In een wereld waar ‘machtige’ mannen steeds meer zeggenschap krijgen in de zelfbeschikking van vrouwen vind ik dat het er niet dik genoeg bovenop kan liggen. Zeker nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:58 schreef Nexum het volgende:
Ik heb 0 moeite met vrouwelijk sex appeal maar ik word zo onpasselijk van dit nummerhet ligt er veels te dik boven op
En nu ook Frankrijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef Momo het volgende:
Ondertussen is Finland België voorbij bij de bookies
Ach welnee, Ich Komme is niet een nummer voor de top-3. En Mans is ook geen Loreen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:58 schreef Nexum het volgende:
Nou daar gaan we weer hoor jongens, Zweden vs Finland
Er waren schijnbaar politici die er een mening over hebben. Te sexy inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:43 schreef Rebel- het volgende:
Kan iemand uitleggen welke kritiek er in Finland komt op Erika? Te sexy? Ik zie haar Insta en maak er uit op dat ze ergens commentaar op krijgt.
Dank voor de uitleg. Ik had nog wat extra info erin gezet voor ik je post zag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Er waren schijnbaar politici die er een mening over hebben. Te sexy inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |