Heb jij een bullshitbaanquote:
Gedeeltelijk wel. Business zou wel stoppen met draaien als ik sommige dingen niet zou doen. Maar ook genoeg nutteloze rapportjes waarvan ik me afvraag om ze uberhaupt gelezen wordenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk altijd maar zo: als het waarde toevoegt, voegt het waarde toe
Het punt is juist dat heel veel banen geen waarde toevoegen.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Precies, dat bepalen wij lekker zelf.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel veel mensen ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het punt is juist dat heel veel banen geen waarde toevoegen.
Lekker maat, gun het je.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:23 schreef Playboy69 het volgende:
ze was in slaap gevallen op de bank
straks videobellen
ultra horse
Waarom zou iemand betaald worden om geen waarde toe te voegen? Moet alle uitgaven die een manager doet niet kostenefficiënt zijn?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het punt is juist dat heel veel banen geen waarde toevoegen.
Nou ben benieuwd hoe dit weer niet gaat gebeuren!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:23 schreef Playboy69 het volgende:
ze was in slaap gevallen op de bank
straks videobellen
ultra horse
Kijk de videoquote:Op donderdag 5 september 2024 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou iemand betaald worden om geen waarde toe te voegen? Moet alle uitgaven die een manager doet niet kostenefficiënt zijn?
Zondag datequote:Op donderdag 5 september 2024 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoe dit weer niet gaat gebeuren!
Heb een stukje gezien en vond het een beetje hak op de tak. Maar ik zal hem even uitgebreid bekijkenquote:
Lekker broquote:
Het is gewoon pestgedrag Ama. Laten wij daar bovenstaanquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Ama het volgende:
Jammer dat deze SC ook weer over is genomen door kneusjes.
Blijf je toch lekker weg? Niemand gaat je missen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Ama het volgende:
Je hebt niet door zeker dat je daar zelf ook tussen hoortquote:Op vrijdag 6 september 2024 08:03 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |