Sanremo 2025 – 1st night All artists will perform their songquote:Op zondag 1 december 2024 13:46 schreef Fred_B het volgende:
30 deelnemers? Om 7 uur de volgende ochtend de uitslag?
Ben wel benieuwd naar de oddjes die vast snel er aan komen. Zitten bij de nieuwe namen nog grote artiesten in Italië die wij niet zo goed kennen?quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
Irama moet nu toch wel een keer gaan winnen lijkt me.
Of uit een of ander regio komtquote:Op zondag 1 december 2024 13:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de oddjes die vast snel er aan komen. Zitten bij de nieuwe namen nog grote artiesten in Italië die wij niet zo goed kennen?
Ik hoop dat Tony Effe gaat winnen.quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef NailQueen het volgende:
Irama moet nu toch wel een keer gaan winnen lijkt me.
Tongzoenen met wederzijdse instemming zou sowieso nooit een reden tot diskwalificatie moeten zijn haha.quote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat Fedez nog mee mag doen. Die had, als het goed heb begrepen, flink ophef veroorzaakt door kritiek te hebben op de politiek en de publieke omroep.
Hij was ook degene die vorig jaar zat te tongzoenen met Rosa Chemical.
Oh nee. Wij vonden het prachtig maar in italie werd het niet zo goed ontvangenquote:Op zondag 1 december 2024 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tongzoenen met wederzijdse instemming zou sowieso nooit een reden tot diskwalificatie moeten zijn haha.
Het is dat het elk jaar ontzettend veel kwaliteit brengt, maar inderdaad, eigenlijk gelden hier dezelfde klachten als bij Melfest qua terugkerende artiesten elke keerquote:Op zondag 1 december 2024 13:49 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk is dit ook gewoon altijd hetzelfde kliekje he
Schijnt ook dat Fedez dikke ruzie heeft met Tony Effe als ik zo wat commentaren leesquote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat Fedez nog mee mag doen. Die had, als het goed heb begrepen, flink ophef veroorzaakt door kritiek te hebben op de politiek en de publieke omroep.
Hij was ook degene die vorig jaar zat te tongzoenen met Rosa Chemical.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |