SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
hatelijk,whatsapp liep te kutten nu een half jaar aan chatgeschiedenis kwijt
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terugquote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?
ga vlinder kapot neuken ofzoquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
backups are for PUSSIES, yall...
Ja, dat soort termen worden hier niet gewaardeerd.quote:
Die melding had ik een paar dagen terug ook bij de web whatsapp, heeft zichzelf zo te zien hier weer opgelostquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
nou zegquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
Mooie Breugel hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
Sweet power, sweet death, your embracequote:
gaat alles ineens stuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
en als kers op de taart lijkt mn vingerafdrukscanner ook dood te zijn, fml
De hel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
wat is de betekenis van dat schilderij Etto?
\o/quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sweet power, sweet death, your embrace
only around you, I feel safe
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan nietquote:
hoe oud is die?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan niet
waarom?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff even 20 min gebeld met mijn oma.
Fucking vermoeiend.
Is ze wel nog beetje bij de pinken?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff even 20 min gebeld met mijn oma.
Fucking vermoeiend.
quote:
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ze wel nog beetje bij de pinken?
Project 2025 uitleggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.
En ik heb ook niks te bespreken joh
https://www.latijnengrieks.com heeft me wel geholpen met de eerste 2 jaar op de middelbare schoolquote:Op donderdag 5 september 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
Is latijn de nieuwe voertaal hier?
nou ja je been? Je aankomende emigratie naar spanje? Wanneer je weer gaat wijnen? Of Trump weer gaat winnen ?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.
En ik heb ook niks te bespreken joh
Nee joh. Ze is veel te normie. Denkt ook dat NOS onpartijdig nieuws brengt.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Project 2025 uitleggen.
Maar dat is wel lastig; ik heb mijn opa en oma nooit echt heel goed gekend omdat ze jong overleden zijn. Die van een ex van mij wel, maar daar was ook niet echt een coherent gesprek mee te voeren.
Gymnasium was niet aan mij besteedquote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.latijnengrieks.com heeft me wel geholpen met de eerste 2 jaar op de middelbare school
Ik heb eik best wel lang Latijn gehad. Geen idee waarom eik, terugkijkend.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nominativus
Genitivus
Dativus
Acusativus
Ablativus
Vocavitus
Volgens mij ken ik ze nog wel
Wat?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je been? Je aankomende emigratie naar spanje? Wanneer je weer gaat wijnen? Of Trump weer gaat winnen ?
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom eet jij latex?
Raar jong ben je toch ook
Eerste 2 jaar gingen me best goed af. Daarna snel bergafwaartsquote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gymnasium was niet aan mij besteed
Heeft me qua taalbegrip best wel wat opgeleverdquote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb eik best wel lang Latijn gehad. Geen idee waarom eik, terugkijkend.
Hmja ms ergens wel al kan ik niet zo snel bedenken waarom.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft me qua taalbegrip best wel wat opgeleverd
Ik heb het wel vaker bij de oorsprong van bepaalde woorden; of zinsopbouw in bepaalde talen die ineens wat logischer lijkt.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmja ms ergens wel al kan ik niet zo snel bedenken waarom.
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je appartement was verkocht toch
Heppie 'm op funda staan?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoor
kan zo concreet worden toch :pquote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoor
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat cobra's in de frituur gooien
Nitraatje erbijquote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hm. Onbewust hier dan msquote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker bij de oorsprong van bepaalde woorden; of zinsopbouw in bepaalde talen die ineens wat logischer lijkt.
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
ontploffingsgevaar in Helmondquote:
Uuuh dat ontploftquote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heppie 'm op funda staan?
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijg nu wat... allemaal rubber en latex
Ben je aan het verzamelen?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijg nu wat... allemaal rubber en latex
Mooie oranje flitsen daar?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie lichtshow van Wodan.
Oranje en witte flitsen. Geen gedonder.quote:
Ja volgens mij zit het ook vrij hoog, want ik zie het hier ook in de vertequote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oranje en witte flitsen. Geen gedonder.
Ik heb mijn kaartjes voor het aankomende rubbergala aan Etto en Vlinder gegeven. Ze hebben er onwijs zin inquote:Op donderdag 5 september 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het verzamelen?
Mag Etto eindelijk ook een keer mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartjes voor het aankomende rubbergala aan Etto en Vlinder gegeven. Ze hebben er onwijs zin in
Ik heb het idee dat het nog op zee hangt. Want ik zie het maar aan een kant.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit het ook vrij hoog, want ik zie het hier ook in de verte
Nou die bui trok redelijk horizontaal over Belgiëquote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het nog op zee hangt. Want ik zie het maar aan een kant.
Ok, over de Westerschelde.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bui trok redelijk horizontaal over België![]()
[ afbeelding ]
Poah daar was ik net nog.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bui trok redelijk horizontaal over België![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit weer heerlijk in m'n vel, dat is even geleden
Tijd voor een weekend waar ik weer helemaal kapot van thuis kom. Moeten we niet hebben dit.
Ik denk dat ik nu ook de truc eindelijk door hebquote:
Bedankt voor deze spreekbeurt.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef UitStraling het volgende:
De toestand van Amerika,
"Mmm, mmm, that’s some tasty chicken" Verrast kijk ik op. Zojuist is de jus van de gekochte gebraden kip bij de kassa pardoes uit de zak gedropen. De boel plakt nu op de grond. Een geurige walm van gegrild vlees en dik vet verspreidt zich door de winkel. Tot plezier van het personeel dat niets om de smeerboel geeft
Het etiket ’nooit antibiotica’ op vlees betekent dat zonder zo’n sticker dieren het wel kregen.
In de vriesvakken liggen zelfs complete schapen. De poten steken gestrekt tegen het glas. Wij komen voor het betaalbare brood. Voor een heel bruin betaal je in Amerika al snel acht à negen dollar.
In producten als cornflakes wordt van alles aan vitamines en ijzers toegevoegd. Slecht of eenzijdig eten wordt zo toch voedzaam.
Klanten (alleen donkere mensen) hebben volle winkelwagens. Waar betalen mensen dat van? Misschien wel gewoon niet. De creditcardschuld in de VS bedraagt 1,1 biljoen dollar. Inderdaad, een één met twaalf nullen. Iedereen leeft op de pof.
Hier is de legging nog altijd razend populair, hoe massaal lijven soms ook zijn die zich in de kleding moeten persen. Broeken hangen onder aan billen, slippers sloffen door winkelpaden. Een man in een rolstoel schuifelt zittend met ministapjes door de zaak, een boodschappenkar voor zich uitduwend. De scootmobiel is in de Verenigde Staten een luxeproduct.
*komt stiekem van achteren aanlopen met een koekenpan*quote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou graag in slaap willen vallen nu.
Dat is dan 7999 ¤.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze spreekbeurt.
Hoezo. Lust ze niet?quote:Op vrijdag 6 september 2024 04:09 schreef datismijnmening het volgende:
Godvertyfus, ik heb inmiddels zoveel restecpa voor ouders met moeilijk etende kinderen.
Kutkat is extreem mager geworden door stress.![]()
![]()
![]()
Ik bestel duur hoogcalorie natvoer.![]()
![]()
Lust ze niet, WTF![]()
![]()
![]()
Volgens twitter is dit gerelateerd aan de holocaust
dat betekend dat je weekend al is begonnenquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmm 🤔 werklaptop heeft geen wifi-verbinding meer. Maar mijn twee mobieltjes wel.
did you try turning it off and on ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmm 🤔 werklaptop heeft geen wifi-verbinding meer. Maar mijn twee mobieltjes wel.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat betekend dat je weekend al is begonnen
quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeej, weekendquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De laptop zelf niet, maar wel de wifi verbroken en opnieuw verbonden, maar dat lost het niet op.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
did you try turning it off and on ?
hij ziet het netwerk wel dus, als je verbonden bent, de netwerk troubleshooter al geprobeerd ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De laptop zelf niet, maar wel de wifi verbroken en opnieuw verbonden, maar dat lost het niet op.
Back to school?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:02 schreef Ama het volgende:
Gisteren best een eind gekomen.
[ afbeelding ]
Want zelfstandig iets uitzoeken is er niet meer bij?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een ITer die me uurtje factuurtje helpt. Dat is zo ideaal joh, achterover hangen en die fixt dan alles.
k deed alles zelf, maar bij sommige toepassingen van Microsoft business blijkt dat iemand die het weet 3 keer sneller is, en het ineens goed inricht.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Want zelfstandig iets uitzoeken is er niet meer bij?
Thuis misschien, maar op je werk: time = money. Zeker als je zelfstandig bent. Dan zou ik het ook door een professional laten doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog even schoonmaken en dan weer naar huis. Vanmiddag vriendin even op bezoek en verder weinig plannen vandaag.quote:
Tijd is geld en het moet goed gebeuren. Dan ga ik ook niet lopen hobbyen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blauwe poppetjes?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:20 schreef Karzai het volgende:
Ik zie smurfen in mijn glazen bol, heel veel smurfen
quote:Wat is smurfen? Het storten van grote bedragen is voor criminelen gevaarlijk, omdat dat opvalt. Daarom verdelen ze een groot bedrag in veel kleine bedragen, die ze na elkaar storten op verschillende rekeningen en overmaken naar een andere rekening of rekeningen. Dat heet 'smurfen'.
Flex flex flexquote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Vergeten te melden, kut.
Rond 19:45 is m'n airco aan gegaan @:4EverBlackEyed
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb nu een muffin @:4EverBlackEyed
Ik begin echt leip te worden van die verschillen. Kan er echt niks mee.quote:
Zag op het nieuws dat dit weekend weer de havendagen zijn in Rotterdam, ga je een kijkje nemen?quote:
Ik ga weer naar bed, de groetjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
No sittin' down on your butt
The world don't owe you
No sittin' down in a rut
I wanna show you
Don't waste your energy
On makin' enemies
Just take a deep breath
And work your way up
Ik heb nog nooit een gat geboord.quote:
Ik zit al op 25.000 gaten als het niet meer is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gat geboord.
Denk ik.
Sure.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al op 25.000 gaten als het niet meer is.
yes maar dat kan ik eigenlijk al vanaf mijn balkonquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zag op het nieuws dat dit weekend weer de havendagen zijn in Rotterdam, ga je een kijkje nemen?
Dit is een goede tip.quote:
Is de herfst ooit weggeweest, op die paar bloedhete dagen na?quote:
Nee maar ik ben ze even vergeten door vakantie en die paar laatste mooie dagen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de herfst ooit weggeweest, op die paar bloedhete dagen na?
Nou, welkom terug in de realiteitquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee maar ik ben ze even vergeten door vakantie en die paar laatste mooie dagen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je gesmolten gezicht?
Wat gebeurt er met je verzameling als je er niet meer bent, heb je daar iets voor geregeld?quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Spend like an Egyptian
![]()
[ afbeelding ]
45 dollar eraf gepingeld
Gezellig onderwerp hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je verzameling als je er niet meer bent, heb je daar iets voor geregeld?
Dankjequote:Op vrijdag 6 september 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, welkom terug in de realiteit
Al is lopen in een mooi herfstbos ook wel leuk![]()
Tussen de buien door
Ik verkoop de boel gewoon weer voor die tijd. Soort pensioenvoorziening.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je verzameling als je er niet meer bent, heb je daar iets voor geregeld?
Kan niet altijd gezellig zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezellig onderwerp hoor
[..]
Dankje
Ja maar het is dan 1 grote smurrieDan wil ik ook echt zo'n Amerikaanse herfst. Gekleurde blaadjes, mooi zonnetje en nog mooie temperaturen. Ipv die eeuwige regen hier.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
KWAAK KWAAK KWAAK KWAAK
Als zachtjes kwakende kikkers in een snelkookpan.
Oh ja, dat is wel slim.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verkoop de boel gewoon weer voor die tijd. Soort pensioenvoorziening.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Dit benauwde PM2.5 weer heeft de gemiddelde Nederlander en inwoner van het Ruhrgebied 15 levensjaren gekost en dan nog zit iedereen te zemelzeiken om meer warme dagen![]()
Ik ben niet een van die mensen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
Dit benauwde PM2.5 weer heeft de gemiddelde Nederlander en inwoner van het Ruhrgebied 15 levensjaren gekost en dan nog zit iedereen te zemelzeiken om meer warme dagen![]()
Aftellen tot verjaardagen, sinterklaas en kerstquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Besef... het is alweer september
![]()
![]()
Al een tijdje ook hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Besef... het is alweer september
![]()
![]()
en dan weer bijna ZOMERquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aftellen tot verjaardagen, sinterklaas en kerst
Sintsnoepgoedquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bijna een weekquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
die laat ik hierquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je de schaatsen ook mee naar Thailand of laat je die hier?
Bijna lang genoeg voor jou om een keer uit bed te komen en op de kalender te kijkenquote:
Dat je het overleefd hebtquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
Lol was de enige op het fietspad net zonder elektrische fiets of fatbike.
Ik heb ook gewoon nog een normale fietsquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
Lol was de enige op het fietspad net zonder elektrische fiets of fatbike.
ja das de bedoelingquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:47 schreef Karzai het volgende:
Dat ga jij allemaal missen straks in thailand
Oke.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna lang genoeg voor jou om een keer uit bed te komen en op de kalender te kijken
Stripjes aan de kant leggen en in de vrije tijd een oplossing voor kanker, honger en oorlog bedenkenquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:42 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog wel een aantal boeken en stripboeken die ik nog kan lezen in mijn vakantie
[ afbeelding ]
Hier in Emmen ben je dan wel uniek.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon nog een normale fiets
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
maar gun jullie wel een elfstedentocht deze winter en heel veel sneeuw en kou en zo
dat zou nog eens lekker zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
maar gun jullie wel een elfstedentocht deze winter en heel veel sneeuw en kou en zo
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Dit is alleen leuk voor boeren, mensen zonder werk en wielrenners.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik voel meer voor een Beaufort. Met mayo en pindaquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar om nou over pm2 weer te praten.
Kun je ook zeggen: wat een graden Celsius weer vandaag hè?
Daar heeft guust wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stripjes aan de kant leggen en in de vrije tijd een oplossing voor kanker, honger en oorlog bedenken
quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is alleen leuk voor boeren, mensen zonder werk en wielrenners.
Die ken ik dan weer niet, is dat een subsoort?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spruitjesboeren toevallig ?
Je kent Henk Angenent toch wel?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, is dat een subsoort?
Henk Angenent is spruitjesboer...quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, is dat een subsoort?
Ja, dan zegt ie dat de IP configuratie niet goed is. Maar kan dat vervolgens niet oplossen. En ik heb ook geen idee hoe ik dit kan oplossen. Ik heb nu de Ethernet-kabel erin gestoken, zodat ik wel gewoon internet heb en verder kan met mijn werk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hij ziet het netwerk wel dus, als je verbonden bent, de netwerk troubleshooter al geprobeerd ?
vroeger was dat kut, tegenwoordig werkt dat best goed voor vage problemen
nou wil ik jou niet horen over dat je gaat schaatsen danquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is alleen leuk voor boeren, mensen zonder werk en wielrenners.
Weet niet of je daar bang voor moet zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wil ik jou niet horen over dat je gaat schaatsen dan
Doe eens.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer aan het werk hoor keinders
Eten we spruitjes vandaag?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Henk Angenent is spruitjesboer...
Nee, maar die zijn wel lekkerquote:
Gaat al wat beter, stem klinkt nog wat raarquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je gesmolten gezicht?
Voel jij je daar ook een buitenlander of meer een insider al ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
oud en nieuw vieren ze natuurlijk ook en kerst vieren ze voor de buitenlanders
jawelquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen winter dan heb je dat ook niet
buitenlanderquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voel jij je daar ook een buitenlander of meer een insider al ?
heiligschennisquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel![]()
je kan prima kerstverlichting in een palmboom hangen
gewokt met een pittig sausje en wat crushy spekjes?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn wel lekker
Alleen dan nog wat meer eten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:16 schreef mschol het volgende:
kerst zonder vrieskou en eventueel sneeuw is geen kerst maar gewoon een normale doordeweekse dag
*Stuurt caafs naar NHquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
!!!
Ja kan, meestal eet ik ze gewoon naturel met wat roomboter, zout en nootmuskaatquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewokt met een pittig sausje en wat crushy spekjes?
Vreselijk van die landen die hun eigen gewoonten aanpassen aan gelukzoekers uit andere delen van de wereld. Zelfs Thailand is woke.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
oud en nieuw vieren ze natuurlijk ook en kerst vieren ze voor de buitenlanders
nootmuskaat raak ik maar zelden aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan, meestal eet ik ze gewoon naturel met wat roomboter, zout en nootmuskaat
Jaaaaaah kom we gaan ons ook lekker aanpassen, vrouwen zijn kut en vies en minderwaardig, we schoppen alle varkens de Noordzee in en we gooien alle flikkers en mannen in bloemetjesjurken al brandende van de flat afquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreselijk van die landen die hun eigen gewoonten aanpassen aan gelukzoekers uit andere delen van de wereld. Zelfs Thailand is woke.
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nootmuskaat raak ik maar zelden aan.
Mijn brein associeert dat alleen met kapotgekookte bloemkool
Kost moeiteeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Nootmuskaat is heerlijk, wel vers gemalen, dan izzie veel warmer
ik airfry mijn bloemkool tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Ik vind het wel lekker
Zo hipquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik airfry mijn bloemkool tegenwoordig
Durfde bijna niet te klikken op het linkjequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.kulina.nl/mol(...)5-cm-madras-peugeot/
Nog met kruiden eroverheen ofzo?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik airfry mijn bloemkool tegenwoordig
Ik zie alleen madras en peugeot en twijfelquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.kulina.nl/mol(...)5-cm-madras-peugeot/
Kulina.nl is heel wat veiliger dan Instagram.comquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie alleen madras en peugeot en twijfel
Ik kan dit bevestigenquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kulina.nl is heel wat veiliger dan Instagram.com
quote:In het noorden van Nederland boog een politierechter zich donderdag over een opmerkelijke zaak. Een man liet zich in een kartonnen doos bezorgen bij zijn ex in Heerenveen. ‘Ik wist niet hoe ik anders binnen kon komen om mijn spullen op te halen’, verdedigde de 33-jarige man zich volgens de Leeuwarder Courant. Hij wordt verdacht van onder meer stalking.
neequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou jij zo'n enorm pakket accepteren als je het niet verwacht?
Hey, misschien krijgt ze regelmatig een cadeautje.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou jij zo'n enorm pakket accepteren als je het niet verwacht?
.hoIquote:
eerst wat olie en sriracha, dan zout, peper, knoflookpoeder en kerrie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog met kruiden eroverheen ofzo?
Ja, dat zou kunnen. Die man was kennelijk ook bezorgd wat er met het fornuis gebeurde:quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, misschien krijgt ze regelmatig een cadeautje.
Misschien was dat een eerder cadeautje.quote:De vrouw liet na het incident met de doos een camera in haar woning plaatsen, zo werd tijdens de zitting duidelijk, meldt de Leeuwarder Courant. Daarop was volgens justitie te zien hoe de man eind mei drie keer de woning van de vrouw bezocht. Bij een van die bezoekjes plaatste hij een tracker achter het fornuis.
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst wat olie en sriracha, dan zout, peper, knoflookpoeder en kerrie.
En na het fryen nog wat groene kruiden
Nam de vrouw dat fornuis mee naar dates zodat hij haar zo dan kan volgen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
Misschien was dat een eerder cadeautje.
Nu is 'ie dus beide betekenissen van bezorgd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Die man was kennelijk ook bezorgd wat er met het fornuis gebeurde:
[..]
Knofjequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n airfryer ziet eruit alsof er een beest in is gecremeerd.
*side eyedquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
mijne is langzaam aan vervanging toe. het handvat voelt aan alsof ik 1 dezer dagen alleen het handvat naar buiten trek zonder het mandje er aan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Slim hè?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam de vrouw dat fornuis mee naar dates zodat hij haar zo dan kan volgen?
KIIEEEEEEEEPnuggets?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Waar verwacht ie dat het fornuis allemaal heen gaat?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Die man was kennelijk ook bezorgd wat er met het fornuis gebeurde:
[..]
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:50 schreef Haags het volgende:
@:karzai ajax heeft tegen de winterstop slechts 3 competitie wedstrijden gespeeld als de politie blijft staken.
Oh ja, dat zal het zijn. Ik date nooit, dus ik heb hier geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam de vrouw dat fornuis mee naar dates zodat hij haar zo dan kan volgen?
"alsof"quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
wat een idioot zegquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
oh die heb ik ook nog voor je. alleen niet zo schoon als de magnetronquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hadden we dezelfdequote:Op vrijdag 6 september 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die heb ik ook nog voor je. alleen niet zo schoon als de magnetron
veel plezier essiquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:19 schreef essnhills het volgende:
Wij vertrekken zo richting Drenthe. 150 bloemen mee
Vandaag wordt er nog vanalles opgebouwd. De tent staat al wel.
Ik ga alleen de bloemen schikken in boeketten en chillen voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |