SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag dus alle hulplijnen inschakelen. Een encyclopedie, Google, boeken, familie, vrienden over de hele wereld. Er doen +/- 100 teams mee. Eind het einde van de avond leveren wij het antwoordenboek weer in. Een paar weken later worden de winnaars bekend gemaakt. De prijs: Een hele grote eer![]()
Nu zijn wij winnaars, dus willen 'gewoon' winnen.![]()
Er zitten ook doe-opdrachten bij. Bij ons heeft ieder een taak. mijn taak: Achter de computer, het internet op. op zoek naar antwoorden! Nu dacht ik: Ik maak een topic aan! En zet de vragen waar wij niet uit komen, hierin. Wellicht zijn er Fok!kers die ons willen helpen.
Zijn er Fok!ers die denken: He wat leuk, ik hou dit topic in de gaten! Laat het dan weten.![]()
Zaterdag 14 september vanaf 19:15Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Yesss compleetquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
7 Miley Cyrus - Nothing Breaks Like a Heart
Het is Elton Johnquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:30 schreef satecl het volgende:
Mensen, de laatste vraag:
https://www.hoogkwispel.nl/downloads/
Nummer 3
Welke nummers?
1
2
3 Beatles Come Together
4 Susan en Freek Als het Avond is
5 Rolling Stones Miss You
6 Elthon John Sacfriface
7
8 Randy Newman Short People
9 Justin Bieber Sorry
10 Wet Wet Wet Goodnight Girl
Ja, diequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
En Sacrifice, als we dan toch bezig zijnquote:
En Sacrificequote:
O jeequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb alleen die Kakafonie nog niet ingevuld....
"Nothing Breaks Like a Heart" is a song by British musician Mark Ronson featuring American singer Miley Cyrusquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Sacrifice, als we dan toch bezig zijn
quote:
quote:
Even verzamelen wat we al hebben daar?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb alleen die Kakafonie nog niet ingevuld....
Als er plek is en het kost geen strafpunten: misschien zit in 1 nog K-Ci and the Sunshine Band - That's the way (I like it)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:36 schreef satecl het volgende:
Kakafonie 1:
Bon Jovi - Living on a prayer
Cyndi Lauper - Girls wanna have fun
Kakafonie 2:
eagles - peaceful easy feeling
Soft Cell - Tainted Love
Magic! - Rude
Kakafonie 3:
Twist & Shout - The Beatles
Is belangrijk @sateclquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even verzamelen wat we al hebben daar?
En dan rekening houdend met de verkeerde volgorde, dus:
Fragment 12 = kakafonie 1
Fragment 13 = kakafonie 3
Fragment 14 = kakafonie 2
Laatste vraag lieverds!!! we moeten met 5 minuten inleveren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:36 schreef satecl het volgende:
Kakafonie 1:
Bon Jovi - Living on a prayer
Cyndi Lauper - Girls wanna have fun
Kakafonie 2:
eagles - peaceful easy feeling
Soft Cell - Tainted Love
Magic! - Rude
Kakafonie 3:
Twist & Shout - The Beatles
|
Forum Opties | |
---|---|