Maar dat is ook omdat de naam Marvel eraan vast zit, bestaande IP, bekende characters.quote:Op maandag 16 september 2024 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun wel
Het probleem is niet dat er niet genoeg spelers zijn die hero based shooters willen spelen. Het spel was gewoon kut
Maakt toch niet zoveel uit wat de reden is? Laat zien dat het probleem niet zozeer hero shooter is. Maar de uitwerking.quote:Op maandag 16 september 2024 17:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat is ook omdat de naam Marvel eraan vast zit, bestaande IP, bekende characters.
Deadlock is van Valve. Daar zit een heel leger van neckbeards achter die alles van Valve als zoete koek happen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt toch niet zoveel uit wat de reden is? Laat zien dat het probleem niet zozeer hero shooter is. Maar de uitwerking.
Deadlock is ook erg groot succes tot nu toe. Is ook geen bestaande IP.
Mijn punt was vooral dat hero based shooters niet zo oversaturated zijn. En die prima een succes kunnen zijn. Moet je alleen wel wat meer doen dan concord deedquote:Op maandag 16 september 2024 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deadlock is van Valve. Daar zit een heel leger van neckbeards achter die alles van Valve als zoete koek happen.
Haha inderdaad. PS3 eindigde uiteindelijk gelijk met de 360 doordat die stopten met games maken. Iets dat Xbox nog steeds niet goed doetquote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gelukkig niet? Wat een kutconsole was dat.
PS5 is al beter door PS4 backlog.
Omdat Marvel en omdat Valve.quote:Op maandag 16 september 2024 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oversaturated valt best mee. Kijk hoeveel mensen die beta van die marvel beta al speelde. En die alpha waar ik de naam ff van kwijt ben. Van steam zelf. Waarom lukt het hun wel
Het probleem is niet dat er niet genoeg spelers zijn die hero based shooters willen spelen. Het spel was gewoon kut
Genoeg pareltjes op de PS3, vooral uit Japanquote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Echt? Ik vind de ps3 op het moment echt fucking nicequote:Op maandag 16 september 2024 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Veranderd er van de rest niks aan.quote:
welke games dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Friday12 het volgende:
Ik speel nu meer op de ps3 dan de ps5
Hey ik ook. Bij vrienden laatst hele avond ps3 games zitten doenquote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Friday12 het volgende:
Ik speel nu meer op de ps3 dan de ps5
Heb je geen PS4 (meer) dan?quote:Op maandag 16 september 2024 21:09 schreef Friday12 het volgende:
De grootste grap was dat ik mijn ps3 vorig jaar verkocht had. Er toch echt spijt van gehad en maar weer terug gekocht!:')
Heb die nog wel maar met ps4 redelijk overbodig. Binnekort moet daar de koelpaste ff vervangen worden dan draait het weer als een zonnetje.quote:
Ssx was wel op zijn piek op ps2quote:Op maandag 16 september 2024 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hey ik ook. Bij vrienden laatst hele avond ps3 games zitten doenSommige kunnen nog best prima mee! Ssx bijvoorbeeld.
Soul caliber was in mijn gedachten wel 2323x beter dan die echt wasDie viel tegen
Meeste plezier met rdr gehad
Ja klopt. Maar moet zeggen dat deel 3 (geloof ik?) ook wel erg leuk nog is op de ps3. Voor ps3 ziet het er echt mooi uit! En gameplay ook nog erg leuk. Maar wel minder dan stricky jaquote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ssx was wel op zijn piek op ps2
Die heb ik ook staan maar eens erin gooienquote:Op maandag 16 september 2024 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar moet zeggen dat deel 3 (geloof ik?) ook wel erg leuk nog is op de ps3. Voor ps3 ziet het er echt mooi uit! En gameplay ook nog erg leuk. Maar wel minder dan stricky ja
Natuurlijk welquote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veranderd er van de rest niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |