Het is maar tegen de nr 75 ofzo van de wereld dus we kunnen dit helaas niet serieus nemen!quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Geert komt erin
ter info voor mijn vrienden in Rotterdam en omgeving
Hij zal hopen dat Memphis nooit mee terug in basis komtquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Vooral bizar hoeveel beter Reijnders elke keer toch lijkt te worden.
Dumfries tegen dit soort landen idd niet opstellen. Hij heeft ruimte nodig en verdedigen hoef je niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dumfries ook doorselecteren zet Geertruida of Frimpong daar voortaan maar neer.
We hopen allemaal met hem mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zal hopen dat Memphis nooit mee terug in basis komt
Een tegenslag en iedereen valt door de mandquote:
FF pissen.quote:
Straks wordt het 4-2 kan je weer roepen dat iedereen mokergoed is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Allemaal spelers uit topcompetities en dan krijg je dit
Gewoon een botsing.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft die lapzwans daar geel voor.
Wat is een hoogbegaafd kapsel dan precies?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef Qarrad het volgende:
Oh gelukkig, we hebben nog een keeper met een zwakbegaafd kapsel.
Ach mijn amateurclub stond dit seizoen 3-0 voor in 80ste minuut in de kampioenswedstrijd. Trainer publiekswissels werd het 3-3. En weg promotie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Een aantal wissels en de boel stort in
Die de Ligt moet je eigenlijk ook niet meer doen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dumfries tegen dit soort landen idd niet opstellen. Hij heeft ruimte nodig en verdedigen hoef je niet.
Ik vind mannen met lang haar altijd wel hoogbegaafd overkomen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is een hoogbegaafd kapsel dan precies?
Ik ben inmiddels een beetje kalend, als ik dat laat groeien kom ik over als een moordenaar denk ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik vind mannen met lang haar altijd wel hoogbegaafd overkomen.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Denk dat ik het met je eens ben. Heb het misschien tegen beter weten in vaak voor hem opgenomen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die de Ligt moet je eigenlijk ook niet meer doen.
Bij Juventus en Bayern niet onomstreden faalt nu net weer bij die goal van Dzeko er zijn betere spelers op zijn positie beschikbaar.
nicequote:Op zaterdag 7 september 2024 22:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kam m'n wenkbrauwen naar achteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een beetje kalend, als ik dat laat groeien kom ik over als een moordenaar denk ik.
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is een hoogbegaafd kapsel dan precies?
Fatbike tuig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.
Met of zonder gel?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kam m'n wenkbrauwen naar achteren.
Inderdaad. Briljante post door het putje.quote:
Ja, hier kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goeie vraag. Dat zal ik even uitleggen. Een belangrijke voorwaarde voor een kapsel om je er niet uit te laten zien als een product van vrijwillige inteelt, is een pony die niet geïnspireerd lijkt door de rand van een bloempot die per ongeluk te ver naar achteren is doorgeschoven bij het knippen door de moeder/nicht van het betreffende persoon.
Neilquote:
Met gele gel.quote:
De liefdesbaby tussen tactisch onbenul en een vreselijke mentaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Al je goede spelers er af omdat je er met 3-1 al dacht te zijn. Prutsers.
Niet teruggekeken. We moeten door.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. Briljante post door het putje.
Maar aangepast
WE wachten op niemand.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet teruggekeken. We moeten door.
Just in: Timberquote:
Briljante woordgrap.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koeman heeft het duel weer laten ontsporen met zijn wissels.
Geert is veel beter. Die is nummer 2quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is het maar tegen de nr 75, hoeven we ons geen zorgen te maken om de prestatie van Geert.
Hij kan zich beter druk maken om weer eens een compleet verval van Oranje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
commentator lyrisch over de (timber)wissels van de coach
Jij hiervoor. Of was-ie onbewust ?......quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Hier zou ik je een note voor moeten geven.
Normaal heb ik een emmer naast me.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je moet wel vaak vanavond, ouwe.
Wout gelooft al heel lang heel erg in Woutquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Wout gaat in zichzelf geloven, daar hebben we niets meer aan de komende twee jaar.
Tja hij levert wel altijd, blijft toch knapquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een vreselijke act is het toch ook
Ik ben tegen negerhaat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus, elke keer wanneer Geert meedoet in Oranje speelt hij echt mokerslecht.
Dat was zijn broerquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:35 schreef Naesala_1981 het volgende:
Net speelde die Timber nog ongelukkig volgens die pipo.
Bassie ?quote:
Ik houd daar ook helemaal niet van, maar krijg die negers maar eens zover om daarmee te stoppen.quote:
Ik ook, voor het geval dat Lang invalt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal heb ik een emmer naast me.
Bi-winning.quote:
Dat doet-ie maar in z'n eigen tijd.quote:
Ja het lukt gewoon niet met die jongen na zijn Ajax periode. de pers schreef hem toen Eén gouden toekomst voor maar blijft dezelfde fouten elke keer maken dat krijg je er ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk dat ik het met je eens ben. Heb het misschien tegen beter weten in vaak voor hem opgenomen.
Mee eens. Maar Aké scoort ook altijd minimaal een 7 en half.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Beste spelers vandaag: Gakpo, Reijnders en Zirkzee
"geert levert max 15 miljoen op"quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat tegen de nummer 75
Martin?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
"Hij deed dat natuurlijk met Erwin Koeman"
Nee, er was nog een derde voetballende Koeman destijds. Godsamme.
Klopt. Maar verdediger beoordelen tegen deze tegenstander is ook zo wat. Het is nummer 75 heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Aké scoort ook altijd minimaal een 7 en half.
Promes?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Hartman weer snel fit is, dan hebben we de iconische duo's Timber en Timber en Q en Q in Oranje.
@onlogischquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Aké scoort ook altijd minimaal een 7 en half.lopt. Maar verdediger beoordelen tegen deze tegenstander is ook zo wat. Het is nummer 75 heb ik me laten vertellen.
Bergwijn werd niet gemistquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Weer een probleemloze avond voor Koeman.
We zijn al sinds 2018 helemaal niet slecht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
Conclusie....."We" hebben toekomst. Slechter als de laatste 10 jaar kan ook niet. Maar we kunnen weer hopen.
Truste en tot merrege.
Dit ging op een grandioze wijze een paar keer mis.quote:
Arne Koeman niet kennen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:42 schreef Kriegel het volgende:
"Hij deed dat natuurlijk met Erwin Koeman"
Nee, er was nog een derde voetballende Koeman destijds. Godsamme.
Spaan snapte het gelukkig beter. Die zag wel dat het de fout was van Schouten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Oei, een goede Schouten volgens Pierre.
spaan is een opperneusquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Spaan snapte het gelukkig beter. Die zag wel dat het de fout was van Schouten.
Ik gebruik ook even iemand die ik normaliter totaal niet serieus neem hoor.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:46 schreef Kriegel het volgende:
Ik zou heel veel rondjes gaan lopen om maar zolang mogelijk bij Jeroen Stekelenburg weg te blijven.
[ afbeelding ]
broeby heeft al een tijd geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld...na 20 minuten is hij al buiten adem...en technische een clownquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:08 schreef PSVCL het volgende:
Op basis waarvan staat Brobbey tegen Duitsland in de basis?
Dat zou een normale journalist vragen
Ik vind Maguire daar nog boven staan hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:12 schreef PSVCL het volgende:
De ligt is de Nederlanse Maguire, de zoveelste mislukte ajaxhype.
Brobbey is een rugbyerquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
broeby heeft al een tijd geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld...na 20 minuten is hij al buiten adem...en technische een clown
De laatste 2 jaar iets van stabiel ja. De ligt speelt nog steeds als een puppilquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind Maguire daar nog boven staan hoor.
ja een rugbeyer in de 3e divisie van de rugbie competitiequote:
Timber van Feyenoord heeft een beetje hetzelfde probleem. Zijn motetirk / lichaamsbouw is niet geschikt voor toplevel voetbalquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja een rugbeyer in de 3e divisie van de rugbie competitie
Timber heeft een andere rolquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Timber van Feyenoord heeft een beetje hetzelfde probleem. Zijn motetirk / lichaamsbouw is niet geschikt voor toplevel voetbal
Schouten en Veerman ook last van op een andere manier. Aan de bal prima, maar fysiek komen ze zwaar tekort. Je ziet ook daarom dat zij nooit interesse zullen krijgen van de echte (sub)top.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Timber van Feyenoord heeft een beetje hetzelfde probleem. Zijn motetirk / lichaamsbouw is niet geschikt voor toplevel voetbal
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Toplevel niveauquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten en Veerman ook last van op een andere manier. Aan de bal prima, maar fysiek komen ze zwaar tekort. Je ziet ook daarom dat zij nooit interesse zullen krijgen van de echte (sub)top.
Buiten dat zij voetballend ook geen Europese toplevel zijn en dat Veerman de hele zomer om zijn moeder heeft lopen roepen.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten behoort tot de beste middenvelders van Europa. Toplevel niveau
[ afbeelding ]
Duitsland is al een jaartje of 10 geen topland meerquote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tegen dit soort landen loopt het de laatste tijd best prima. En dan tegen Duitsland er weer af natuurlijk want Koeman wint niet van toplanden.
Dat zeiden ze in 1933 ook.quote:Op zondag 8 september 2024 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Duitsland is al een jaartje of 10 geen topland meer
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.
[ x ]
Het was me meer te doen om dat achterlijke Star wars plaatje. De sneuheid ver voorbij.quote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schouten is Europese top. Ik weet dat de feyenoorders en ajacieden dat nooit zullen toegeven.
[ x ]
Die Nations Legue finale in 2019 werd geboekt via een paar dwergen inderdaad!quote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tegen dit soort landen loopt het de laatste tijd best prima. En dan tegen Duitsland er weer af natuurlijk want Koeman wint niet van toplanden.
Schouten vind ik vergelijkbaar met Timberquote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
die is wel heel zielig idd.quote:Op zondag 8 september 2024 16:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het was me meer te doen om dat achterlijke Star wars plaatje. De sneuheid ver voorbij.
3rr0r in VBL / [UEFA Nations League]#17 Hup Kroatiëquote:Op zondag 8 september 2024 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een kleurloos elftal hebben die Denen inmiddels.
Daar houden ze tegenwoordig migranten buiten de deur.quote:Op zondag 8 september 2024 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een kleurloos elftal hebben die Denen inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |