D. Jawsquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef satecl het volgende:
Vraag 81:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C Predatorquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef satecl het volgende:
Vraag 81:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D is Jawsquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef satecl het volgende:
Vraag 81:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Wel iets aangepast om titel of artiest te verbergen. Maar niet totaal andersquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:42 schreef maily het volgende:
[..]
Het mag ook een afgeleide zijn ....
Aan ChatGPT gevraagd. Dit ging niet zo goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
ChatGPT, mokerdomquote:JUXTAPOSITIE (J = 8, U = 1, X = 8, T = 1, A = 1, P = 3, O = 1, S = 1, I = 1, T = 1, I = 1, E = 1)
Je zou zeggen dat het jśist voor deze vraag goed is: heel duidelijke set regels (Scrabble), drie hele duidelijke voorwaarden, simpel.quote:
We moeten een programmeur hebben denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het jśist voor deze vraag goed is: heel duidelijke set regels (Scrabble), drie hele duidelijke voorwaarden, simpel.
Is er een woordlengte?quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn, kom op mensen.
A, E, I, O, U: 1 punt
L, N, R, S, T: 1 punt
D, G: 2 punten
B, C, M, P: 3 punten
F, H, V, W, Y: 4 punten
K: 5 punten
J, X: 8 punten
Q, Z: 10 punten
Hier moet toch wel een woord van te maken zijn binnen de gestelde voorwaarden.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Het woord "sluw" met scrabble-scores 2,3,4,5 voldoet.
Ik kom opquote:
SPOILER: Warrige aantekeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, ik had het helemaal fout, maar je was te snelquote:
Dit zijn niet de juiste letter waarden. Maar je kunt met maximaal 1 klinker werken.quote:
Zal ik het weghalen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik had het helemaal fout, maar je was te snel
Is B misschien Gone with the wind?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:41 schreef satecl het volgende:
Vraag 81:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |