Ik heb VWO gedaan en drie jaar gestudeerd, ik ben daar alleen mee gestopt door een vervelende relatie, lekker naar het buitenland vertrokken om te werken ( Ok, niet alleen die relatie, ik kreeg ook een beetje paniek omdat ik nog steeds niet wist wat ik met die studie moest ) en toen ben ik gewoon blijven werken, maar ik kan echt niet leren, geen idee hoe dat werkt, ik weet iets of ik weet het nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:42 schreef LeSage het volgende:
En ik wil eigenlijk juf zijn (of leraar in het VO), maar dan niet al dat gezeik eromheen. En daar kom je niet onderuit.
Plus dat ik écht niet weet hoe ik moet studeren en daar loop ik dus op vast. Klinkt een beetje kinderachtig misschien, maar dat is echt heel lastig. Daarom ben ik extra blij dat er op de basisschool van de jongens een vak is voor ‘leren leren’. Dat heb ik echt heel erg gemist
Oh paarden, trauma van dat meisje waar ik in de brugklas naast moest zitten die altijd vanuit dr paard naar school kwam. Stinken de hele dag, en vieze nagels, ik zat echt de halve dag te kokken dankzij Franka en haar paardquote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef vencodark het volgende:
Z. wilde eerst astronaut worden maar nu heeft ze een ding met paarden.
Ja, ik werkte voorheen ook wel voor een bekend bedrijf. Dat was op zich inderdaad al voldoende om in ieder geval wat begrip en status aan te ontlenen. Maar sinds enige jaren heeft onze afdeling zich verzelfstandigd tot een eigen bedrijf. Ik doe hetzelfde, maar dan voor een volslagen onbekend bedrijf nu. Dat heeft het niet makkelijker gemaakt.quote:Op maandag 9 september 2024 18:27 schreef exode het volgende:
[..]
Iedereen zegt over mij gewoon altijd 'Ze werkt bij Z., ook al is het al een paar jaar toch echt V.' Dan krijg ik standaard vragen of ze korting kunnen krijgen.
Diabetesverpleegkundige dan meestal, internist is niet voortdurend nodig. Revalidatiearts pas wanneer er een multidisciplinaire revalidatievraag en psycholoog alleen als er een abnormale reactie op de ziekte (anders is maatschappelijk werk op zijn plek) en dat weet je nog niet drie dagen na een diagnose. Van te veel (psychosociale) hulp worden de meeste mensen niet beterquote:Op maandag 9 september 2024 11:44 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zou verwachten dat je bij zo'n ingrijpende gebeurtenis begeleid zou worden door een diabetesarts, een diëtist, een oogarts, een revalidatiearts en een psycholoog. Maar ik verwacht vast te veel van het Nederlandse zorgstelsel...
Ohja, jij werkte toch voor de familie van de ex van Eva Jinek?quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan en drie jaar gestudeerd, ik ben daar alleen mee gestopt door een vervelende relatie, lekker naar het buitenland vertrokken om te werken ( Ok, niet alleen die relatie, ik kreeg ook een beetje paniek omdat ik nog steeds niet wist wat ik met die studie moest ) en toen ben ik gewoon blijven werken, maar ik kan echt niet leren, geen idee hoe dat werkt, ik weet iets of ik weet het niet
[..]
Oh paarden, trauma van dat meisje waar ik in de brugklas naast moest zitten die altijd vanuit dr paard naar school kwam. Stinken de hele dag, en vieze nagels, ik zat echt de halve dag te kokken dankzij Franka en haar paard
Als ik het over kon doen zou ik ff doorzetten en rechten gaan studeren want strafrecht is cool.
Ik had het niet helemaal helder, sorry. Maar ook dat is wat vroeg voor een psycholoog. Eerst moet het stof ook even neerdalen en zijn weg vinden en dat lukt de meeste mensen zelf (wat niet gezegd is dat het makkelijk om leuk is) en anders is er altijd nog hulp. Diabetes staat wel in de top 3 verwijsredenen naar de medisch psycholoogquote:Op maandag 9 september 2024 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Bijna twee weken verder nu hoor. Twee keer bij de ha geweest sinds ik in het ziekenhuis lag, en twee keer bij de oogarts.
Yes, echt te gek, 12.5 jaar gezeten!quote:Op maandag 9 september 2024 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohja, jij werkte toch voor de familie van de ex van Eva Jinek?
quote:Op maandag 9 september 2024 19:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had het niet helemaal helder, sorry. Maar ook dat is wat vroeg voor een psycholoog. Eerst moet het stof ook even neerdalen en zijn weg vinden en dat lukt de meeste mensen zelf (wat niet gezegd is dat het makkelijk om leuk is) en anders is er altijd nog hulp. Diabetes staat wel in de top 3 verwijsredenen naar de medisch psycholoog
Ooooh, zeg dat dan!quote:
Nou ja. Je oriëntatie hangt af van je ogen maar omdat die afwijken is gelijk je blind typen ‘scheef’?quote:Op maandag 9 september 2024 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh, zeg dat dan!
Ik gooide net weer broccoli naast de pan, geloof dat dat wel het vervelendste is, dat ik geen diepte zie en geen afstanden kan inschatten, echt alles valt de hele dag. Maar dat went wel weer denk ik.
Oh en ik kan niet meer blind typen, ook gek, je zou juist denken....
Ja precies. Dat soort dingen moet je ineens anders doen of heel bewust mikken.quote:Op maandag 9 september 2024 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is het wel hoor, echt heel anders, ik moet nu eerst goed kijken, sleutel in het slot steken is ook tricky
Lukt Feud nog?quote:Op maandag 9 september 2024 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs op mijn telefoon tik ik steeds mis
Dat is heel herkenbaar voor mij. Als ik iets lees en het snap is het goed. Toetsen maken kan ik heel goed zolang het geen stampwerk is, maar gewoon begrijpend lezen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan en drie jaar gestudeerd, ik ben daar alleen mee gestopt door een vervelende relatie, lekker naar het buitenland vertrokken om te werken ( Ok, niet alleen die relatie, ik kreeg ook een beetje paniek omdat ik nog steeds niet wist wat ik met die studie moest ) en toen ben ik gewoon blijven werken, maar ik kan echt niet leren, geen idee hoe dat werkt, ik weet iets of ik weet het niet
quote:Op maandag 9 september 2024 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik neem mijn tijd, heb ik van jou geleerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |