Ik ga er toch vanuit dat die beste jongen dat weetquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan via google maps de route bepalen en dan instellen vertrekken op x beste vlaming
Geen commentaarquote:Op donderdag 5 september 2024 19:01 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat die beste jongen dat weet
Dat weet ik, maar ik dacht ik vraag het op FOK! Misschien neemt iemand die route en kan hij zijn ervaring delen met mij in dit topicquote:Op donderdag 5 september 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan via google maps de route bepalen en dan instellen vertrekken op x beste vlaming
Komt naar mijn idee meestal wel in de buurt al kan er altijd een ongeluk gebeuren of zo
Er zullen wel weer allemaal grappige reacties komen dat de trein voor proleten is enzo, maar naar Schiphol is dat bijna altijd een van de meest comfortabele opties. De vertrekhal staat letterlijk bovenop het treinstation.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:04 schreef Socios het volgende:
Pak de trein van Antwerpen Centraal naar Schiphol Airport.
Dit is op zichzelf waar, maar vanuit Antwerpen ben je wel aangewezen op de vrij storingsgevoelige IC Brussel-Amsterdam.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:28 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er zullen wel weer allemaal grappige reacties komen dat de trein voor proleten is enzo, maar naar Schiphol is dat bijna altijd een van de meest comfortabele opties. De vertrekhal staat letterlijk bovenop het treinstation.
Je kan iemand ook in Bergen Op Zoom of Roosendaal op de trein zetten.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is op zichzelf waar, maar vanuit Antwerpen ben je wel aangewezen op de vrij storingsgevoelige IC Brussel-Amsterdam.
Nee, maar niemand vroeg er om. Hij wil om welke reden dan ook met de auto, dus reageer dan daar gewoon op.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:28 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er zullen wel weer allemaal grappige reacties komen dat de trein voor proleten is enzo, maar naar Schiphol is dat bijna altijd een van de meest comfortabele opties. De vertrekhal staat letterlijk bovenop het treinstation.
Hij vraagt de beste manier om naar Schiphol te komen. Nergens in de OP staat expliciet dat het enkel en alleen met de auto mag zijn. Dan is het voorstel om ook over de trein na te denken helemaal niet zo slecht hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2024 02:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee, maar niemand vroeg er om. Hij wil om welke reden dan ook met de auto, dus reageer dan daar gewoon op.
Als jij vraagt waar je het beste vlees kan halen raad ik je ook niet de bakker om de hoek aan.
De treinen rijden niet over de in de OP genoemde snelwegen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:01 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hij vraagt de beste manier om naar Schiphol te komen. Nergens in de OP staat expliciet dat het enkel en alleen met de auto mag zijn. Dan is het voorstel om ook over de trein na te denken helemaal niet zo slecht hoor.
Geen idee waarom je daar zo zuur op reageert. Ben je ooit gedumpt door iemand die conducteur was?
Ik heb het gered: Behoorlijk vlotjes verlopen om naar Schiphol te gaan. De spits viel echt mee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:02 schreef over_hedge het volgende:
Via google maps kan je kijken. Ook via de waze app. Die vind ik vaak wel stuk beter dan google. https://www.waze.com/nl/live-map/
oh nvm. Dit topic is van gister dus je zou ondertussen er al moeten zijn
dus ts hoe ging het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |