Slechts 20% hoger terwijl er vijf keer meer consoles in de huiskamers staan inmiddels.quote:
Gister een clickbait artikel geopend welke als titel had dat bb 60fps op de ps5 pro zou komen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bloodborne in 60fps op die Pro en ik overweeg hem aan te schaffen.
Nothing can push people to enjoy FF7Rquote:
Als dit 10,- kost ergens dan wel. Want X-Men fan.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
I wanna take you for a ride
Geen fans van Marvel vs Capcom 2 hier?Eeuwig zonde, zo'n geweldig leuk spel
Goedkoper sowieso echt niet.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Ja 30,- op relese, 10,- ergens een keer in de store over een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die review voor Marvel vs Capcom verzameling ook gezien maar ik had rond de 30 euro verwacht geen 70.
ik heb ooit de marvel vs capcom 2 remake voor op de ps3 voor 20 euro gekocht. En een vriend van mij de x-men arcadekast collectie voor 500 euro het blijven wel mooie games wat dat betreft. Maar ik zag in de review dat je maar 1 quicksave hebt voor alle zes de games dat is wel een faal van capcom.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 30,- op relese, 10,- ergens een keer in de store over een paar maanden.
Ga toch geen 70 betalen voor zoiets ouds?
Geen enkele denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Voor welke game zou je een PS5 Pro willen kopen?
Ik heb het dan over games die je nog niet hebt uitgespeeld.
gta6quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Voor welke game zou je een PS5 Pro willen kopen?
Ik heb het dan over games die je nog niet hebt uitgespeeld.
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6quote:
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dit 10,- kost ergens dan wel. Want X-Men fan.
Maar meer ga ik voor een soort gameboy achtig spelletje niet uitgeven.
Ik ga de ps5 pro sowieso niet halen. Maar als er dan een game is die ik er op zou willen spelen zou het gta6 zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6
2028 GENOTquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je beter nog jaartje wachten tot PS6
Quicksave voor wat? Arcade mode?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb ooit de marvel vs capcom 2 remake voor op de ps3 voor 20 euro gekocht. En een vriend van mij de x-men arcadekast collectie voor 500 euro het blijven wel mooie games wat dat betreft. Maar ik zag in de review dat je maar 1 quicksave hebt voor alle zes de games dat is wel een faal van capcom.
Op PC is die 35 bij CDKeysquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die review voor Marvel vs Capcom verzameling ook gezien maar ik had rond de 30 euro verwacht geen 70.
Puur voor de nostalgie dus.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.
Alles heeft online met rollback, 2 player modes, single player modes, achievements, alles werkt perfect.
Marvel vs Capcom 2 is sinds de Dreamcast op geen enkel platform beschikbaar geweest. En mensen dachten dat ze het nooit meer zouden zien omdat Disney nu de Marvel licentie in handen heeft.
Met de graphics en gameplay is het daar toch echt wel mee te vergelijken?quote:Gameboy achtige spelletjesCmon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |