SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice, enjoy. Schieten is tofquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weermorgenvroeg boogschieten.
Lach met een schone bips![]()
Hee, wat een toffe TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Meer uit respect voor @gebrokenglas zeker?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:JustinK dit keer zeg ik het niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meer uit respect voor @:gebrokenglas zeker?
Lach met een schone bips![]()
Kut ttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:43 schreef aeque het volgende:
Kut ttJe bent zelluf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als ToT niet op het einde van deze platte aarde gewoond had en ik dichterbij gewoond had dan was ik ook wel komen helpen. Maar ja daar helemaal bijna in niemandsland.... Lastig.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja best een eindje fietsen iddquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ToT niet op het einde van deze platte aarde gewoond had en ik dichterbij gewoond had dan was ik ook wel komen helpen. Maar ja daar helemaal bijna in niemandsland.... Lastig.![]()
Gewoon old skool doortrappenquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh, dan heb ik 40 accu's nodig.![]()
Moest ik vanmorgen naar het werk al toen halverwege mijn Bad Ass Box het begaf en ik dus geen ondersteuning meer had ineens.....quote:Lach met een schone bips![]()
Ik heb met je te doenquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moest ik vanmorgen naar het werk al toen halverwege mijn Bad Ass Box het begaf en ik dus geen ondersteuning meer had ineens.....![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: