Onzin, want hetis al in the works.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Die gaat er alleen komen als mensen dit kopen
Voor X-Men fans is dat niet een shared franchise zoals Marvel vs Capcom, lijkt mequote:Maar de ekte fans weten wat kwaliteits spellen zijn dus
Ook alleen maar omdat het een heruitgave van een oud spel isquote:Een spel waar je eindelijk niet een kut seizoens pas hoeft te kopen van m met alle characters te kunnen spelen
Er zitten 7 spellen in ook Xmen Children of the Atom bv die heeft alleen Xmen charactersquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin, want hetis al in the works.
Dat hangt echt niet af van deze fan service cash grab.
[..]
Voor X-Men fans is dat niet een shared franchise zoals Marvel vs Capcom, lijkt meTenminste, niet voor mj !
[..]
Ook alleen maar omdat het een heruitgave van een oud spel is
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Er is echt geen Xmen game in de maak
Wolverine ja maar das geen Xmen
Denk dat we eerst even moeten wachten of de nieuwe Xmen producties van Marvel in de smaak vallen.quote:
Ik had marvel va capcom 2 op de ps3.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zijn 7 spellen.. De meeste zijn nog nooit voor een modern platform uitgekomen.
Alles heeft online met rollback, 2 player modes, single player modes, achievements, alles werkt perfect.
Marvel vs Capcom 2 is sinds de Dreamcast op geen enkel platform beschikbaar geweest. En mensen dachten dat ze het nooit meer zouden zien omdat Disney nu de Marvel licentie in handen heeft.
Gameboy achtige spelletjesCmon
In de review werd het mooi uitgelegd als je in the Punisher eindelijk tegenover KingPin staat snel saved en vervolgens MvC2 opstart en daar saved ben je de punisher quicksave weer kwijt dat had best beter uitgewerkt mogen worden.quote:
Waarom zou je saven in MvC2? Het enige wat je kan doen is arcade mode tegen de cpu. Daar hoef je toch niet te saven?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de review werd het mooi uitgelegd als je in the Punisher eindelijk tegenover KingPin staat snel saved en vervolgens MvC2 opstart en daar saved ben je de punisher quicksave weer kwijt dat had best beter uitgewerkt mogen worden.
Klopt maar dat is al een console uit 2007quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had marvel va capcom 2 op de ps3.
Marktplaats?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:34 schreef Friday12 het volgende:
Man je zou denken Alien Isolation die kan je zo vinden op disc... Nee dus
2028 zegt volgens mij genoeg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Spiderman 3 is meer een Titel voor de PS6
Cyberpunk 2077quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Voor welke game zou je een PS5 Pro willen kopen?
Ik heb het dan over games die je nog niet hebt uitgespeeld.
Prima lijstje dit. Cyberpunk wacht ik ook constant mee, want een mogelijke PS5 Pro-patch kan dit wel heel vet maken voor de console.quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077
Kingdom Come Deliverance II
Jurassic Park Survival
GTA VI
No Rest for the Wicked
Judas
en dan vergeet ik vast nog wat.
Tetris Foreverquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:33 schreef KingRadler het volgende:
Voor welke game zou je een PS5 Pro willen kopen?
Ik heb het dan over games die je nog niet hebt uitgespeeld.
Eigenlijk alle games op m’n wishlist wel maar voor Kingdom Come 2 wil ik wel all out gaan (en nee @Jimbo, ik koop geen PC)quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima lijstje dit. Cyberpunk wacht ik ook constant mee, want een mogelijke PS5 Pro-patch kan dit wel heel vet maken voor de console.
AC Shadows ook wel zin in.
Star Wars Outlaws had potentie. Zie ik niet echt goed komen met patches in combinatie met Ubisoft.
Alan Wake 2
Black Ops 6
Horizon Forbidden West
GOW Ragnarok (nog niet aangekondigd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |