De wát?quote:Op maandag 9 september 2024 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Altijd goed verdienen.
Ik heb de trimopleiding voor saus gedaan
Het past zoooo niet bij mijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 september 2024 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Altijd goed verdienen.
Ik heb de trimopleiding voor saus gedaan
Is een leraar niet een soort slangentemmer?quote:Op maandag 9 september 2024 13:53 schreef exode het volgende:
Volgens mijn moeder twijfelde ik als jong meisje tussen 2 dingen:
Slager.
Wonen in een herenhuis vol mannen die alles voor me deden.
Kan allebei nog steeds.
B twijfelt tussen:
Leraar.
Slangentemmer.
Juul zit in de fase dat ze prinses wil worden.
Ik snap(te?) er niks van i.i.g.quote:Op maandag 9 september 2024 14:00 schreef oh-oh het volgende:
De uitdrukking "voor saus" kent ze wss niet
Helder!quote:Op maandag 9 september 2024 14:07 schreef oh-oh het volgende:
De trimopleiding is idd voor honden, niet voor mensen, en voor saus is voor niks, ik heb zelf naakthonden en ben er nooit iets mee gaan doen
Joh!quote:Op maandag 9 september 2024 14:00 schreef oh-oh het volgende:
De uitdrukking "voor saus" kent ze wss niet
Schrijven!quote:Op maandag 9 september 2024 14:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik wilde vroeger archeoloog wordenTot mijn moeder mijn droom aan splinters sloeg door te zeggen: 'je moet niet alleen met een schepje en kwastje in de grond poeren, maar ook veeel schrijven'. En aan dat laatste had ik een hekel. Zag mn vingers al blauw uitslaan van de inkt. Weg droom
![]()
Dat was voordat de computer zn intrede deed![]()
Daarna wilde ik bij de bereden politie. Daar was wiskunde voor nodig, dus helaas. Al vraag ik me nogsteeds af: waarom wiskunde bij de politie
Om de hoogte van de boetes te bepalenquote:Op maandag 9 september 2024 14:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Al vraag ik me nogsteeds af: waarom wiskunde bij de politie
Kansberekening of je die dief kan inhalen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Om de hoogte van de boetes te bepalen
Oma hier schrijft nog met vulpenquote:Op maandag 9 september 2024 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schrijven!![]()
Ik doe dat liever dan gym.
Jeeez!quote:
Snap ik, ik niet. Was gebanned uit de gymzaalquote:Op maandag 9 september 2024 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schrijven!![]()
Ik doe dat liever dan gym.
quote:Op maandag 9 september 2024 14:16 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Om de hoogte van de boetes te bepalen
Ah, ja, stomquote:Op maandag 9 september 2024 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kansberekening of je die dief kan inhalen.
Ik had een gekleurde met zo`n zwarte lange dop die uitliep in een smalle punt. Die smalle punt bleef er nooit lang opzitten, kauwmateriaalquote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeeez!
Wel cool. Die mot ik ook hebben!
Ik had een Jack Sparrow vulpen maar iemand op school sloopte het.![]()
Hoeren.
Hier ook, kan niet schrijven met balpen, alles met vulpen. En navullen door inkt op te zuigen, geen gewone patronenquote:
Ik vond het echt een onzinnige studie 😂quote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef Bami het volgende:
Ik wilde moeder en/of juf worden. Moeder is gelukt, juf niet. Wel pedagogiek gestudeerd en afgerond, dus was qua studie nog semi in de buurt. Nu werk ik in de IT als tester. Ach he, ik vermaak me wel.
Ik ben fan van Lamy. Met patronen gewoon.quote:Op maandag 9 september 2024 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier ook, kan niet schrijven met balpen, alles met vulpen. En navullen door inkt op te zuigen, geen gewone patronen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |