SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
hatelijk,whatsapp liep te kutten nu een half jaar aan chatgeschiedenis kwijt
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terugquote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?
ga vlinder kapot neuken ofzoquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
backups are for PUSSIES, yall...
Ja, dat soort termen worden hier niet gewaardeerd.quote:
Die melding had ik een paar dagen terug ook bij de web whatsapp, heeft zichzelf zo te zien hier weer opgelostquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
nou zegquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
Mooie Breugel hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
Sweet power, sweet death, your embracequote:
gaat alles ineens stuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
en als kers op de taart lijkt mn vingerafdrukscanner ook dood te zijn, fml
De hel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
wat is de betekenis van dat schilderij Etto?
\o/quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sweet power, sweet death, your embrace
only around you, I feel safe
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan nietquote:
hoe oud is die?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan niet
waarom?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff even 20 min gebeld met mijn oma.
Fucking vermoeiend.
Is ze wel nog beetje bij de pinken?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff even 20 min gebeld met mijn oma.
Fucking vermoeiend.
quote:
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ze wel nog beetje bij de pinken?
Project 2025 uitleggen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.
En ik heb ook niks te bespreken joh
https://www.latijnengrieks.com heeft me wel geholpen met de eerste 2 jaar op de middelbare schoolquote:Op donderdag 5 september 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
Is latijn de nieuwe voertaal hier?
nou ja je been? Je aankomende emigratie naar spanje? Wanneer je weer gaat wijnen? Of Trump weer gaat winnen ?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ze hoort niet meer zo goed. En ik praat van mijzelf best wel zachtjes.
En ik heb ook niks te bespreken joh
Nee joh. Ze is veel te normie. Denkt ook dat NOS onpartijdig nieuws brengt.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Project 2025 uitleggen.
Maar dat is wel lastig; ik heb mijn opa en oma nooit echt heel goed gekend omdat ze jong overleden zijn. Die van een ex van mij wel, maar daar was ook niet echt een coherent gesprek mee te voeren.
Gymnasium was niet aan mij besteedquote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.latijnengrieks.com heeft me wel geholpen met de eerste 2 jaar op de middelbare school
Ik heb eik best wel lang Latijn gehad. Geen idee waarom eik, terugkijkend.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nominativus
Genitivus
Dativus
Acusativus
Ablativus
Vocavitus
Volgens mij ken ik ze nog wel
Wat?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je been? Je aankomende emigratie naar spanje? Wanneer je weer gaat wijnen? Of Trump weer gaat winnen ?
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom eet jij latex?
Raar jong ben je toch ook
Eerste 2 jaar gingen me best goed af. Daarna snel bergafwaartsquote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gymnasium was niet aan mij besteed
Heeft me qua taalbegrip best wel wat opgeleverdquote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb eik best wel lang Latijn gehad. Geen idee waarom eik, terugkijkend.
Hmja ms ergens wel al kan ik niet zo snel bedenken waarom.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft me qua taalbegrip best wel wat opgeleverd
Ik heb het wel vaker bij de oorsprong van bepaalde woorden; of zinsopbouw in bepaalde talen die ineens wat logischer lijkt.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Hmja ms ergens wel al kan ik niet zo snel bedenken waarom.
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je appartement was verkocht toch
Heppie 'm op funda staan?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoor
kan zo concreet worden toch :pquote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me leuk, maar er is niks concreet hoor
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat cobra's in de frituur gooien
Nitraatje erbijquote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hm. Onbewust hier dan msquote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker bij de oorsprong van bepaalde woorden; of zinsopbouw in bepaalde talen die ineens wat logischer lijkt.
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
ontploffingsgevaar in Helmondquote:
Uuuh dat ontploftquote:Op donderdag 5 september 2024 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heppie 'm op funda staan?
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijg nu wat... allemaal rubber en latex
Ben je aan het verzamelen?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijg nu wat... allemaal rubber en latex
Mooie oranje flitsen daar?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie lichtshow van Wodan.
Oranje en witte flitsen. Geen gedonder.quote:
Ja volgens mij zit het ook vrij hoog, want ik zie het hier ook in de vertequote:Op donderdag 5 september 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oranje en witte flitsen. Geen gedonder.
Ik heb mijn kaartjes voor het aankomende rubbergala aan Etto en Vlinder gegeven. Ze hebben er onwijs zin inquote:Op donderdag 5 september 2024 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het verzamelen?
Mag Etto eindelijk ook een keer mee.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartjes voor het aankomende rubbergala aan Etto en Vlinder gegeven. Ze hebben er onwijs zin in
Ik heb het idee dat het nog op zee hangt. Want ik zie het maar aan een kant.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zit het ook vrij hoog, want ik zie het hier ook in de verte
Nou die bui trok redelijk horizontaal over Belgiëquote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het nog op zee hangt. Want ik zie het maar aan een kant.
Ok, over de Westerschelde.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bui trok redelijk horizontaal over België![]()
[ afbeelding ]
Poah daar was ik net nog.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bui trok redelijk horizontaal over België![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit weer heerlijk in m'n vel, dat is even geleden
Tijd voor een weekend waar ik weer helemaal kapot van thuis kom. Moeten we niet hebben dit.
Ik denk dat ik nu ook de truc eindelijk door hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |