abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:53:14 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570200
... en hier weer verder
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_8570231
Wie had gedacht dat Nina de mol was?

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

dinsdag 18 februari 2003 @ 21:54:50 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570256
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 21:54 schreef CloudStrife het volgende:

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

Ikke!
[..]
pi_8570300
quote:

Ze gaan in die teasers echt niet verklappen wie de mol. Lijkt me dat er nog wel een leuke plotwending inzit
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:57:56 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570343
ehm hallo... heb je die aflevering wel gezien?

in de laatste scene wordt Drazen anders wel door Helena/Nina ingelicht dat Palmer nog leeft en dat het een truc was

[..]
pi_8570376
Hij doelt meer op het feit dat Yorin geen echte spoilers laat zien in de commercials/trailers.
pi_8570528
quote:
Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
:{
pi_8570715
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

dinsdag 18 februari 2003 @ 22:14:02 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570729
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Nou vanaf het begin vand e serie werd duidelijk dat Nina en Jack een relatie hebben gehad waarvan nu alleen nog maar een professionele relatie is overgebleven. Dat is voor een vrouw vaak al genoeg

Maar goed, ze heeft dus een andere naam en spreekt servisch, dus ik denkd at zij wel weer ergens familie of op een andere manier gerelateerd is aan Drazen.
Ze screenen wel slecht bij CTU

[..]
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:15:05 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570758
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:13 schreef Jape het volgende:

[..]

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

Yelena, excuse my memory
[..]
pi_8571127
quote:
Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:35:29 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8571406
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.

FOEI! Je mag niet spoilen!
[..]
pi_8572469
Ik wist al wel dat Nina de Mol was maar ik vond het altijd vollop vaag omdat ze iedereen zo helpt enzo.. zo is ze lief en nu is ze ineens de bitch die Jack wil vermoorden..... de logica is niet toch wel beetje uit de serie...
pi_8572755
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

En ik neem ook aan dat Nina niet samen speelde met Jamey..

pi_8572975

1. in de grond levend, zwart, spitssnuitig zoogdier met graafpoten
voorbeeld
+ voegwoord
zo blind als een mol (geheel blind)
2. infiltrant in een organisatie

ik neem aan dat een infiltrant of mol ongemerkt een organisatie moet infiltreren om enig succes te boeken in zijn missie. Hoe doe je dat het best? Juist! Door zich zo goed mogelijk te mengen met de CTU luitjes, eventueel relaties aangaan om zich zo alles behalve verdacht te maken.
Al de opdrachten uitvoeren de je CTU-baas je opgeeft en wanneer de situatie het permiteert de opdrachten van je andere baas uitvoeren.
...

pi_8573185
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:15 schreef Smeich het volgende:
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

Gaines, een pionnetje van de Drazens, wist niet dat Nina een mol was. Zijn 'contactpersoon' was Jamey. Noem het 'informing-on-a-need-to-know-basis'
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:37:07 #17
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8573331
quote:
Wat ik dan nie snap he..

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_8573452
quote:
Allebei mol, van andere mensen he.. Drazen liet Gaines het eerst opknappen maar moest er zelf achteraan toen dat faalde...

Als Gaines niet had gefaald hadden ze trouwens een hoop dingen niet hoeven regelen zeg

pi_8573539
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

FOEI! Je mag niet spoilen!

Euhm dat was niet spoilen. Ik dacht (dus wist niet) al 2/3 weken terug dat nina de mol was...
pi_8573592
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
pi_8576401
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

pi_8576413
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:

[..]

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.

Pardon? Die zin begrijp ik niet!
Wat had Jack niet/wel verstopt?

[edit]
Ik begrijp 'm ineens. Er moet een punt na "niet"
Inderdaad, Jack had dat vest "verstopt" ;-)
Maar serieus, Gaines kon dat inderdaad niet zien. En Nina wist zelf ook wel dat ze een vest aan kreeg en ze had nooit zo in paniek gereageerd als ze nu deed. Maar goed, kleine dingetjes die er niet toe doen!
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door dvdstelt op 19-02-2003 08:55]

woensdag 19 februari 2003 @ 08:59:48 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576492
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 08:44 schreef dvdstelt het volgende:
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

And I love u 2

Sorry hoor maar ik heb de aflevering van vorige week ook nog niet gezien dus het is voor mij enigzins gissen, maar als je er naast zit dan krijg je opmerkingen als "je zit er helemaal naast sukkel" en als je het goed hebt krijg je "flikker op met je spoilers"

Volgens mij gaat die Tony er ook nog wel aan...

[..]
  Moderator woensdag 19 februari 2003 @ 09:09:35 #24
42184 crew  DaMart
pi_8576557
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
  woensdag 19 februari 2003 @ 09:56:27 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576926
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 09:09 schreef DaMart het volgende:
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.
[..]
  Moderator woensdag 19 februari 2003 @ 10:01:53 #26
42184 crew  DaMart
pi_8576991
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 09:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.

maar hij ziet er zo 'glad' uit... weer een bewijs dat je niet op iemands uiterlijk af moet gaan

De reden waarom ik Tony zo verdacht vond is dat hij altijd zo nieuwsgierig over komt. Houdt alles in de gaten en zo... precies wat een mol ook doet

woensdag 19 februari 2003 @ 10:13:29 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8577129
Het grappige is dat al vanaf het begin in de serie duidelijk werd gemaakt wie de mol was; Bij het intro zegt Jack "People who I work with might be involved" en dan zie je Nina heel vuil/achterdochtig kijken

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 19-02-2003 11:07]

[..]
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:30:47 #28
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_8581487
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
Het grappige is dat al vanaf het begin in de serie duidelijk werd gemaakt wie de mol was; Bij het intro zegt Jack "People who I work with might be involved" en dan zie je Nina heel vuil/achterdochtig kijken
Ja dat viel mij ook al op
En in een van de eerste afleveringen zie je haar duidelijk een telefoongesprek van Jack storen met een soort apparaatje, dat weet ik zeker. Helaas weet ik de aflevering niet meer, maar heb ergens in de vorige topics daar commentaar op geleverd, waar helaas niemand op in ging.
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:51:21 #29
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8582028
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:

[..]

Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?
pi_8582854
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:51 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Als Tony kon zien dat Nina een vest kreeg, waarom kon Gaines dan niet hetzelfde zien?

Gaines dacht waarschijnlijk dat ze gewoon een jas aan moest doen zodat de andere CTU medewerkers niet zagen dat Jack een geweer onder die jas (in dit geval een kogelvrijvest) had zitten om Nina naar buiten te werken. Check het maar, ik heb de DVD dus ik kan het weten
pi_8584870
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:

[..]

Was jij het die halverwegen het seizoen dat had gepost hier
// Last.fm
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:12:46 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8588645
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nou ik schijn er anders ook wat van te kunnen, en dat terwijl ikd ie afleveringen zelf nog niet eens heb gezien, alleenw at dingen heb opgevangen...
[..]
pi_8589144
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:43 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:46:01 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8589285
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nou moet je is even goed lezen. Wacht ik spel het even. Ik D-A-C-H-T al dat zij de mol was om dat ze zo vreemd deed in mijn ogen en te goed bezig was maar ik wist het N-I-E-T zeker... Ik zei dus maar wat ik D-A-C-H-T! Als het nou nog niet duidelijk is...

Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...
[..]
pi_8589377
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:46 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens zeggen dat je dat gehoord heb of dat je dat ergens gelezen hebt...

Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij... Meningen of wat je denkt mag tegenwoordig niet meer...
  woensdag 19 februari 2003 @ 18:52:13 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8589427
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:50 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan heb ik binnekort president bush achter me aan volgens mij... Meningen of wat je denkt mag tegenwoordig niet meer...

Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken
[..]
pi_8589459
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Da's nog altijd minder erg dan gedwongen worden om From dusk till dawn 2 te kijken

ROFLMAO Nou nee iig niet.
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:05:00 #38
5590 Robino
pi_8589710
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
pi_8589788
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
MikeyMo, je weet heel goed dat jij heel ergens anders mee bezig was. Jij had gewoon de afloop al gehoord in een ander topic, en 'speculeerde' dat vervolgens hier. Shogo had zijn vermoedens, zonder voorkennis. Dus hang niet de gebeten hond uit!
Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...
  woensdag 19 februari 2003 @ 19:10:07 #40
5590 Robino
pi_8589865
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:07 schreef Shogo het volgende:

[..]

Laten we het nou maar voor de rest bij besprekingen over 24 houden...

Is goed, als jullie er ook mee kappen (zie deze hele pagina).
Seizoen 2 komt dus pas in september?
pi_8611776
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan was 't iemand anders
// Last.fm
  donderdag 20 februari 2003 @ 18:39:04 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8613321
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 19:05 schreef Robino het volgende:
Ik had ooit eens gehoord dat Nina de mol zou zijn that's all, of het waar was heb ik nooit gecontroleerd. Voor hetzelfde geld was het niet waar en zat ik helemaal niet te spoilen.
Net als met die trailer van afgelopen dinsdag voor de laatste aflevering; Nina zegt "I'm sorry Jack, she's dead" terwijl ze door het gebouw van CTU loopt. Nou we weten nu dat Nina de mol en dat ze nu in actie voor Drazen gaat komen. Wie moeten er dood in opdracht van Drazen? Teri, Kim, Jack en Palmer. Nou van Drazen moet Jack in de waan blijven dat Kim nog leeft zo zei hij zelf afgelopen aflevering. Dan blijft er nog een vrouw over en die bevindt zich binnen het bereik van de mol/Nina. Wie zou er dan dood zijn volgens Nina?

Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...

[..]
pi_8615097
Niets is wat het lijkt in 24. Nina is goed in liegen, ze heeft 23 uur lang gelogen. Dus gewoon aankomende dinsdag kijken.
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:50:28 #44
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8615810
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?

Ik de volgende:

1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.

2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was

3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.

4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.

5. Kim niet eens een uitgebreide douche gunnen

6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.

[..]
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:45:35 #45
5590 Robino
pi_8616887
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:39 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, noem het spoilen, ik noem het helder nadenken...
Ja hoor tuurlijk, genie....
Knap dat je dat 5 afleveringen geleden ook al wist (toen zei je het al).
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:48:19 #46
5590 Robino
pi_8616948
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:50 schreef MikeyMo het volgende:
2. het spontane geheugenverlies van Teri wat ook binnen een uur of 2/3 weer voorbij was
Ja dat vond ik echt de stomste. Had daar echt het idee dat ze even niks beters wisten te verzinnen.
quote:
Deze, met afstand!!!!!
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:08:26 #47
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_8617431
quote:
Nu het verhaal bijna op z'n eind is: wat vindt jij de stomste plotwending of gedeelte in het verhaal?

4. het nooit naar de wc gaan van welke acteur dan ook, terwijl ze toch 24 uur non stop bezig zijn.

Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Hij werd in een w.c. vermoord, wat denk je dat hij anders aan het doen was? een berichtje versturen op zijn laptop

Maar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?

En best cool dat Nina de moll is

donderdag 20 februari 2003 @ 22:13:25 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8617549
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:08 schreef Ajax_master het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, weet je nog dat Palmer en Jack nog iemand kende die alles van Drazen wist,
Hij werd in een w.c. vermoord, wat denk je dat hij anders aan het doen was? een berichtje versturen op zijn laptop

Maar waar is die computernerd Milo eigenlijk gebleven?

En best cool dat Nina de moll is

Oh ja, Milo had ik ook nog in m'n gedachte maar was ik vergeten.

Waar Milo is gebleven is eigenlijk best simpel: Dennis Hopper vroeg zeoveel dat alle bijiguren niet meer betaald konden worden.

[..]
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:17:24 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8617676
Wat ooik een beetje irri is/was: dan zit je 12 afleveringen lang te kijken naar een gevangen Kim en Teri, na diverse ontsnappingspogingen die elke keer weer de nodige frustratie opleverden als ze mislukten werden ze eindelijk bevrijd alleen maar om weer achterna gezeten te worden of zelfs gevangen genomen te worden (Kim) En nou zitten we weer te kijken naar een gevangen Kim die weer probeert te ontsnappen

Pffffffff

[..]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 00:08:59 #50
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8620474
quote:
3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen.
Mia Kirchner (oid)
pi_8622442
quote:

Ik de volgende:

1. zomaar in ene die assistente van Palmer introduceren die zoveel werk voor hem doet dat we haar niet eerder dan 8 uur 's avonds in beeld kregen.

6. Die vent die de vader van Janet Yorks had vermoord en zijn plaats had ingenomen niet Teri gelijk had laten vermoorden. Enkel Kim was genoeg geweest om Jack te dwingen om Palmer te vermoorden.

1. Dan heb je waarschijnlijk de eerste vijf minuten van episode één gemist
2. Misschien wat vergezocht, maar wetenschappelijk plausibel. Had ergens gelezen dat de writer van de serie iets gelijkaardigs had meegemaakt waarbij hij gedurende een aantal uren amnesie had opgelopen na een traumatische ervaring.
3. Rrrrrrrrr
4. Alleen bij de splitscreens zie je wat meerdere personages in verschillende subplots op het zelfde moment aan het doen zijn.
Eénmaal ze op een bepaalde subplot focussen blijft het alleen maar gissen wat er in de andere subplots gaande is...misschien drinken ze een kopje thee, gaan ze naar de wc of pikken ze een filmpje mee op yorin? en waarom wil je nou per sé iemand zien schijten?
5. lol i agree, maar geef de hoop niet op...er is altijd seizoen 2
6. Voor maximale psychologische druk natuurlijk. Wanneer alles wat je dierbaar is op het spel staat, ga je er alles aan doen om die persoon te beschermen. Als dat twee personen zijn ga je minder geneigd zijn om ze heldhaftig proberen te bevrijden uit een gijzelings situatie, omdat het risico dan inhoudt dat als er iets foutgaat je ze allebei gaat verliezen.
Logischerwijze ga je dan 'makkelijker' in op de eisen van de terroristen, maar dat was natuurlijk buiten Jaak Bouwer gerekend
pi_8622613
"3. het eruit schrijven van die heerlijke lesbische meid uit de eerste paar afleveringen."

Schandalig en onvergevelijk!

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  Moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 09:26:34 #53
42184 crew  DaMart
pi_8623160
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Kim haar haar spontaan van krullend naar stijl verandert ? Lijkt me niet dat dat binnen een paar uur zomaar gebeurt, en tijd voor een kapper had ze ook niet volgens mij
pi_8623253
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:26 schreef DaMart het volgende:
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat Kim haar haar spontaan van krullend naar stijl verandert ? Lijkt me niet dat dat binnen een paar uur zomaar gebeurt, en tijd voor een kapper had ze ook niet volgens mij
Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.

Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.

And there was much rejoicing.
  Moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 09:50:09 #55
42184 crew  DaMart
pi_8623583
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:33 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dat had ze ook in 5 minuten gedaan in dat safehouse. Ze zei dat ze zich ging opknappen en een paar shots later is ze er weer; gewassen, opgemaakt en met ander haar.

Dat is eigenlijk het enige wat niet klopte in de serie, voor de meeste andere 'foutjes' kan je wel een verklaring vinden.

Hm... dat moet ik dan nog zien... ben ergens bij afl. 17 pas gaan kijken, dus heb nu een aantal divxjes om te kijken
  vrijdag 21 februari 2003 @ 10:53:26 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8624945
ja dat real time gegeven moet je ook maar met een korreltje zout nemen;

particuliere bewakers die 1 minuut na afgaan van een alarm ter plekke zijn, autoritjes door half LA heen die 10 minuten duren, het ondergaan van de zon wat binnen 1 minuut gebeurt (tussen 2 afleveringen in) en nog meer van dat soort dingen...

[..]
pi_8626104
Ja.. maar 1 aflevering van een uur duurt 45 minuten.. er zit dus 15 minuten speling. En die speling zit met name tussen de reclame's. Let maar eens op de tijden die je dan ziet.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:33:53 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8627355
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:39 schreef arjens het volgende:
Ja.. maar 1 aflevering van een uur duurt 45 minuten.. er zit dus 15 minuten speling. En die speling zit met name tussen de reclame's. Let maar eens op de tijden die je dan ziet.
Ja, nou in de eerste 2 afleveringen reden Dan en Rick ook een echt uur voordat ze op plaats van bestemming aankwamen, hetzelfde geldde later ook voor Teri en die "Alan York".
De laatste paar aflevering scheurt men van A naar B in 2 scenes
[..]
pi_8627539
MikeyMo, eerst in een andere topic de serie verknallen, nu kom je met allemaal commentaar vaarwan de helft niet eens klopt, maar dat is boven al uitgelegd. Zoals die assistent van Palmer, die is gewoon in de eerste aflevering te zien op het balkon en heeft zelfs nog iemand aan de telefoon uit het vliegtuig dat later opgeblazen wordt. Know your info!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:06:34 #60
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8629645
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:44 schreef CloudStrife het volgende:
MikeyMo, eerst in een andere topic de serie verknallen, nu kom je met allemaal commentaar vaarwan de helft niet eens klopt, maar dat is boven al uitgelegd. Zoals die assistent van Palmer, die is gewoon in de eerste aflevering te zien op het balkon en heeft zelfs nog iemand aan de telefoon uit het vliegtuig dat later opgeblazen wordt. Know your info!
Jeetje wat ben jij negatief...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je de DVD hebt, maar als iemand 2 scenes in het eerste uur meespeelt en vervolgens pas 17 afleveringen/uur later ofzo weer in het verhaal verschijnt dan herken ik zo'n persoon niet. Ik had al moeite Mason te herkennen toen hij na het verdovingsincident 10 afleveringen later de controle bij CTU overnam.

Blijft natuurlijk wel gewoon een feit dat ik de Palmer-Patty verhaallijn erg bedacht vindt als opvulling.

[..]
pi_8658101
quote:
With 24 being shown in the same time slot as last year, it's rating increase of over 21% is a very good sign for the series.
Jullie gaan nog zooo'n mooie tijd te gemoed op BBC of straks op Yorin Season2 kick's ass
pi_8659615
Wat mij opvalt, is dat nadat Janet York was vermoord in het ziekenhuis, niemand nog over haar gesproken heeft. Je zou denken dat Kim toch nog wel een keer naar Janet zou vragen, of dat in ieder geval het ziekenhuis wel zou bellen naar Kim of naar Teri.
pi_8662541
Dat kun je lezen in het 24 boek.
Ik ben nu bezig met een HTML website, daar komt het allemaal op te staan.
pi_8710852
tjongejonge.. Gaan ze bij Yorin John Doe uitzenden ipv door te gaan met season 2!!!!!!!!!!! Dat wordt dus de eerste 2 afleveringen downen en verdergaan op de BBC
Yo, Willie. Burn the cat
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:22:27 #65
5590 Robino
pi_8710900
Weet iemand wanneer 24 series 2 op BBC wordt uitgezonden? Ik heb even geen gids bij de hand. En hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
pi_8710923
BBC 2... zondag 23.00 uur, 2 afleveringen geweest.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_8711741
Inderdaad
Mijn websiteje is bijna af en daar kun je alle informatie vinden over "24".

Vanavond dus laatste aflevering op Yorin!

dinsdag 25 februari 2003 @ 21:18:12 #68
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_8716700
Wat een finale zeg!!! Palmer mag van mij direct president van de US worden. Prachtig zoals hij Sherry aan de kant zet na alles wat ze gedaan heeft . Jammer genoeg zijn politici in het echt niet zo gewetensvol

Het einde van Jack's verhaallijn vond ik dan weer iets minder. Het was natuurlijk te verwachten dat Teri dood was, toen Nina met dat pistool achter haar stond.

Maar goed, morgen ga ik in ieder geval deel 1 en 2 van seizoen 2 bekijken, het blijft toch wel een top serie

[Dit bericht is gewijzigd door Chevalric op 25-02-2003 21:32]

pi_8716975
Dat was het dan.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8717023
Fantastisch...*sprakeloos*

en ja, ik had ook al wel een gevoel dat Teri het niet zou overleven (en niet in de eerste plaats om MikeyMO).

Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:34:53 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_8717046
Wat een fantastisch einde voor een fantastische serie!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_8717091
Echt een fantastisch einde! Geen woorden voor... Alleen dat ik deze serie toch zo snel mogelijk op DVD moet hebben.
pi_8717119
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:34 schreef Smeich het volgende:
Ga morgen ook maar de 1e 2 afleveringen van 24 seizoen 2 bekijken. Misschien denk ik toch, dat ze het bij dit ene seizoen hadden moeten houden, had de serie wellicht meer status gegeven.
Wacht maar tot je wat van de 2e serie hebt gezien, nog spectaculairder
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:38:48 #74
46149 __Saviour__
pi_8717140
Ik twijfel wat ik ga doen, of ik ga serie 2 op de BBC volgen of ik wacht tot 'ie op Yorin komt...
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717168
Jawel, seizoen 1 afgelopen.
Hoop dat de echte fans de afgelopen twee afleveringen van seizoen 2 van de BBC hebben opgenomen. Seizoen 2 is namelijk in mijn ogen een stuk spannender en beter.

En Nina is een bitch!

pi_8717220
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel wat ik ga doen, of ik ga serie 2 op de BBC volgen of ik wacht tot 'ie op Yorin komt...
Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:48:03 #77
46149 __Saviour__
pi_8717334
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:41 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Op de BBC heb je geen reclames en geen irri logo's en ondertiteling. En bij sommige kabelboeren is het breedbeeld

Dat zijn wel de voordelen van de BBC ja, maar:
24 is zo heftig en intens dat ik een soort van 'afkoelperiode' wel gewenst vind. Nu gelijk doorgaan met seizoen 2 zou teveel van goede worden denk ik. Daarom overweeg ik om pas over een paar maanden te gaan kijken, als Yorin met seizoen 2 begint.

[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 25-02-2003 21:48]

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717339
Weet iemand al wanneer Yorin het tweede seizoen gaat uitzenden ?
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 21:48:56 #79
46149 __Saviour__
pi_8717355
Volgens mij in september
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717445
In september ja, zou een te grote opgave voor de kijkers zijn om weer 24 weken elke dinsdag op half 9 TV te kijken

Volgende week John Doe, ook een zeer aardige serie.

dinsdag 25 februari 2003 @ 21:54:56 #81
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_8717486
Ik was twee weken geleden heel nieuwsgierig aan het neuzen op internet en kwam daarbij op de serie 1 site. Helaas was die al als "case closed" aangemerkt, oftewel: bij de "personal files" zag ik bij Nina een grote overheidstempel "under investigation" erdoor staan...aaargh dacht ik nog, niet verder kijken! En vervolgens toch wel verder kijken natuurlijk...ik daarna kijken in het dossier Terry Bauer (domdomdom), staat daar een stempel "Deceased"doorheen!!!! AAAAAAARGH "ik ben een beetje dom ja"....en dat twee weken voor het einde op yorin....

Maar goed, toch helemaal top (hoewel niet zo verrassend meer voor mij....duh). En nu lekker die twee afleveringen kijken opgenomen van de BBC en dan...Zondag deel 3 van serie 2!

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:01:42 #82
46149 __Saviour__
pi_8717623
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:03:05 #83
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8717648
Ik heb ze op vakantie alle 24 gekeken (verspreid over 5 dagen ofzo), vond het een erg sterke serie, maar ik heb niet de tijd om 24 weken de dinsdag vrij te houden, laat staan te wachten, dan zakt het allemaal weer weg, en ik vond dat er redelijk wat vaart in de serie zat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_8717668
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zoek een site met een duidelijk overzicht van alle gebeurtenissen en personages van seizoen 1. Weet iemand een goede? Graag een site die met geen woord rept over seizoen 2 aub
www.fox.com/24 en dan doorklikken naar season 1 archive
pi_8717669
Wel, ik ben nu met een website bezig. Niet een ubergrote, maar ik heb verschillende secties. Een sectie over seizoen 1, die dan weer opgedeeld is in een sectie over de afleveringen en personages. Zelfde geldt voor seizoen 2. Verder nog nieuws, dvd en boek informatie. Morgen post ik de link hier.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:05:04 #86
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_8717688
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Uh, ja ik dus! (zie boven )
Dit is er eentje met uur-tot-uur van de BBC (niet te gretig klikken, want ook serie twee, tm deel 2 staat daarop!) http://www.bbc.co.uk/24/episodeupdate/series1.shtml

en voor de veiligheid de directe link van fox naar season 1
http://www.fox.com/24/season1/home.html

Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:07:38 #87
46149 __Saviour__
pi_8717744
Thanx voor die links mensen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_8717848
Wat is die Tony een bikkel zeg. Hij komt toch wel weer terug in het tweede seizoen?
  Donald Duck held dinsdag 25 februari 2003 @ 22:14:52 #89
46149 __Saviour__
pi_8717921

Palmer for President! Bush is echt niks vergeleken met hem

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:43:39 #90
13973 ranja
image means nothing
pi_8718665
Zo, eindelijk weer veilig om in dit topic te kijken...
Jammer dat het niet echt meer spannend was door MickeyMo die het meeste al verteld had....

Ik vind eigenlijk dat er veel te veel plotwendngen in zaten, het bleef maar doorgaan, en dat Nina mol was was dus geen verrassing meer maar wel vreemd, want volgens mij heeft ze in de eerste 22 uur meer goed gedaan dan fout... voor CTU dan.
En inderdaad ook die scene met Jack dat die haar moest doodschieten, ik snap daar niks van... gokte de ontvoerder toen dat Jack dat toch niet zou doen ofzo? Of wist die niet dat Nina een mol was? Dat laatste kan ik me niet voorstellen. En dat lege pistool van Drazen wat afgezaagd.

Ik denk dat seizoen 2 dieper zal induiken op Nina en voor welke organisatie die werkt... dat Jack achter die organisatie aanmoet ofzo. De verhaallijn van Palmer met vrouw en verkiezingen lijkt me nu wel overbodig geworden voor het volgende seizoen.

Ik denk dat ik seizoen 2 wel weer ga kijken, al heb ik nu wel het idee dat er teveel gebeurd is en dat er sommige dingen gewoon niet kloppen.

Oja, en natuurlijk ga ik vanaf nu geen enkel topic waarin MickeyMo post en over iets gaat wat interessant voor mij kan zijn bekijken he. Duidelijk

pi_8718826
In 24: Baanbrekende serie, realtime gefilmd (2nd ) werd dit bericht gepost:
quote:
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning: 1) I agree, Gaines could not have known about Nina. She was obviously there to monitor things for the Drazens, while Jamie was there to monitor things for Gaines. Nina killed her. 2) Tony's comment about how good a liar she was, that was most likely a warning signal. 3) When Tony tried to call secret service to stop Jack in the morning from taking out Palmer, Nina tried to stop him (defending Jack). Really, she was buying time for it to succeed. 4) Nina did help Jack escape the police dragnet, but that's because they wanted to keep him in play. 5) When Jack got the banker guy who was funding Gaines in the 10:00 am hour, she tried to convince him he was innocent and to let him go. Since he was the funding link between the Drazens and Gaines, she knew who the banker guy was. 6) Why did she support Jack with intelligence to get into the Gaines camp in the 11:00 hour? The Drazens had written Gaines off at that point. So Nina needed to get Kim and Teri under her control. Jack rescues them, she follows them to the hospital, and then the move to the "safe house" is on her order. As for the guy in the hospital room - maybe she knew him, maybe she didn't. But when she asked the FBI agents if there were any others, and they said no, she knew it was time to make her move. 7) Nina conveniently leaves the safe house before the hit. 8) Nina is constantly trying to get George to tell Jack about his family. Why? Simple, it keeps him off balance, and makes him more likely to be receptive to some kind of deal. Otherwise he is focused and operating in "shoot first" mode. 9) When Nina calls Palmer, she wasn't trying to help Jack. She was trying to get Alexis freed. 10) She knew they were being tracked when Alexis was freed and told them what they would need to look for. Now even with these supporting points, there are some potential holes. (1) Where is the real Nina Meyers? I can not believe that someone at Nina's level could be invented and inserted into the CTU within a three year period. There must have been a real Nina Meyers that was killed and replaced a month ago, a year ago, or something. Maybe she looked different, or maybe this Nina was altered to look like her. I would certainly like to know. (2) Why did Nina challenge Jack about the card swap with Milo? It seems to me, she would have avoided doing anything if Jack started acting suspiciously (meaning he was under Gaines' control). (3) How long ago was it that Nina trained Alberta? Sounded like it was quite awhile. She was her boss at division. If that's the case, did it happen before or after the Kosovo mission (and was it maybe the "real" Nina I mention in point #1). Well, who knows if these questions will really be answered. Personally, I liked Nina and would have preferred it if someone like Walsh was the bad guy...
Geeft wel interessante informatie over Nina.

En ik heb net de eerste aflevering gekeken van seizoen 2, dat belooft ook een goed seizoen te worden.

dinsdag 25 februari 2003 @ 22:57:35 #92
13973 ranja
image means nothing
pi_8718957
quote:
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning:
Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...

Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.

pi_8719365
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 22:57 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou, interessant stuk, maar het begint niet goed. Alles wat hier gezegd wordt klopt wel, of kan kloppen, maar het is geen bewijs, het is niet zo dat je wanneer je de aflevering van 11-12 uur zit te kijken dat je al kunt bedenken dat dit de redenen van Nina zijn. Het zijn achteraf gemaakte veronderstellingen, niet echt vooraf aanwijzingen en zeker geen bewijs...

Enige wat een aanwijzing zou kunnen zijn is volgens mij (5), het feit dat Nina volhoudt dat die bankier onschuldig is.

Het is inderdaad geen bewijs. Maar als er wél echt bewijs te zien was geweest, had je dus al kunnen zien aankomen dat Nina de mol was. Nu was het een enorme verassing en blijkt dus ook nog eens door bovenstaand stuk dat zij het ook echt kan zijn.

Ik heb liever die enorme verassing dan dat ik het al van te voren had kunnen weten.
Ik wist het nu ook al vantevoren, maar dat is een ander verhaal

dinsdag 25 februari 2003 @ 23:50:55 #94
5590 Robino
pi_8720373
Ok, dat was het dan. Ik vond het einde wel passend voor de serie; gewoon *tjak boem* dit was het, klaar. Geen happy end of zo.
Ik blijf het alleen dom vinden dat Nina opeens zo'n kreng bleek te zijn.

En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoorden

Vooral die laatste was onvergeeflijk

woensdag 26 februari 2003 @ 00:57:45 #95
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_8721702
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien! Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken! Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
pi_8723832
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Tot nu toe alleen maar afl. 1 gezien! Maar ik heb ze allemaal opgenomen en ga ze tijdends de carnaval/krokusvakantie allemaal bekijken! Ik was druk bezig met volgen van oa. Band Of Brothers, X-files, Six Feet Under etc.
dan zou ik dit topic maar niet meer openen als ik jou was
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  woensdag 26 februari 2003 @ 09:34:16 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8724248
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 00:57 schreef -TRIP- het volgende:
Allen zijn infirieur
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8725332
Dat was het dan!
Vond het wel fijn dat er nog wat evidence tegen Nina langskwam anders had ik het allemaal wat mager gevonden... zo was het een goed einde... en tja, jammer voor Teri maar nog een keer 24 uur een angstige/nerveuze/zeurende Teri had ik niet volgehouden...

Seizoen 2 afl. 1 en 2 heb ik op video staan dus die ga ik voor zondag even kijken, en dan zondag volgen op BBC.. niks wachten!

pi_8726474
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef Robino het volgende:
Ok, dat was het dan. Ik vond het einde wel passend voor de serie; gewoon *tjak boem* dit was het, klaar. Geen happy end of zo.
Ik blijf het alleen dom vinden dat Nina opeens zo'n kreng bleek te zijn.

En MikeyMo, nu kan ik eindelijk je vraag van enkele pagina's terug beantwoorden (je vroeg welke spoilers je gaf).
A> Dat Nina de mol was
B> Dat Nina teri ging vermoorden

Vooral die laatste was onvergeeflijk

in het alternative einde blijft ze leven
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:24:38 #100
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8728982
That's All Folks !

Op naar seizoen 2.

DIt is het enige topic waar ik vanaf aflevering 1 in wilde kijken / posten, maar dit is mijn allereerste keer. En zo te lezen was dat de goeie keuze, tjong tjonge wat een spoilers allemaal....

Ik ga dus echt niet de topic van seizoen 2 lezen

En inderdaad, David Palmer zou een goeie president zelf...
Wat dat betreft was Ronald Reagan ook een acteur...

Dennis for president !

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')