Oh jaquote:
Arrogant baasje zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wha leuk stukje uit dat interview nu op stream ... Hans hoeft niet te winnen vandaag.. zijn tijd komt nog wel.
Kramnik is iemand anders in het schakenquote:
Oh wow! En wat tof van je Paquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:36 schreef pullup het volgende:
Ik speel echt vrijwel niet meer, was er vroeger wel vrij goed in en mijn pa nam me mee naar het psucholigisch lab in Amsterdam waar we de match Fischer\Spassky per telex en met commentaar van Jan Hein Donner volgden
De kracht van Youtube..quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:39 schreef pullup het volgende:
Ik zag vandaag nog wat spelletjes van Hikaru, dat is leuk omdat die echt tegen iedereen speelt ook
Gewoon de wifi eruit trekkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh wow! En wat tof van je Pa![]()
Herrinner me vooral Hans Bohm
Ik zat vroeger samen met een vriendje op een schaakclub.. en we schaakten samen best veel, tot in onze studie tijd.
Heb het wel mijn kids geleerd.. maar ze vragen nooit meer om een potje schaak, misschien zelf eens voorstellen weer.
Ja dit moeten toch ook schakers op heel hoog niveau zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe snel die presentators de zetten analyseren... ze hebben wel computer hulp, maar toch ! Lul dit maar eens vol met relevante info
Ze hebben zelfs tijd om realtime alternatieve zet strategie te laten zien.....quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit moeten toch ook schakers op heel hoog niveau zijn
15 minuten vertraging las ik ergensquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tijd om realtime alternatieve zet strategie te laten zien.....
Kan toch nietis dit wel live
Ahaquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
15 minuten vertraging las ik ergens
< Haalt weer adem...quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
15 minuten vertraging las ik ergens
Jij bent zeker nog nooit in Thailand geweestquote:
Gedoequote:Op vrijdag 6 september 2024 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gedoe!!
Neem dan ook gewoon een echt schaakbord !!
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze heb lef... maar duiken kan ze nie
Ooh, die regel kende ik nog nietquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |