quote:
Faxie!quote:
Maar daarna is het weekendquote:Op vrijdag 6 september 2024 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag twee uur therapie. Geen zin in
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 06:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar daarna is het weekend
quote:Op vrijdag 6 september 2024 06:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Faxie!
FT Superion eindelijk compleet
Het is wel een beest hoorquote:
Wakker worden!!quote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch uiteindelijk een fijne dag geworden
Hoi jijquote:
quote:
Jezus.quote:Op maandag 9 september 2024 13:57 schreef Q. het volgende:
Maar goed, geen tijd om om de katten te janken want mn vader gaat ook steeds sneller achteruit, dat zal geen maand meer duren.
Oh mijn god wat ontzettend naarquote:Op maandag 9 september 2024 13:57 schreef Q. het volgende:
Maar goed, geen tijd om om de katten te janken want mn vader gaat ook steeds sneller achteruit, dat zal geen maand meer duren.
Ja, het is goed stom allemaal. Thanx.quote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god wat ontzettend naar
Heel erg veel sterkte...
Echt. En ook allemaal in een paar maanden. Ben ik zometeen binnen een half jaar zowel mn vader als mn beide katten die ik al 16 jaar had kwijt.quote:
Dat is super veel...quote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt. En ook allemaal in een paar maanden. Ben ik zometeen binnen een half jaar zowel mn vader als mn beide katten die ik al 16 jaar had kwijt.
Wat enorm kut.quote:Op maandag 9 september 2024 13:57 schreef Q. het volgende:
Bro...quote:Op maandag 9 september 2024 13:57 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2024 13:57 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |