Nee, dit is meer dubstep. En lelijker.quote:
De stem en uitspraak doen me denken aan Donald Jones. Het bewuste liedje kan ik niet vinden, maar ter vergelijking:quote:Op woensdag 20 november 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik er nog eentje, ja ik weet wel nummer het is, namelijk deze:
Bekijk deze YouTube-video
Maar zou graag weten wie de uitvoerend artiest hiervan is, was van een campagne op Discovery Channel zo'n 15 jaar geleden. En de campagnevideo zelf zou ik ook wel weer willen zien, maar helaas is bovenstaande video de enige versie die ik kan vinden
Nou ja de titel verraad het al een beetje natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 15:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een nieuwe track, gisteren verschenen:
ESSEL, ALTA feat. Katy Alex - Sweet Harmony
Dat pianodeuntje ken ik ergens van. Ik kan de vinger er niet helemaal op leggen, maar ik zit zelf in de richting van New Order te denken. Echter staat house-producer Marshall Jefferson ook als componist vermeld. Iemand enig idee?
Kijk, daarmee vallen de puzzelstukjes op hun plaats. Bedankt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja de titel verraad het al een beetje natuurlijkWaarschijnlijk heb je deze versie in je hoofd
Liquid - Sweet Harmony
Wat weer gesampled is van:
CeCe Rogers - Someday
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef ebke het volgende:
Ik zoek namens mij schoonmoeder een Spaanstalig hitje.![]()
Wordt gezongen door een jongeman.
Het is een vrij beheerst nummer.
Er zit vaste beat in, maar verder heel weinig instrumenten of bombarie.
Het nummer wordt vooral gedragen door die beat en de liefdeszang van (veronderstel ik maar) knappe jongeman.
Als dit nummer gedraaid wordt gaan alle Spanjaarden van die malle pasjes op de dansvloer doen.
Er hoort zo'n typisch standaard huppeldansje bij wat iedereen kan dansen.
Het is ook in Nederland een hitje geweest, dit ik schat een jaar of 5 geleden, maar ik kan er een aantal jaren naast zitten.
Ik heb me een ongeluk gezocht op google, maar helaas niet gevonden.
En ik wil punten scoren bij mijn schoonmoeder.![]()
La Camisa Negra van Juanes?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef ebke het volgende:
Het nummer wordt vooral gedragen door die beat en de liefdeszang van (veronderstel ik maar) knappe jongeman.
Als dit nummer gedraaid wordt gaan alle Spanjaarden van die malle pasjes op de dansvloer doen.
Het is ook in Nederland een hitje geweest, dit ik schat een jaar of 5 geleden, maar ik kan er een aantal jaren naast zitten.
Nee, meer recent.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
La Camisa Negra van Juanes?
Ik kom er nu dus achter dat dit nummer 19 (!) jaar oud is.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef ebke het volgende:
MUZ / System Of A Down #3 Live in Armeniëquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zoek een topic. SoaD had toch een eigen topic?
Hoeraaaaaquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef En1gma het volgende:
[..]
MUZ / System Of A Down #3 Live in Armenië
Zou het uit zijn? Totale desinteresse sindsdien.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef ebke het volgende:
Datzelfde dacht ik. Ik heb hier regelmatig dat ik benieuwd ben of ik het bij het juiste eind heb en de betreffende user vervolgens tot in lengte van jaren niets meer van zich laat horen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zou het uit zijn? Totale desinteresse sindsdien.
Zijn stem komt in de buurt. Zou de zanger kunnen zijn en anders een vergelijkbaar 'type' persoon.quote:Op zondag 15 december 2024 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of deze:
Of een andere van hem (Alvaro Soler).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |