Nah! Dat viel mij ook al op sinds gister en daarnet weerquote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
Enorm veel vlinders in de tuin momenteel. Viel me gisteren ook al op. Veel meer dan ik het hele jaar in totaal gezien heb

Je hebt een cabrio?quote:Op zondag 8 september 2024 14:02 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Genoten van het leven als dakloze

Goed nieuwsquote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
Enorm veel vlinders in de tuin momenteel. Viel me gisteren ook al op. Veel meer dan ik het hele jaar in totaal gezien heb

quote:Op zondag 8 september 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
De 3e keer is een parachuutje inderdaad
Ehm... ik liep m voor deLeuk, nog een veteraan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij dus ook een (speciale) traditie, met betekenis aangezien ik opgegroeid ben in die regio en weet wat we gedenken met deze wandeltocht
Voor mij geldt hetzelfde. Jong begonnen en sindsdien bijna elk jaar gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gek genoeg is mijn 3 geen parachuutje.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op zondag 8 september 2024 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk, nog een veteraan hier
Voor mij geldt hetzelfde. Jong begonnen en sindsdien bijna elk jaar gelopen.Oh dat is jammer...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gek genoeg is mijn 3 geen parachuutje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

Automagisch opvouwenquote:Op zondag 8 september 2024 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Zit er helemaal geen dak op?
Of kan je het dak openschuiven?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door D. op 08-09-2024 15:28:22 ]

quote:Op zondag 8 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Automagisch opvouwenHoe gaat het met je teen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior

Het maakt me niet uitquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op zondag 8 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Automagisch opvouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op zondag 8 september 2024 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Plaatje van internet wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, da’s hetzelde dak iddquote:Op zondag 8 september 2024 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. maar de jouwe zal toch niet anders vouwen

Vooral woensdag wordt het ineens een stuk kouderquote:

Eindelijkquote:Op zondag 8 september 2024 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral woensdag wordt het ineens een stuk kouder

Ja, ik wist dat jij er blij mee ging zijnquote:

Dat is iets anders.quote:Op zondag 8 september 2024 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft wel enige verwachtingen

Ja, het is een combinatiequote:Op zondag 8 september 2024 16:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Ik dacht dat je aan het weer refereerde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |