SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Al die Engelse termen in de Nederlandse zinnen.quote:
je weet dat die bangalijsten ook gemaakt werden door studenten?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?
Oh.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is die andere film waar de nerds "wraak" nemen.
Ballie, komm, come onquote:Op donderdag 5 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Er is een jongen die daar woont waar ik welles oog contact mee heb. En hij is heel vaak alleen. Maar die heeft misschien ook wel een vriendin
geloof dat die duits is
watquote:Op donderdag 5 september 2024 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ballie, komm, come on
Steh auf - bitte, du wirst ganz naß
open er een topic overquote:Op donderdag 5 september 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klacht: ik kreeg geen beloning van PlayStation stars programma terwijl ik een game heb gekocht.
Van alles wat, maar dit is weer zo'n geval waarbij je rationeel meteen snapt dat je zoiets niet doet maar zo gaat het irl niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, dit zijn volwassenen toch?
De hele dag of werkdag?quote:Op donderdag 5 september 2024 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi weer. Van mij mag de dag wel om zijn ook.
jij was er nog niet klaar mee?quote:
vergeet 4e niet te taggenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem maar even een colaatje. Weer eens wat anders dan al dat bubbeltjeswater. Word je ook een beetje flauw van af en toe.
ik heb straks een flap @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 5 september 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die ongein hebben we gehad nu
tevens bij Hallo Jumboquote:Op donderdag 5 september 2024 14:54 schreef Karzai het volgende:
bapoa broodjes in de aanbieding bij DIRK @:4EverBlackEyed
hoeveel kosten ze daar?, bij dirk, 59 centquote:Op donderdag 5 september 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
geen zin meer
[..]
tevens bij Hallo Jumbo
even langs de slager gaan danquote:Op donderdag 5 september 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier heerlijk warm en zonnig inmiddelsEens zien wat er nog aan BBQ substraat is.
Hmm een paprika en een pakje halloumi
WAS UW HANDEN STUKquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ineens verkouden, ofzoiets. Zo'n snotneus en veel niezen
niet naar gekekenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoeveel kosten ze daar?, bij dirk, 59 cent
beterschapquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Hooikoortsquote:Op donderdag 5 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en nog een pakje kebab spiesjes. Uit mei. Mag ook weleens op. Maar ja, geen knoflooksaus meer. Toch even naar de wink0lt lopen zo dus.quote:
Die tekens voor mannen- en vrouwentoilet.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
appel heeft zijn wel prio's op orde
[ afbeelding ]
zou in de sc passen
eerste plaatje kan de ceo niet eens goed tellenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die tekens voor mannen- en vrouwentoilet.
Tbf het is een kikker.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerste plaatje kan de ceo niet eens goed tellen
ohquote:Op donderdag 5 september 2024 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan ze wereldwijd bekend om.
"KWAARK schat ik ga nu drie eitjes leggen!"quote:
Kan Solo je mooi meehelpen nu hij in de fokgevangenis zit.quote:
ik weet het niet meer zo goedquote:Op donderdag 5 september 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind de latere films eigenlijk leuker.
quote:
ik ben aan het dansen heur, heb deze nu opstaanquote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Waarom dansen we hier zo weinig, en doen we weinig blij en losgaan whieee (oke dit laatste verzin ik)
Ik hoor in het wild gewoon weinig muziek waar ik écht blij van word.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Waarom dansen we hier zo weinig, en doen we weinig blij en losgaan whieee (oke dit laatste verzin ik)
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben aan het dansen heur, heb deze nu opstaan
oh echt?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor in het wild gewoon weinig muziek waar ik écht blij van word.
Omdat ik erg introvert ben.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
ja want ik ben extravert ofzo?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik erg introvert ben.
Over andere mensen heb ik geen verklaring.
Nep blij lukt me niet.quote:
En deze anders? Vind ik altijd heel zomersquote:Op donderdag 5 september 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik word echt heel enthousiast van bijv. una paloma blanca maar dat luister ik niet thuis ofzo
Oke, soms. Nu. Even.
Naam herken ik niet, even luisterenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En deze anders? Vind ik altijd heel zomers![]()
De Spaanse Jannes?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En deze anders? Vind ik altijd heel zomers![]()
Jaaa, wel heeel zomers maar vind hem persoonlijk minder uitnodigend voor dansjes/blij gedrag omdat ik de tekst niet versta en niet mee kan lallenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Is van 2010 geloof ikMaar ja zomers is zomers
Oh okeequote:Op donderdag 5 september 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, wel heeel zomers maar vind hem persoonlijk minder uitnodigend voor dansjes/blij gedrag omdat ik de tekst niet versta en niet mee kan lallen![]()
moet nu zo hard lachen om die titelquote:Op donderdag 5 september 2024 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan deze maarOok Spaans. Of helemaal geen taal soms
![]()
Ja die ene is weggeblazenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Is earth & fire een andere band dan earth, wind & fire?niet dezelfde band met mindere bezetting ofzo?
Nee zijn blijkbaar twee totaal verschilende bands volgens WIkipediaquote:Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Is earth & fire een andere band dan earth, wind & fire?niet dezelfde band met mindere bezetting ofzo?
interessantquote:Op donderdag 5 september 2024 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zijn blijkbaar twee totaal verschilende bands volgens WIkipedia
Banaan mango ananas roomquote:
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 5 september 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
interessantmuziek klinkt ook echt heeel anders dus wel logisch
maar ik wist het toch niet
Wil je er ook 1?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Oehh, essie die ijsjes uit gaat delen?
Het is ook zomersquote:
ADIOS LE PIEMOLquote:Op donderdag 5 september 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, wel heeel zomers maar vind hem persoonlijk minder uitnodigend voor dansjes/blij gedrag omdat ik de tekst niet versta en niet mee kan lallen![]()
Ja de 1e is NL (van Jerney Kaagman toen ze er nog normaal uitzag) en de 2e US dat waren 15 soulnegerts in een band die allemaal heeeeel hoog konden zingen (quote:Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Same, zou ik ook echt grappig vindenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook nietnam eigenlijk aan dat er eentje weggegaan of bij gekomen was of zo
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:23 schreef Crack_ het volgende:
mag het?quote:
die eerste is zelfs uit Nederland?!!?!? Wowwwquote:Op donderdag 5 september 2024 15:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja de 1e is NL (van Jerney Kaagman toen ze er nog normaal uitzag) en de 2e US dat waren 15 soulnegerts in een band die allemaal heeeeel hoog konden zingen () En 1 van die zangerts ging toen met Phil Collins zingen
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook nietnam eigenlijk aan dat er eentje weggegaan of bij gekomen was of zo
*blij dansje heppie peppiequote:
Ja ik heb me er gewoon nooit in verdiept, kan hequote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 5 september 2024 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar jij bent gewoon zijn leeftijd![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die eerste is zelfs uit Nederland?!!?!? Wowwwoke ik weet niks
nice!!
Hij is bijna net zo oud als jij en ik bij elkaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb echt geen idee
hoe oud die man is bedoel ik
Maar komt vast wat meer in de buurt dan mijn leeftijd
Hahahahahah, godverdommequote:Roberto Alfonso Farrell werd in 1949 geboren op Aruba. Na omzwervingen als zeeman werd hij in 1976 door de Duitse producer Frank Farian gevraagd als voorman van Boney M. Later werd bekend dat hij helemaal niets zelf had gezongen en alleen had geplaybackt.
UPB komt uit '75. You do the mathquote:Op donderdag 5 september 2024 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb echt geen idee
hoe oud die man is bedoel ik
Maar komt vast wat meer in de buurt dan mijn leeftijd
wat leukquote:Op donderdag 5 september 2024 15:56 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is Jerney Kaagman.
Ze maakten lange tijd eerst totaal andere muziek dan het Weekend waar veel mensen ze van kennen.
18 minuten lang
oh lolquote:Op donderdag 5 september 2024 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als jij en ik bij elkaar.
pufpufquote:Op donderdag 5 september 2024 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
UPB komt uit '75. You do the math
*Krekkie ijsje geeftquote:Op donderdag 5 september 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag het?dan graag
[..]
die eerste is zelfs uit Nederland?!!?!? Wowwwoke ik weet niks
nice!!
*Karzai ook een ijsje geeftquote:Op donderdag 5 september 2024 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, krijg jij een kippenpootje straks
Ik begin bij deel 1 tot deze af is en als ik weer keer nieuw Harry Potter LEGO heb ga ik verder waar ik was.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het niet meer zo goedheb ze voornamelijk gezien toen ik zelf kind was, of iig jong
wel weer leuk om eens te kijkenga je ze allemaal weer kijken?
Het hoeft niet in 1 dag af te zijn.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan Solo je mooi meehelpen nu hij in de fokgevangenis zit.
nicequote:Op donderdag 5 september 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin bij deel 1 tot deze af is en als ik weer keer nieuw Harry Potter LEGO heb ga ik verder waar ik was.
Weekend werd mede bekend omdat ze in die tijd vrijwel altijd optrad met een soort (leren) broekpakken met aan de voorkant een rits van haar kin tot haar navel, en vermoedelijk BH-loosquote:Op donderdag 5 september 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat leuk![]()
En het was oprecht leuke muziek! Het nummer 'weekend' ken ik inderdaad ook, maar ja, had dus geen idee dat het Nederlands was ook niet dat het van mevrouwtje kaagman was. Die ken ik namelijk ook, als jurylid van idols en daar komt ze niet zo best uit de bus.
Leuke achtergrond info dit
de radio stond en staat bij mijn ouders vrijwel altijd aanquote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Was er bij jullie thuis vroeger veel muziek aanwezig? Zowel muziek afspelen, muziekinstrumenten spelen, zingen, blabla?
Ja, alleen klassieke muziek.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Was er bij jullie thuis vroeger veel muziek aanwezig? Zowel muziek afspelen, muziekinstrumenten spelen, zingen, blabla?
quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Weekend werd mede bekend omdat ze in de tijd vrijwel altijd optrad met een soort (leren) broekpakken met aan de voorkant een rits van haar kin tot haar navel, en vermoedelijk BH-loos
[ afbeelding ]
Dat is ook wel voor mijn tijd maar ergens is ze geleidelijk nogal veranderd qua doen en uiterlijk. Botox enzo vermoedelijk waardoor ze een totaal kil uiterlijk kreeg, en ze kwam ook in haar gedrag niet sympathiek over.
Voor zover ik weet was dat vroeger anders, dus uit die 70s tijd van E&F.
Volgens mij vooral de TV.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ken dat dansje nog.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan deze maarOok Spaans. Of helemaal geen taal soms
![]()
leukquote:Op donderdag 5 september 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
de radio stond en staat bij mijn ouders vrijwel altijd aan
ohquote:
dat kan ookquote:
Nou, niet als heel leuk. Andere muziek was onmogelijk en het was ook maar een beperkt deel van de klassieke muziek (Bach, Mozart etc., barokmuziek).quote:Op donderdag 5 september 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
kan wel leuk zijn?of hoe heb je het ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, niet als heel leuk. Andere muziek was onmogelijk en het was ook maar een beperkt deel van de klassieke muziek (Bach, Mozart etc., barokmuziek).Oh, dat klinkt ook niet al te leuk neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel mooie instrumenten joh. Speelde je het omdat je het zelf wilde?Baby darling doll face honey
Ik zag het meer als iets wat erbij hoorde, zoals school of zo. Heel veel enthousiasme had ik er niet voor. Ik had wel aanleg, want ik speelde heel weinig en ging toch vooruit.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook niet al te leuk nee![]()
Wel mooie instrumenten joh. Speelde je het omdat je het zelf wilde?
mja, als je het niet heel leuk vindt houdt het al snel opquote:Op donderdag 5 september 2024 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag het meer als iets wat erbij hoorde, zoals school of zo. Heel veel enthousiasme had ik er niet voor. Ik had wel aanleg, want ik speelde heel weinig en ging toch vooruit.
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 5 september 2024 16:18 schreef essnhills het volgende:
Bij ons was altijd muziek thuis.
Radio, cd's, cassettebandjes.. en mijn moeder zong bij een koor en speelde soms een beetje gitaar.
Vader zong altijd mee met de radio.
Ik heb jarenlang keyboard gespeeld.
En broers draaiden veel muziek
Zet je dan ook Engelbewaarder op?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
File
Polonaise met de auto
![]()
neh gewoon muziek. en mn ouders zongen wel eens mee, driestemmig. hard vals en vol overgavequote:Op donderdag 5 september 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leukwerd er ook actief naar iets geluisterd? dat iedereen stil moest zijn
[..]
quote:
hahahaha tofquote:Op donderdag 5 september 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh gewoon muziek. en mn ouders zongen wel eens mee, driestemmig. hard vals en vol overgave
en daardoor ken ik ook heel gevarieerde muziek
wat is dat?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mijn ouders thuis stond altijd muziek aan. Alleen zijn ze qua smaak een beetje blijven hangen bij de ouderwetse Palingsound.
The Cats enzo denk ik?quote:
Fawaka, dat zijn de kruiden.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doet die klootzak op je aanrecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fawaka, dat zijn de kruiden.
Ik heb er een ook beetje water bij en 2 🌶 na het aanbraden nu ff op laag vuur 45 minuten laten pruttelen
[ afbeelding ]
Laat mensen die niemand kwaad doen gewoon met rust, de wereld draait niet om jouw mening. En je mening is niet beter dan de mening van een ander, waarom lijkt dit zo lastig om te begrijpen. Uberhaupt het hele stuk 'dat is ook maar jouw mening en een mening is nooit goed of fout'. Brb even huilenquote:Lieve collega's, voor degenen die het gemist hebben: er is net een heftig protest geweest op campus van een fascistische groep, waarbij de emoties hoog opliepen. Dit protest richtte zich tegen vrouwen en queer personen en veel studenten hebben zich heel snel in een tegenprotest georganiseerd. Graag even checken bij je studenten of ze oké zijn en nazorg nodig hebben. Dank!
das altijd zo lastig als mensen je vermoorden.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:35 schreef bitterbal het volgende:
was bezig met een missie maar werd de hele tijd vermoord
ja echt schijt irritant. en het was in een grot dus zag ze heel slechtquote:Op donderdag 5 september 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
das altijd zo lastig als mensen je vermoorden.
Eeuhm, je vindt dat fascisten gewoon hun mening mogen komen verkondigen, zolang ze maar niemand kwaad doen?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Laat mensen die niemand kwaad doen gewoon met rust, de wereld draait niet om jouw mening. En je mening is niet beter dan de mening van een ander, waarom lijkt dit zo lastig om te begrijpen. Uberhaupt het hele stuk 'dat is ook maar jouw mening en een mening is nooit goed of fout'. Brb even huilen
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting zolang dat niet in strijd gaat met de wet, jaquote:Op donderdag 5 september 2024 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, je vindt dat fascisten gewoon hun mening mogen komen verkondigen, zolang ze maar niemand kwaad doen?
Recce ben je trouwens nog aan het daten met die ene dame?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, je vindt dat fascisten gewoon hun mening mogen komen verkondigen, zolang ze maar niemand kwaad doen?
Hmm, bij mij zouden de emoties ook wel hoog oplopen als er een stel fascisten van alles zou gaan verkondigen voor mijn deur.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting zolang dat niet in strijd gaat met de wet, ja
Dat is iets meer dan daten.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Recce ben je trouwens nog aan het daten met die ene dame?
Bij mij ookquote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, bij mij zouden de emoties ook wel hoog oplopen als er een stel fascisten van alles zou gaan verkondigen voor mijn deur.
ja maar in et begin ontkende je toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, jij had het als enige door steeds.
Sommige mensen willen gewoon hele nare dingen. En niet alle meningen zijn gelijkwaardig. Als je met je mening mensen enorm veel pijn doet, vind ik het niet raar dat mensen vinden dat je maar ergens anders die mening mag gaan verkondigen.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij ookmaar betekent niet dat ik vind dat dat niet zou mogen. Het gaat vaak alleen zó lelijk en zonder doel lijkt het
Dat was meer dan een jaar geleden volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in et begin ontkende je toch?
Er zijn ook wel wat regels voor het uiten van je meningquote:Op donderdag 5 september 2024 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon hele nare dingen. En niet alle meningen zijn gelijkwaardig. Als je met je mening mensen enorm veel pijn doet, vind ik het niet raar dat mensen vinden dat je maar ergens anders die mening mag gaan verkondigen.
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Premium tickets Jimmy Carr in de Ziggo 157 euro
Gast.
Britse komiek, staan een paar shows van hem op Netflix. Botte humor. Misschien ken je hem wel als je hem ziet.quote:
ja tis een tijdje terugquote:Op donderdag 5 september 2024 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was meer dan een jaar geleden volgens mij.
Zal het eens opzoeken.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Britse komiek, staan een paar shows van hem op Netflix. Botte humor. Misschien ken je hem wel als je hem ziet.
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Komt er een kleine recce @:recce ?
en wat erbij?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]wil je weten of ze seks hebben?
@Reccito is nog vrijquote:Op donderdag 5 september 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Wou al zeggen dat ik het met blink prima te doen vond aan de zijkant op een zitplek maar denk dat dat wel anders is ja.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn ook goedkopere plekken maar twijfel of ik wel wil gaan in de Ziggo. Dat is toch waardeloos voor een komiek, dat hoort in een theater.
quote:Op donderdag 5 september 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je dat hitje van im so lonely gehoord
fokkers hebben toch geen seksquote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]wil je weten of ze seks hebben?
Iewquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fokkers hebben toch geen seks
Wattesquote:Op donderdag 5 september 2024 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is op zijn best in panelshows als 8oo10cdc
Dat is de beste grap van de avond dan.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Gast.
ziggodome is sowieso slecht ingericht vind ik, op bepaalde plekken kijk je tegen de boxen aan in plaats van dat je de beelden op de schermen kan zien. Beetje lastig als die schermen er juist zijn om te zorgen dat je iets ziet van wat er op het podium gebeurtquote:Op donderdag 5 september 2024 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn ook goedkopere plekken maar twijfel of ik wel wil gaan in de Ziggo. Dat is toch waardeloos voor een komiek, dat hoort in een theater.
quote:
quote:
ohjaquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
8 Out of 10 Cats Does Countdownquote:
Nu zwanger?quote:Op donderdag 5 september 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Poeh lichte hartverzakking. Dacht dat ik medicijnen gisteren was vergeten maar had de pil van volgende week woensdag genomen (neem dat tegelijkertijd in) dus schrok al toen ik die van gisteren ineens zag.
Kun je twee keer voor naar Taylor Swiftquote:Op donderdag 5 september 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Gast.
Bijna gratisquote:Op donderdag 5 september 2024 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Gast.
waarvan?!quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ken ik jaquote:Op donderdag 5 september 2024 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]https://www.instagram.com/p/CtjUghZJ8nm/
[..]
ohja
Soms zelfs met elkaarquote:Op donderdag 5 september 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het er niet mee eens dat meningen niet goed of fout zijn. Meningen kunnen kwaadaardig zijn, niet goed onderbouwd, niet overeenkomend met de realiteit etc. Ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar je hoeft niet mee te werken aan het verspreiden van akelige meningen. Een tolerant land kan ten onder gaan als je tolerant bent voor de intoleranten.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat regels voor het uiten van je mening![]()
Ik vind meningen uiten verbieden eng omdat net zo goed de linkse mening verboden kan worden, en aangezien we wat rechtser worden in het land is dat niet heel gek. En mja, het blijft een mening en meningen zijn niet goed of fout en wil mezelf niet boven een andere mening zetten. Al vind ik het wel echt heel moeilijk om sommige meningen te volgen of om die ook maar aan te horenben daar niet de beste in
Nee.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Nee heb de pil wel gehad. Sowieso kan ik mezelf niet zwanger maken he.quote:
Toevallig niet echt.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al kerst samen gevierd? @:recce
Je hebt van die mensen die bepaalde dingen bewaren.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb de pil wel gehad. Sowieso kan ik mezelf niet zwanger maken he.
quote:
Er homofoob van jequote:Op donderdag 5 september 2024 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb de pil wel gehad. Sowieso kan ik mezelf niet zwanger maken he.
Dat gaat wel een beetje ver.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die bepaalde dingen bewaren.
krijgen we een foto?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zo ongeveer de laatste plek is waar ze naartoe wil.
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Homo's kunnen zichzelf zwanger maken?
nou is toch leukquote:
Eens, maar een mening 'gewoon, omdat ik dat vind' mag iemand wat mij betreft vinden. En dan zou ik liever met iemand in gesprek willen gaan dan zeggen 'dit mag niet bestaan' omdat ik zelf niet geloof dat dat voor verbetering zal zorgen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het er niet mee eens dat meningen niet goed of fout zijn. Meningen kunnen kwaadaardig zijn, niet goed onderbouwd, niet overeenkomend met de realiteit etc. Ik ben ook voor vrijheid van meningsuiting, maar je hoeft niet mee te werken aan het verspreiden van akelige meningen. Een tolerant land kan ten onder gaan als je tolerant bent voor de intoleranten.
Niet opgezegd maar wel recent mijn wifi versterker opgestuurd. Hier heb je wrs geen fuck aan. Sorry.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand recent odido opgezegd en hoe lang had je om het modem terug te sturen?
Kleine kans :p
quote:
oke, we staan voor je klaarquote:
ik nieeeeeet, maar hoe lang heb je die modem al? Als het al een tijd is dan is de kans groot dat ze hem niet terughoevenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand recent odido opgezegd en hoe lang had je om het modem terug te sturen?
Kleine kans :p
denk uit 2021.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oke, we staan voor je klaar
[..]
ik nieeeeeet, maar hoe lang heb je die modem al? Als het al een tijd is dan is de kans groot dat ze hem niet terughoeven
Jullie willen gewoon roddelbladenmateriaal.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou is toch leuk![]()
willen toch weten wie de gelukkige is die onze recce aan de haak heeft geslagen
nee. ben oprecht benieuwdquote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon roddelbladenmateriaal.
neen sorryquote:Op donderdag 5 september 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk uit 2021.
ga morgen wel bellen maar dacht misschien weet iemand het
Probleem is vaak dat mensen hun eigen mening een vaststaand feit vinden. Dan is de basis voor enige nuance en discussie er al niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar een mening 'gewoon, omdat ik dat vind' mag iemand wat mij betreft vinden. En dan zou ik liever met iemand in gesprek willen gaan dan zeggen 'dit mag niet bestaan' omdat ik zelf niet geloof dat dat voor verbetering zal zorgen.
En ik moet steeds denken aan al die landen waar de linkse mening is verboden, dat risico loop je ook zodra je zegt 'bepaalde meningen mogen niet'. Dat is het tegenovergestelde van wat je wil, gok ik.
Maar ik weet het ook niet hoor... Ben vooral zo blij dat ik geen beleidsmaker ben en ik probeer heel erg open te staan voor een gesprek en meningen maar kan het zelf niet goed![]()
oh ja daar ga ik ook wel vanuit maar weer wanneer die terug moetquote:Op donderdag 5 september 2024 17:19 schreef Ama het volgende:
Kans is wel aanwezig dat die terug moet. Had abonnement voor wifi versterker opgezegd en stond ook dat ik hem misschien kon houden maar moest wel terug.
Zou zo snel mogelijk doen. Ik moest blijven betalen tot ze die versterker hadden ontvangen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja daar ga ik ook wel vanuit maar weer wanneer die terug moet
Je kunt meningen ook niet verbieden natuurlijk. Je kunt het uiten ervan wel reguleren, omdat sommige meningen gewoon gevaarlijk of uiterst onwenselijk zijn. Ik snap welk gevaar je ziet, maar ik vind het heel redelijk dat het in het openbaar ontkennen van de holocaust bijvoorbeeld verboden is.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar een mening 'gewoon, omdat ik dat vind' mag iemand wat mij betreft vinden. En dan zou ik liever met iemand in gesprek willen gaan dan zeggen 'dit mag niet bestaan' omdat ik zelf niet geloof dat dat voor verbetering zal zorgen.
En ik moet steeds denken aan al die landen waar de linkse mening is verboden, dat risico loop je ook zodra je zegt 'bepaalde meningen mogen niet'. Dat is het tegenovergestelde van wat je wil, gok ik.
Maar ik weet het ook niet hoor... Ben vooral zo blij dat ik geen beleidsmaker ben en ik probeer heel erg open te staan voor een gesprek en meningen maar kan het zelf niet goed![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is vaak dat mensen hun eigen mening een vaststaand feit vinden. Dan is de basis voor enige nuance en discussie er al niet.
Kerst met de schoonfamilie.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is heel aardig, maar ik snap niet precies waarom dat nodig zou zijn?
Holocaust ontkennen is een leugen en geen mening. Dan zou de meningsvraag zijn 'vind je dat men onwaarheden zo mag verspreiden'quote:Op donderdag 5 september 2024 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt meningen ook niet verbieden natuurlijk. Je kunt het uiten ervan wel reguleren, omdat sommige meningen gewoon gevaarlijk of uiterst onwenselijk zijn. Ik snap welk gevaar je ziet, maar ik vind het heel redelijk dat het in het openbaar ontkennen van de holocaust bijvoorbeeld verboden is.
Openstaan voor een gesprek is goed, maar niet alle meningen zijn gelijkwaardig. Als iemand meningen heeft die niet gebaseerd zijn op enige feiten, hoef je daar echt minder waarde aan te hechten.
Veel mensen willen geen kerst vieren met schoonfamilie ofzo toch en dan zeurzeur want ze gaan tochquote:Op donderdag 5 september 2024 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is heel aardig, maar ik snap niet precies waarom dat nodig zou zijn?
Waarom?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt meningen ook niet verbieden natuurlijk. Je kunt het uiten ervan wel reguleren, omdat sommige meningen gewoon gevaarlijk of uiterst onwenselijk zijn. Ik snap welk gevaar je ziet, maar ik vind het heel redelijk dat het in het openbaar ontkennen van de holocaust bijvoorbeeld verboden is.
Als iemand zich niet heeft geïnformeerd, kan die ontkenning toch ook gewoon een domme mening zijn? Je mag sommige meningen ook niet uiten omdat ze op bepaalde manieren kwetsend zijn. Ik denk dat de regelgeving op zich wel voldoet nu.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen is een leugen en geen mening. Dan zou de meningsvraag zijn 'vind je dat men onwaarheden zo mag verspreiden'
We reguleren het gelukkig ook wel een beetje, anders zou het echt een bende zijn.. En ik vind ook dat er meer regels mogen komen voor het uiten van meningen (maar dat is ook maar mijn mening) want het gaat nu vaak gewoon lelijk en dat lijkt mij onnodig
En zoveel meningen zijn gebaseerd op gevoel omdat er uberhaupt geen feiten zijn, dat lijkt me lastig worden.
Maar je vult dat nu voor iedereen in. Er zijn genoeg andere meningen die als “kwetsend” gezien kunnen wordenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het zo kwetsend is dat 'we' dat soort dingen niet willen horen in het openbaar.
Hmmm, ikzelf zie een feit ontkennen niet als een mening, want het is een feit. Eerder foutieve informatie oid?quote:Op donderdag 5 september 2024 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Als iemand zich niet heeft geïnformeerd, kan die ontkenning toch ook gewoon een domme mening zijn? Je mag sommige meningen ook niet uiten omdat ze op bepaalde manieren kwetsend zijn. Ik denk dat de regelgeving op zich wel voldoet nu.
Dit is ook wat ik bedoel met 'vind het lastig om iets te verbieden'. Ik vind zelf dat dat beter zou zijn bij bepaalde aspecten maar dan kom ik op bovenstaande comment terecht 'dat vul ik dan in voor anderen'quote:Op donderdag 5 september 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je vult dat nu voor iedereen in. Er zijn genoeg andere meningen die als “kwetsend” gezien kunnen worden
Ja, maar dit gaat over zo iets vreselijks dat echt een overgrote meerderheid dat soort kwaadaardige onzin niet wil horen. Verder ontkom je er niet aan af en toe gekwetst te worden.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je vult dat nu voor iedereen in. Er zijn genoeg andere meningen die als “kwetsend” gezien kunnen worden
Omdat er teveel domme mensen zijn die dat soort meningen als een feit gaan zien. Eigenlijk zijn mensen gewoon het probleemquote:
Nee, had volgens mij een crime podcast opstaanquote:Op donderdag 5 september 2024 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je dan ook Engelbewaarder op?
Niets meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk zijn mensen gewoon het probleem
Gohquote:Op donderdag 5 september 2024 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat er teveel domme mensen zijn die dat soort meningen als een feit gaan zien. Eigenlijk zijn mensen gewoon het probleem
Stukje wortelloofquote:Op donderdag 5 september 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb twee plakjes roggebrood met kaas op
Ik hoef vandaag niks meer te eten
spreek je over 10 minuten wel weerquote:Op donderdag 5 september 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Individueel zijn mensen ook helemaal niet zo slim. Alleen als groep kunnen we fantastische dingen, maar dus ook fantastisch domme dingen soms.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goh
Ik vind dat ook super interessant, we zijn zó slim maar ergens zo tering dom en sommige dingen leren we gewoon niet.
En soms moet ik er om lachen dat we zo slim zijn en zoveel fantastisch zouden kunnen bereiken, want volgens mij willen we allemaal een fijn en gelukkig levenmaar nope
Angst is vaak een slechte raadgever.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goh
Ik vind dat ook super interessant, we zijn zó slim maar ergens zo tering dom en sommige dingen leren we gewoon niet.
En soms moet ik er om lachen dat we zo slim zijn en zoveel fantastisch zouden kunnen bereiken, want volgens mij willen we allemaal een fijn en gelukkig levenmaar nope
Ik ga zo nog een vis vangenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |