je had gewoon naar Dublin moeten gaan.
Howth was mooiquote:Op zondag 8 september 2024 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dublin, lekker eten bij Merchant's Arch, jezelf verbazen over de drank- en drugsverslaafden bij het postkantoor en in de ochtend uitwaaien op Howth bij de Baily Lighthouse
Ja supermooi plekje is dat hé, Dublin is echt een lieve fascinerende gezellige stad.quote:
De vondeling van Ameland riep dat ook. En rende toen de zee in.quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 8 september 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
De vondeling van Ameland riep dat ook. En rende toen de zee in.
(nummer van Boudewijn de Groot)
okquote:
quote:Op zondag 8 september 2024 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dribbel heeft zijn staart tussen de deur gehad![]()
![]()
Stukje eraf. Hele gang onder de bloedspetters
oh, ik was mn kerst spullen alweer naar boven aan het halenquote:Op zondag 8 september 2024 13:49 schreef Karzai het volgende:
toch nog een mooi zonnetje vandaag, nog even kssssssssssst met kerst zeg
wel genoeg ducttape in huis?quote:Op zondag 8 september 2024 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dribbel heeft zijn staart tussen de deur gehad![]()
![]()
Stukje eraf. Hele gang onder de bloedspetters
familie verplichting heb ik niet echt soms wordt ik nog wel eens uitgenodigdquote:Op zondag 8 september 2024 13:52 schreef Karzai het volgende:
zelf vier ik geen kerst meer, tis meer een verplichting met de familie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
zagen..quote:Op zondag 8 september 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Jullie nog wat leuks op de planning vandaag?
naja, als ik alles goed doe is het eindresultaat leukquote:
Oh dat is wel chill.quote:Op zondag 8 september 2024 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
naja, als ik alles goed doe is het eindresultaat leuk
dan heb ik 4 meter kasten in berging erbij
luierenquote:Op zondag 8 september 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
ja, gister de eerste neergezet,maar deze moeten eerst gezaagd worden voor ik ze kwijt kan, verkeerd gemetenquote:
Ja boeiendquote:Op zondag 8 september 2024 13:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei op zondag dat gaat je geld kosten
Succes/sterkte zo bij de dierenarts! Ik snap het wel hoor, Vorig jaar lag 1 van mijn ratten ineens dood te gaan echt net buiten normale openingstijden. Uiteindelijk alleen voor het spuitje betaald maar moest eigenlijk ook een spoedconsult betalen normaal maar ja dat heb je voor je huisdieren over vind ik.quote:
Kreeg dat toen voor Edd maar die had na 2 dagen de truc al door. Vreselijk frustrerend.quote:Op zondag 8 september 2024 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Krijgt dat beest nog last van de antibiotica ook.
Het bovenste kootje is erafquote:Op zondag 8 september 2024 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden ze staartprotheses op voorraad liggen?
quote:Op zondag 8 september 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het bovenste kootje is eraf
EN gaan ze dat er dan weer aan zetten?quote:Op zondag 8 september 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het bovenste kootje is eraf
Kreeg het er makkelijk in, maar hij kreeg zachte kak en was blijkbaar misselijkquote:Op zondag 8 september 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg dat toen voor Edd maar die had na 2 dagen de truc al door. Vreselijk frustrerend.
Oh dat is wel stom. Zijn cavias vrij makkelijk over het algemeen met zulke dingen geven? Ik vond het bij Kuroi (mijn vorige kat) ook altijd een worsteling.quote:Op zondag 8 september 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg het er makkelijk in, maar hij kreeg zachte kak en was blijkbaar misselijk
Ja, gewoon er aan de zijkant van de bek in kiepen voor ze doorhebben wat je van plan bent. Vreten voor ze neerleggen en ze zijn het weer vergeten.quote:Op zondag 8 september 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom. Zijn cavias vrij makkelijk over het algemeen met zulke dingen geven? Ik vond het bij Kuroi (mijn vorige kat) ook altijd een worsteling.En ratten zijn te slim ofzo.
ikquote:Op zondag 8 september 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gewoon er aan de zijkant van de bek in kiepen voor ze doorhebben wat je van plan bent. Vreten voor ze neerleggen en ze zijn het weer vergeten.
Uitrusten. En vrij weinig doen.quote:Op zondag 8 september 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
nu weer gefikst?quote:Op zondag 8 september 2024 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje van het bloed in de wachtkamer![]()
Rauwe groente met rauwe groente. Waar wordt dit lekker van?quote:Op zondag 8 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb van de week in een vietnamees restaurant de koude spring rolls ontdektGa ze nu proberen zelf te maken
Deze dus.
[ afbeelding ]
Rauwe groenten vind ik sowieso lekker. Maar je dipt ze in een pindasaus of zoetzure saus.quote:Op zondag 8 september 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rauwe groente met rauwe groente. Waar wordt dit lekker van?
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb van de week in een vietnamees restaurant de koude spring rolls ontdektGa ze nu proberen zelf te maken
Deze dus.
[ afbeelding ]
Zelf niet bekend mee maar ben wel benieuwd wat je gaat eten dan.quote:
https://www.manotorestaurant.nl/quote:Op zondag 8 september 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zelf niet bekend mee maar ben wel benieuwd wat je gaat eten dan.
Ik zit op 7852.quote:Op zondag 8 september 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo ben ik weer![]()
7454 stapjes inmiddelsNu een lekkere maaltijdsalade met geitenkaas
jaquote:Op zondag 8 september 2024 17:48 schreef Recce het volgende:
Straks nog een stukje fietsen. Dat telt ook.
ook lekkerquote:Op zondag 8 september 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik ga niet vandaag, morgen
zo patat halen en een hamburger
Nee dit telt gewoon niet.quote:Op zondag 8 september 2024 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
186,maar ook genoeg stapjes zonder telefoon gezet.
Ja, dit wordt wel de nieuwe tijd ervoor straks.quote:
Te vroeg hoorquote:
Ja, alleen nog overdag snacks voortaanquote:Op zondag 8 september 2024 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit wordt wel de nieuwe tijd ervoor straks.
5 uur verschil maar? Is dat nog geen kwart planeet verderop?quote:
met wintertijd wordt het weer 6 uurquote:Op zondag 8 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 uur verschil maar? Is dat nog geen kwart planeet verderop?![]()
Nou vooruitquote:Op zondag 8 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met wintertijd wordt het weer 6 uur
Wij zijn dan dus pas bij Bohemian Rhapsody als jij al ligt te snurken...quote:Op zondag 8 september 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan jullie dan aankomend jaar 6 uur eerder gelukkig nieuwjaar wensen
jij kan niet eens tot zo laat opblijvenquote:Op zondag 8 september 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou weet niet of ik dan ook zo vroeg ga slapen:pquote:Op zondag 8 september 2024 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn dan dus pas bij Bohemian Rhapsody als jij al ligt te snurken...
quote:Op zondag 8 september 2024 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan niet eens tot zo laat opblijven
Nou ja wij jou vooralquote:Op zondag 8 september 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is bij haar dan al oud en nieuw als wij nog aan de avondmaaltijd bezig zijn...quote:Op zondag 8 september 2024 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan niet eens tot zo laat opblijven
Nee eerderquote:
Het is daar dan 00.00 uur terwijl het hier pas 18.00 uur isquote:
Bij jou is het eerder nieuwjaar, dus kunnen wij jou eerder gelukkig nieuwjaar wensenquote:
ja maar ik jullie ookquote:Op zondag 8 september 2024 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou is het eerder nieuwjaar, dus kunnen wij jou eerder gelukkig nieuwjaar wensen
Straks 6 uur tijdverschil. Want wij hebben nu zomertijd en daar doen ze dat niet.quote:Op zondag 8 september 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 uur verschil maar? Is dat nog geen kwart planeet verderop?![]()
Traditie om met dit liedje het nieuwe jaar te beginnen/oude af te sluiten.quote:Op zondag 8 september 2024 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn dan dus pas bij Bohemian Rhapsody als jij al ligt te snurken...
Nee jij moet tot 06.00 uur wachten bij jouquote:
quote:Op zondag 8 september 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Traditie om met dit liedje het nieuwe jaar te beginnen/oude af te sluiten.
ohh nu snap ik hemquote:Op zondag 8 september 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij moet tot 06.00 uur wachten bij jou
Eens.quote:Op zondag 8 september 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je dan even wakker wordt om ons allemaal een gelukkig nieuwjaar te wensen.quote:Op zondag 8 september 2024 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nu snap ik hemnou dan lig ik hopelijk wel te snurken
zal er nog even over na denken of dat kanquote:Op zondag 8 september 2024 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je dan even wakker wordt om ons allemaal een gelukkig nieuwjaar te wensen.
ja nou nee . ik vond dat jullie wel gelukkig nieuw jaar kan wensen ook al is het hier geen nieuw jaar :pquote:Op zondag 8 september 2024 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bal. Je bent al zo vaak daar geweest en je snapt nu pas hoe dat tijdverschil werkt...
![]()
quote:Op zondag 8 september 2024 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele kreeft weggewerkt
@:bitterbal
Ja hoor jij wel.quote:Op zondag 8 september 2024 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele kreeft weggewerkt
@:bitterbal
Kan toch ook prima.quote:Op zondag 8 september 2024 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou nee . ik vond dat jullie wel gelukkig nieuw jaar kan wensen ook al is het hier geen nieuw jaar :p
Het serieus genoeg nemen om dat als tagje te nemen zeker. En je krijgt een beperkt profiel te zien, niemand vult die zooi tot in de kleinste detail in, dan valt zoiets op. Ik hoef die troep niet in m'n leven.quote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een no go voor jou? Als het verder een leuk persoon is, is dat dan een red flag?
Dat is ook nooit iets wat een kleine rol in iemands leven speelt.quote:Op zondag 8 september 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het serieus genoeg nemen om dat als tagje te nemen zeker. En je krijgt een beperkt profiel te zien, niemand vult die zooi tot in de kleinste detail in, dan valt zoiets op. Ik hoef die troep niet in m'n leven.
viesdik nuquote:Op zondag 8 september 2024 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben sowieso al verbaasd dat je wat hebt gegeten
Zeker wel. Vraag het mijn vrouw.quote:Op zondag 8 september 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook nooit iets wat een kleine rol in iemands leven speelt.
Je hebt nog een paar maanden.quote:Op zondag 8 september 2024 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal er nog even over na denken of dat kan
wat voor app zit jequote:Op zondag 8 september 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, favoriete boek: Bijbel.
En direct de prullenbak in
Je kan ook reageren met: Leuk, je houdt van fantasy. Ik ook, maar mijn favoriet is Lord of the Rings.quote:Op zondag 8 september 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook reageren met: Leuk, je houdt van fantasy. Ik ook, maar mijn favoriet is Lord of the Rings.
Jepquote:Op zondag 8 september 2024 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan ga je gelijk op date toch?
eens, al wordt hij meestal overstemd door vuurwerk of andere mensen, ergens op de achtergrond hoor ik em wel evenquote:Op zondag 8 september 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Vragen wat de favoriete vertaling is.quote:Op zondag 8 september 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook reageren met: Leuk, je houdt van fantasy. Ik ook, maar mijn favoriet is Lord of the Rings.
En 13quote:Op zondag 8 september 2024 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer 20 graden.
welke feest week?quote:Op zondag 8 september 2024 19:25 schreef Rozevla het volgende:
Hele weekend bier, taart, chips en frituur gegeten.
Feestweek is gestart dus de hele week word het vet voer en bier.
Blijkbaarquote:Op zondag 8 september 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
Heeft koen de brug weer open laten staan?
Misschien tijd voor een 2e brugwachterquote:
stug volhoudenquote:
En niet van die bloedhete tijdens het neuken.quote:Op zondag 8 september 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
Poh heerlijk slapen met zulke temperaturen.
quote:Op zondag 8 september 2024 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop. Ben te kieskeurig.
Dat vertel ik mezelf gewoon.
Moet ik al voor de vakantie een lange broek aanquote:
jaquote:Op zondag 8 september 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik al voor de vakantie een lange broek aan
Stom, waarom kun je niet gewoon een paar daagjes wachten met de koffer inpakkenquote:
ja moest toch kijken of de zon zou passenquote:Op zondag 8 september 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stom, waarom kun je niet gewoon een paar daagjes wachten met de koffer inpakken
83 graden en volle bak zon in Boston als ik aankom, graadje of 28 dusquote:
quote:Op zondag 8 september 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
83 graden en volle bak zon in Boston als ik aankom, graadje of 28 dus
oh lekkerquote:Op zondag 8 september 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
83 graden en volle bak zon in Boston als ik aankom, graadje of 28 dus
klik weg danquote:Op zondag 8 september 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, m'n YouTube zit weer vol ziektes.
das beterquote:Op zondag 8 september 2024 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nu Sorted Food aan het kijken. Is wel een leuk kanaal over eten.
Die eerste stond je wel aan zekerquote:Op zondag 8 september 2024 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Gasexplosie om het zeker te weten.quote:Op zondag 8 september 2024 19:47 schreef Ama het volgende:
Zou mijn huis in de fik steken.
[ afbeelding ]
Mike is altijd zo vermoeiend.quote:Op zondag 8 september 2024 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die eerste stond je wel aan zeker
Nog geen last van gehad.quote:Op zondag 8 september 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mike is altijd zo vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |