Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.quote:
ja hij is officieel aangekondigd gister, 9 november komt die volgens mij uitquote:Op woensdag 11 september 2024 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh las ergens dat hij uitgebracht was ofzo. Misschien alleen de prijs dan bekend gemaakt.
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die prijs, zonder disk drive en stand, kan ik je nu al vertellen dat het ronduit kut is.
Fuckers.quote:
Ge-nie-tenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Drankster het volgende:
Up next: Persona 3 Reload nu de DLC ook uit is en inc. in GamePass.
Ja komen toch geen games uit om te kopenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentiequote:Op donderdag 12 september 2024 09:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Die disc drives scalpen klinkt riskant als je de reacties op de ps5 pro release ziet, zeker als je best een tijd zonder de drive kan gamen itt de ps5?
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
Ach krijg je allemaal refunds voor tochquote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je had ze ook voor concord en dan trots zon grote stapel bij je advertentie
zal mij niks verbazen als daar een asterisk achter staatquote:Op donderdag 12 september 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach krijg je allemaal refunds voor toch
Marvel vs Capcom 2quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Concord geflopt. Star Wars gaat floppen.
Wat is de volgende flop?
Assassin's Creedquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat was diegene met de zwarte samoerai toch?quote:
Fairgame$quote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
het spel dat gemaakt is voor de zwarte bevolking in Japan.quote:
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat ook wel kut verkopen denk ik.
PS5 proquote:Op donderdag 12 september 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de volgende flop?
Dat verdienen scalpers sowieso. Ik houd mijn budget wel open voor wat andersquote:Op donderdag 12 september 2024 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze massaal gescalpt worden en mensen ze niet kwijt raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |